Tekoälyn mukaan kuulumme nettovarallisuutemme perusteella 1-2%:iin
Vain 1-2% suomalaista yltää tähän tai korkeampaan nettovarallisuusasteeseen. Lähde: Tilastokeskus.
Itse olen parhaillaan työttömänä. Vaikea päättää, mitä puoluetta äänestäisi eduskuntavaaleissa kun kokoomuksessakin on tullut jokin asuntovelallisten nousukkaiden puolue.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Tuntuu jotenkin oudolta, että varallisuutta on 1,3M€, mutta ainoa tulo on ollut jo yli vuoden 1300€/kk sairaspäiväraha. Silti monien mielestä varakkuus on suurituloisuuden synonyymi.
Jos tämä varallisuus olisi tuottavissa sijoituksissa, niin siitä voisi vuosittain nostaa max 4 % ulos eikä varallisuus pienenisi, jatkaisi jopa kasvuaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla mitään rahaa ole...
Todista, ettei ole.
Ajamme 10 vuotta vanhoilla autoilla ja köyhäilemme 😁. Varallisuus ei kerry varakasta esittämällä eikä velkaa ottamalla.
ApMitä sillä rahalla tekee jos sitä ei voi käyttää? Onko edes kylpyamme täynnä seteleitä, että voi kylpeä kuin Roope Ankka??
Koko ajan käytämme, emme vain esiinny somessa tai naapureita ym varten. Velalla rakennetut kulissit tunnistan heti.
ApNo oikeasti rikas ei tälläistä aloitustakaan laatisi, vaikea kuvitell et minun isä esim. Ei tartte ajella noin huonolla autolla ees.
No nelikymppinen voi tällaisen aloituksen lastia. Ei minunkaan isä aloituksia laadi.
Ap
No oikeasti rikas ei tälläistä aloitustakaan laatisi, vaikea kuvitell et minun isä esim. Ei tartte ajella noin huonolla autolla ees.