Millainen on yläluokkainen kroppatyyppi?
Kertokaahan, en ollut ennen kuullutkaan kuin perinteiset, a, o, y, h, x ja o-vartalotyypit.
Kommentit (138)
Entä miehillä? Taas täällä oikein lietsotaan naisten vihaa omaa kroppaansa kohtaan joten miksei luetella miestenkin?
Miehen pitää olla pitkä, tuuheahiuksinen ja omistaa Y-kroppa. Sekä isot jalat ja kädet, tulee ihana kontrasti kun ite oon taskuraketti. Väristä tms en välitä
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitää olla pitkä, tuuheahiuksinen ja omistaa Y-kroppa. Sekä isot jalat ja kädet, tulee ihana kontrasti kun ite oon taskuraketti. Väristä tms en välitä
Niin ja lihaksikas. Ei kaljavatsaa tai roikkuvaa peppua
Oletko korkean vai matalan statuksen ihminen (fyysisesti???)???
Vierailija kirjoitti:
Vastasitko väärään ketjuun? Ei liity aristokraattiseen eli harmoniseen lookiin nuo kontrastit, lihakset ja suuret pituuserot.
Vierailija kirjoitti:
Entä miehillä? Taas täällä oikein lietsotaan naisten vihaa omaa kroppaansa kohtaan joten miksei luetella miestenkin?
Onhan siellä lueteltu ensimmäiseltä sivulta alkaen!
Ei nuo piirteet ole mitenkään sukupuolitettuja. Naisten rinnoista jankutuksen voi skipata.
Naisella sellainen kroppa joka näyttää hyvältä pikeepaidassa. Pikeekaulusneule on yläluokkainen pusero. Paitapusero on tietty klassikko.
Vierailija kirjoitti:
Naisella sellainen kroppa joka näyttää hyvältä pikeepaidassa. Pikeekaulusneule on yläluokkainen pusero. Paitapusero on tietty klassikko.
Ei ole tuokaan sukupuolikysymys.
Aristokraattinen kroppa on sekä miehillä että naisilla pitkä, hoikka ja ryhdikäs.
Tanakka, kurvikas, jykevän päättäväinen, norsumaisen vahva, siloisan silavainen ja puolihimmeä kiilto kautta vartalon. Eroja löytyy mies varakkaiden ja naisoletettujen varakkaiden kropasta jonkin verran. Kuten yleensä suomalaisaikuiskropat ovat nekin parhaimmillaan juuri täytettyinä, ääriinsä pingotettuina ja tyylillä vaatetettuja. Itse vättelisin tässä yhteydessä ilmaisua kroppa. Se vaikuttaa loppuun käytetyltä, ihan ruumis nimityksen tapaan. Keho on eloisa ilmaus lihaan pakkautuneelle ihmiselämälle joka pursuaa iloa, erotiikkaa, voimaa, rakkautta, oikeudenmukaisuutta ja huumorintajua.
Vierailija kirjoitti:
Pikeeneule on must. Tämä neule tummanruskeiden suorien tvillihousujen ja mustien nahkanilkkureiden kanssa on mun asu kun tarvitsee olla mahdollisimman tyylikäs mutta casual.
Pepe Jeans W11 DALIA - Neule - mousse white/beige - Zalando.fi
Naiset: hoikka ja linjakas, pilatesta ja hölkkää, ei mitään hyroxeja.
Miehet: Klassisen sulava jäntevä; juoksua, mahdollisesti tavoitteellista maratonia tai polkujuoksua. Salia maltillisella lihasaktivoinnilla, niin että säilyy ryhdikkyys.
Molemmilla lisäksi golfia silloin tällöin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikeeneule on must. Tämä neule tummanruskeiden suorien tvillihousujen ja mustien nahkanilkkureiden kanssa on mun asu kun tarvitsee olla mahdollisimman tyylikäs mutta casual.
Pepe Jeans W11 DALIA - Neule - mousse white/beige - Zalando.fi
Ei tvillihousujen vaan suorien villasekoitehousujen piti kirjoittaa.
Yläluokkainen hoikka, hyvin hoidettu elegantti kroppa naisella ei koskaan mene muodista.
Nykyinen rintava ja persevä naisihanne ei ainakaan edusta hillittyä aristokraattista tyyliä eli nykyihanne on rahvaanomainen eli kuvastaa hyvin ajan henkeä. Arkistokratia ei enää palaa vaan kuihtuu pois ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen rintava ja persevä naisihanne ei ainakaan edusta hillittyä aristokraattista tyyliä eli nykyihanne on rahvaanomainen eli kuvastaa hyvin ajan henkeä. Arkistokratia ei enää palaa vaan kuihtuu pois ja hyvä niin.
Aristokratia ja aristokraattiset ihanteet kuten muutkin erilaiset ihanteet pitää pintansa kyllä, vaikka somemaailmassa korostuukin tyylitön reality-tähden tyyppinen olemus.
Juuri tänä viikonloppuna tuli kaupoilla vastaan joku äärimmäisen epähienostuneen näköinen, siis täysin aristokraattisen olemuksen vastakohtainen nainen.
Katsoin, että on tutun näköinen, ja kohdalla muistin, että ai niin; tämä on se somettaja, jonka peppureiästä olen nähnyt otsikon.
Hänellä oli juuri sellainen pieni omahyväinen hymynkare huulillaan, että häntä katsotaan ja hänet tunnetaan, mutta voi voi kun tietäisi millä tavalla :D Tosin tuskin välittäisi, hänenlaisilleen kaikki tunnettuus lienee arvokasta.
Laiha. Urheilulajit on kestävyyslajeja. Osoitus siitä, että on varaa käyttää tuntikausia päivästään urheiluun kun siivooja siivoo kodin, kokki tekee ruoat, ja lastenhoitaja hoitaa lapset jos niitä on.
Jeps, ite oon alipainoinen ja yritän saavuttaa ton normipainon, mikään kun ei tunnu kelpaavan