Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voinkohan saada huomiseksi jonkun kriisiajan terapiaan terveyskeskuksesta?

Vierailija
31.05.2007 |

Olen niin rikki kaikesta mitä mieheni on minulle tehnyt ja nyt eilen oli viimeinen niitti. Kaiken lisäksi syytän itseäni siitä kun olen vaan roikkunut hänessä ja rakastanut. Tarviin nyt heti apua. saanko sitä mistään?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on minullakin tiedossa siltä varalta, että masennus palaa. Sinne saa nopeasti aikoja.

Vierailija
2/6 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja seuraava aika oli myös 2kk päähän. Eli ei todella ole julkisella mahdollisuuksia paljoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa yrittää ja sieltä pääsee sitten eteenpäin... Semmonen roikkuminen on aika yleistä. Mies osaa pitää kyllä hyvin otteessaan juuri syyllistämällä ja siirtämällä henkisen vastuun naiselle. Et ole todellakaan ainoa ihminen tossa tilanteessa..

Vierailija
4/6 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voi siis mennä puimaan muitakin asioita, kuin noita perinteisiä turvakotiin liittyviä

Vierailija
5/6 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

irrottamaan sen 100 euroa, ni soita yksityis. lääkäriasemille ni löydät psykiatrille ajan huomenna kyllä jostain.

Vierailija
6/6 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa kunnassa tilanne on varmasti huono just tuommoisessa tilanteessa. Mutta jossakin voi onnistua. Kannattaa kysyä - katsopa luettelosta onko siellä missään psyk puolella päivystystä, tai soitat sinne tk-psykologille, tai sitten omalääkärille päivystykseen.