Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiaa harrastamisesta pienten lasten perheissä!

Vierailija
31.05.2007 |

Äidit, minkä verran harrastatte omia menojanne ja paljonko miehenne harrastaa/vko? Oletteko töissä molemmat vai miehenne? Mitenkäs ratkaisisitte seuraavan pulman ;D

Meillä minä käyn 1-3kertaa viikossa omissa menoissani noin pari tuntia kerrallaan ja minulle tämä riittää hyvin. Olen vielä kotona kahden pienen kanssa. Mies käy myös pari-kolme kertaa viikossa omissa harrastuksissaan, jotka painottuvat iltaan klo 19-21 välille. Molemmat lapsemme ovat vielä pieniä ja tarvitsen kipeästi apua iltatoimissa. Selviänn kyllä muutamana iltana viikossa aika hyvin yksinkin, mutta tosi raskailta tuntuu tuo ajankohta. Mies viihtyy harrastuksissaan, eikä haluaisi ajankohtaa muuttaa. Itse koen tämän harmillisena, sillä lapslet haluaisivat nukkumaan joskus jo aikaisemmin ennen kuin isä tulee kotiin ja minulla on vain kaksi kättä. Pienempi on vielä rinnassa ja isompi alkaa huutamaan, jos jää yksin kun imetän nuorempaa. Mitenkähän tämän ratkaisisin? Isompi ei nuku enää päiväunia, joten illasta joskus tosi väsynyt ja haluaisi nukkumaan itsekin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehen harrastaminen itsessän ei ongelma, vain myöhäinen aika ;)

Vierailija
2/7 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies töissä 5pv/vko, joka päivä klo 18-03. Ihan rutiinilla selviän jo 6kk vauvan ja 2-vuotiaan kanssa iltahommista. Eli ratkaisuksi ehdotan, että ette ala muuttamaan aikataulujanne vaan rakennat omat rutiinit iltatoimiin niin kyllä se siitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis lapset reilusti myöhemmin iltaisin nukkumaan ja annatte niiden nukkua aamullakin pitempään. Näin saat miehesi auttamaan sua petipuuhissa esim klo 22.

Vierailija
4/7 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käy pari kertaa viikossa salilla ja silloin tällöin pelaamassa sulkapalloa. Mies ajoittaa omat salikäyntinsä työpäivän päätteeksi ja sulkapallot sunnuntai-iltoihin. Minä käyn pari kertaa viikossa jumpassa seitsemän jälkeen ja kolmena iltana käyn juoksemassa ja salilla vasta kahdeksan jälkeen illalla. Kaikki on ok näin.

Vierailija
5/7 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen tanssin harjoitukset on klo 18-21.00 ja toisen klo 18-20.00. Olen lasten kanssa kotona päivisin ja miehellä on paljon vapaita (hän on palomies).

Vierailija
6/7 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa nukkumaanmenon myöhäistämisessä voisi jotain ideaa olla, jos vaikka yrittäisi saada päiväunille noina harrastepäivinä isomman, sitten jaksaisi ehkä valvoa. Kyllä minä siis selviydyn, mutta mietin vain, että jos olisi joku helpompi tapa ;) Ja lisää ideoita otetaan vastaan ;)

Vierailija
7/7 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

menemään aikaisemmin nukkumaan ja isompi siihen, että isi nukuttaa, niin vinkuuu ja raasu kaipaa isäänsä noina iltoina hirmuisesti, enkä minä saa itkevää pienempää rauhassa unille...Jos mainitsen tästä, mies suuttuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä