Tuleeko jollekin alle 70-vuotiaalle vielä sanomalehti?
Taitaa olla nykyään mummojen ja pappojen hommia.
Kommentit (30)
Paikallislehti tulee painettuna ja Hesari diginä.
Asun Helsingissä, olen nelissäkymmenissä ja HS tulee paperisena nyt ja aina. Muut lehdet voin lukea diginä, mutta pidän paperilehtien ja - kirjojen selailusta, tunteesta sormissani. Hesarin hinta on tietysti melko korkea, mutta sillä ei ole mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Ehkä kerran olen käynyt lukemassa kirjastossa jonkun jutun, kun oli maksumuurin takana.
Kirjastot ovat sosialismia pahimmillaan.
Hesari tulee diginä. Olen ollut tilaaja 40 vuotta. Digiin vaihdoin viisi vuotta sitten. Ikää 59 vuotta.
Tykkään lukea uutiset mieluummin paperilta kuin jotain paniikkiotsikoita, joiden tarkoitus on saada mahdollisimman paljon katselukertoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Ehkä kerran olen käynyt lukemassa kirjastossa jonkun jutun, kun oli maksumuurin takana.
Kirjastot ovat sosialismia pahimmillaan.
Persua pelottaa jo kirjastokin.
Oi niitä aikoja, kun aamumetroissa ja -busseissa kahisi aina sanomalehdet. Sitä tuoreen painomusteen hajua on ikävä!
Vierailija kirjoitti:
Oi niitä aikoja, kun aamumetroissa ja -busseissa kahisi aina sanomalehdet. Sitä tuoreen painomusteen hajua on ikävä!
90-luvulla tuli city- ja muita ilmaisjakelulehtiä tosiaan metrossa luettua. En enää muista minkä nimisiä ne lehdet olivat joita aamumetroissa oli iso nippu jaossa.
Tulee, mutta diginä. Useampi sanomalehti. Ollaan pian kasikymppiä.
Paperiversiosta luovuttiin, koska lehden jakelu siirrettiin Postin jakeluun, jolloin lehti tuli vasta iltapäivällä ja nykyään 3 kertaa viikossa.
Tykätään seurata aikaa, luotettavista tietolähteistä, eikä mistää Persujen "Suomen uutisista" tai Kokoomuksen "Verkkouutiset". tai keskustelupalstoilta.