Haikeaa kun ei enää saa lapsia
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on yksi lapsi, lisää en ole kaivannut. Yhden kanssa on kätevää ja helppoa.
Minulla ei ole yhtään lasta, en ole kaivannut. Ilman lapsia on kätevää ja helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ne selvitä aika tarkkaan, millaiset taustat, terveys yms. tukihenkilöillä on. Ja hyvä niin.
Eipä ole mitään henkisiä diagnooseja.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ne selvitä aika tarkkaan, millaiset taustat, terveys yms. tukihenkilöillä on. Ja hyvä niin.
Siis häh? Vähän väliä vingut täällä, kuinka olet jo vuosia kärsinyt masennuksesta. Eli olet sitten ihan itse "diagnosoinut" senkin. Ja kuinka sinulla on aina niin vaikeaa. Kuinka haluaisit eutanasian. Ei ole henkisesti terveen puhetta tuollaiset. Entäs kaikki ne fyysiset sairaudet? Ei sinusta ole miksikään tukihenkilöksi. Et näköjään ymmärrä, mitä sellainenkin vaatii.
Eikö Valis ollut joskus perustamassa jotain vanhainkotiakin tms.? Miten ihmeessä sekin olisi toiminut😂😂😂😂🤦🤦🤦🤦
Olisit mennyt lestadiolaisen kanssa naimisiin. Siinä olisi iloa riittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on yksi lapsi, lisää en ole kaivannut. Yhden kanssa on kätevää ja helppoa.
Ja sille helppoa kun sinä heität tennarit. Ei riitoja kenenkään kanssa. win- win
Sekin vielä! Hyvä huomio!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun et ole niitä hakenut ja saanut. Kannattaisiko hakea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on lievä masennus ja oppimisvaikeudet plus fyysiset sairaudet diagnosoitu. Ei ole muuta.ap
Masennus on henkinen sairaus. Oli se sitten lievä tai vakavampa. Ja juuri aiemmin väitit, ettei sinulla ole henkisiä diagnooseja. Vaan onpa sittenkin. Ja olet sitä vielä vuosikaudet, jopa vuosikymmenet sairastanut. Toki voi olla, ettei sinulla ole virallista diagnoosia. Itsehän "diagnosoimalla" se menee metsään, ainakin hoidon suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on lievä masennus ja oppimisvaikeudet plus fyysiset sairaudet diagnosoitu. Ei ole muuta.ap
Aika paljon on siinäkin. Varsinkin, jos havittelee pääsevänsä tukihenkilöksi. Jos ei kunnolla pysty pitämään edes itsestään huolta, niin kuinka sitten muista? Saati lapsista.
Lapsia tehdään vain siksi, kun ei muuta osata? Ja tätä pitää oikein verojen kautta vielä tukea. Hullu maailma.
Ap on tämä palstaulisija, joka keksi otsikon, kun jotkut haikeana, kun lapset muuttaa kotoa.
Itse en ole haikea yhtään. Sain haluamani määrän lapia, tyttöjä ja poikia. Ihanaa, että menestyvät niin hyvin lukio-opinnoissaan, että ovat stadissa edelleen. Yliopisto ja lääkis ja pari muuta. En edes haikaile lapsenlapsien perään bielä. Nyt on ihanaa, kun voi lenkkeillä pitkin viikkoa aikuisten lasten kanssa ja viettää aikaa vaikkapa glögillä stadissa.
Vierailija kirjoitti:
Lapsia tehdään vain siksi, kun ei muuta osata? Ja tätä pitää oikein verojen kautta vielä tukea. Hullu maailma.
Sinun eläkkeitäsi ei lastemme tarvitse maksaa.
En ole saanut ensimmäistäkään yrityksistä huolimatta, joten anteeksi ettei riitä ymmärrys lapsellisille jotka kitisee kun ei enää saa lisää. Jotkut myös valittaa kun lapset on väärää sukupuolta esim. On pelkkiä poikia.. Ottaisin vaikka sukupuolettoman lapsen jos vain saisin.
Vierailija kirjoitti:
En ole saanut ensimmäistäkään yrityksistä huolimatta, joten anteeksi ettei riitä ymmärrys lapsellisille jotka kitisee kun ei enää saa lisää. Jotkut myös valittaa kun lapset on väärää sukupuolta esim. On pelkkiä poikia.. Ottaisin vaikka sukupuolettoman lapsen jos vain saisin.
Niinpä. Kaiken huippu, kun joku on keksinyt termin sekundäärinen/ toissijainen "lapsettomuus". Ihan älyttömän loukkaavaa niille, jotka eivät saa ensimmäistä/ yhtäkään. Miksi ei samalla puhuta/ valiteta, kun ei saa kolmatta, neljättä, viidettä jne.jne.? Jotkut eivät kykene sitten millään olemaan onnellisia tai edes tyytyväisiä.
Mitenköhän Valis voisi toimia tukihenkilönä kenellekään, kun ei itsekään saa persaustaan edes kauppaan ilman ovelta ovelle kyytiä? Välillä mener parikin viikkoa, ettei mörskästään pääse mihinkään. Suihkussa käyntikin on yhtä tuskaa ja koti on vanha laho mörskä. Oma parisuhde sillä on täysin perseellääni ja Valis haaveilee eutanasiasta. Olisi täysin edesvastuutonta tollaisen ihmisen tuen varaan ketään laittaa, varsinkaan lasta.
Mulla on kolme, ihan riittävästi.
Voi luoja.