Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko sinulta kuluu rahaa omiin vaatteisiisi, meikkeihin ja lasten vaatteisiin kuussa?

Vierailija
31.05.2007 |

Laskeskelin tuossa äsken, kun olin taas viime kuussa syönyt säästöjäni ja kauhistuin, kun huomasin, että kulutan jokaa kuukausi vaatteisiin ja meikkeihin 700-800 euroa! Oon yh ja mulla on vaan yksi lapsi, joten summa tuntui kamalan suurelta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan todella vähän.

rahaa kuluu n. 70 e/kuukaudessa

Vierailija
2/11 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis välttämättä osta joka kuukausi mitään, vaan muutaman kerran vuodessa, jolloin tuhlaan kerralla n. 100 euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko kotona vai työelämässä?

ap

Vierailija
4/11 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 2

Vierailija
5/11 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkejä en juurikaan osta. Lapsille ostan usein vaatteita, mutta alesta tai kirpparilta. Eli siis ei kovinkaan kalliita. Itse ostan harvoin vaatteita itselleni, mutta laadukkaita, mielellään kotimaisia ja vaikkei superkalliita, mutta siis verrattuna lasten vaatteiden hintoihin kalliita.

Vierailija
6/11 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja omiin meikkeihin, hiusjuttuihin yms. menee helposti 250-300 euroa kuussa. Olen työssä, jossa on näytettävä huolitellulta, ja H&M:n sijaan joudun ostamaan kestäviä ja kauniita vaatteita kalliimmista kaupoista. Poika kasvaa vauhdilla ja kuluttaa remutessaan vaatekertoja piloille astikka - varsinkin päivähoidossa käytössä olevia collarisettejä joutuu ostamaan monet kuussa.

Vierailija
7/11 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsille 50 eurolla. meikkejä en ostanut lainkaan.

Vierailija
8/11 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkeihin kuluu ehkä 50 e kolmen kukauden välein jos kosteusvoiteet ja muut lasketaan mukaan. Käytän vaan Blascon meikkivoidetta ja ripsiväriä.

Kampaajalle menee satanen kerran kolmessa kuukaudessa.

En muista koska olen ostanut vaatteita itselleni, mulla oli ennen äitiyslomaa hankittu aika hyvä setti ajattomia duunivaatteita. Sitten kun ostan niin saattaa hyvin mennä 500-600 e/kk. Mutta ei siis keskimäärin.

Lasten vaatteisiin kenkiin on nyt taas mennyt paljon, satoja euroja mutta siinä on kolmet sandaalit ja kahdet lenkkarit, yksi ulkoilutakki jne. Sitten sellaista pikkusälää. Sanoisin tässä kuussa menneen 300 e.

Mutta sitten kotiin...Meillä on uusi talo ja siihen on uponnut viimeisen puolen vuoden ajan kaksi tonnia kuussa kun ollaan ostettu huonekaluja, TV ja laitettu nyt pihaa loppuun. Kunhan tästä hommasta vapautuu löysää niin syöksyn vaatekauppaan :)

Vierailija
9/11 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan laskenut, mutta veikkaisin omiin vaatteisiiin menevän n. 150-200 e / kk ja lasten vaatteisiin saman verran. Päälle vielä kengät joita on ihan tolkuttomasti. Puollustuksekseni kerron, että ostan suurimman osan vaatteista alesta tai edullisesti muuten (esim. itselle puvut Zarasta, Massimo Duttista tms.). Meikkejä käytän vähän, ostan vuodessa n. 1 ripisiväri (20e), 1 meikkivoide (40e) ja siinä se onkin... No nyt ostin muuten vaan Diorin hoikentavan voiteen (50e). Mutta tuo oli eka tuollainen herätesotos. Eli meikit ja muut n. 10e/kk.

Vierailija
10/11 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei missään nimessä satasta koskaan kuukaudessa. Ehkä 0-50 euroa kuukausittain noihin kaikkiin yhteensä. MUTTA! ;)

Ne rahat, mitkä mulla eivät mene meikkeihin tai vaatteisiin, kuluvat kirjoihin, musiikki- ja elokuvatallenteisiin ja sen sellaiseen. :)

Vierailija
11/11 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vuodessa kenties yhteensä n.150-200e.

Lapselle ostan kirpputorilta, itselleni alennusmyynneistä...

Terveisin, pienituloinen yh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme