Firman pikkujoulut - vuoden villeimmät juhlat?
Kommentit (59)
Otollista aikaa työpaikkaromanssin roihahtamiselle.
Missä noin aika tavallisen ahtaassa avokonttorissa olisi sitten tilaa paneskella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas saa sihteerit kyytiä 👍
M39
sitähän toimistotyöläisellä on tapana kun tilaisuus tulee niin päällikkö käy vieraissa. vaimo onnellisesti kotona
Tai mustasukkainen vaimo hyökkää paikalle ja vetää miehensä solmiosta pihalle. Näinkin on käynyt, silloin kun vielä oli lupa juhlia villisti ja ilmainen viina vei estot ja vapautti turhista muodollisuuksista.
Hyi, Hyi hyi, oksettavaa.
Oikea joulu on ainoa joulu.
Vierailija kirjoitti:
Missä noin aika tavallisen ahtaassa avokonttorissa olisi sitten tilaa paneskella?
Onhan niitä huusseja.
Vierailija kirjoitti:
Pannaanko noissa oikeasti?
ei, en ainakaan usko.
Itse ainakin odotan, että saan ilman estoja juteltua yhden kollegan kanssa asiat selväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei, en ainakaan usko.
Ainakin ennen pantiin.
Vierailija kirjoitti:
Neukkari, johtajan oma huone, siivouskomero, vessa, jatkoilla .. hätä keinot keksii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neukkari, johtajan oma huone, siivouskomero, vessa, jatkoilla .. hätä keinot keksii.
Jopa toimari on meillä avokonttorissa muiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei, en ainakaan usko.
Ainakin ennen pantiin.
taitaa sitä touhuta jotkut, miten helposti pääsisi naimaan jotain toimistonaista niin ettei ketään tietäisi?
Vierailija kirjoitti:
M39
Tunnetko muka ketään sihteeriä enää nykyään? Minä en. 25 vuotta sitten niitä oli vielä, nykyään pomot eivät sanele vaan kirjoittavat itse tekstinsä, hakevat itse kahvinsa, mapitustakaan ei paljoa ole, kun koneelle saa laitettua kaiken kätevästi muistiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei, en ainakaan usko.
Ainakin ennen pantiin.
taitaa sitä touhuta jotkut, miten helposti pääsisi naimaan jotain toimistonaista niin ettei ketään tietäisi?
Samalla taksilla pääsee vaikka hotelliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M39
Tunnetko muka ketään sihteeriä enää nykyään? Minä en. 25 vuotta sitten niitä oli vielä, nykyään pomot eivät sanele vaan kirjoittavat itse tekstinsä, hakevat itse kahvinsa, mapitustakaan ei paljoa ole, kun koneelle saa laitettua kaiken kätevästi muistiin.
Ne on nykyään harjoittelijoita. Aina joku toivoo saavansa ihan työtä vaikka antamalla jollekin pomolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmainen viina tekee tehtävänsä. Aina jollain lähtee estot.
Ei taida ilmaisia viinoja enää nykyisin olla. Meillä firma kustantaa ruoan ja paikan. Hyvät kemut on aina. Juotavat jokainen huolehtii itse.
Meillä (pörssiyhtiö) on firman virallinen linja että firma tarjoaa max 5 annosta per henkilö. Tietty tätä kierretään sillä että ostetaan viinapulloja omalla rahalla ja laitetaan niistä sitten matkalasku niin saat rahat takaisin 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei, en ainakaan usko.
Ainakin ennen pantiin.
Samalla taksilla pääsee vaikka hotelliin.
Aika kallista maksaa taksit ja hotellit että pääsisi panemaan jonkun vieraan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hemmettiä, siis onks teillä pikkujoulut niinku konttorilla? Tylsää. Meillä varataan tyyliin kylpylä tai ravintola tai muu iso juhlatila yksittistilaisuuteen. Siellä on lukemattomia mahdollisuuksia mennä nussimaan. Mä yleensä otan aveciksi jonkun mun salapanon, niin pääsevät hekin maistamaan millainen fiilis on firmassa jolla on rahaa eikä tartte nuukailla.
Onneksi ei tarvitse enää käydä noissakaan.