Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nukun nykyään niin hyvin

Vierailija
03.10.2026 |

Vielä vuosi sitten oli erilaista. Uskon, että johtuu siitä kun vaihdevuodet ohi ja mummoutuminen on tosissaan alkanut ja hormonitoiminta on off. Onko muilla samoin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 54 ja sama kokemus. Kolmisen vuotta nukuin aivan sairaan huonosti. Nyt kun menkkojen poisjâännistä on vuosi, niin nukkuminen on paljon parempaa. Luojan kiitos.

Vierailija
2/3 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 54 ja sama kokemus. Kolmisen vuotta nukuin aivan sairaan huonosti. Nyt kun menkkojen poisjâännistä on vuosi, niin nukkuminen on paljon parempaa. Luojan kiitos.

Mulla hormonitoiminta aina häirinnyt elämää. Tää on niin ihanaa aikaa kun ei mikään hormonitoiminta enää häiritse.  Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla hormonitoiminta aina häirinnyt elämää. Tää on niin ihanaa aikaa kun ei mikään hormonitoiminta enää häiritse.  Ap

Sama! Aina ollut kivuliaat ja aika runsaat menkat, kipeet rinnat, turvotusta, valkovuotoa jne. Nyt ei mitään. Pienet kuumat aallot ei ole mitǎän sen rinnalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi