Haikeaa kun ei enää saa lapsia
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Aika aikansa kutakin. Itse nautin nykyisestä vapaudesta. Lapsivuodet on jo kerran nähty. Sitten seuraavaksi mielellään lapsenlapsia.
Saa nähdä, saako sitä lapsenlapsia vai ei.ap
Lapset tehtävä nuorempana. Eikös sulla ole 2 lasta. Turha enää 50v sitö surra, jotkut eivät saa yhtäkään vaikka haluaisivat.
Vierailija kirjoitti:
Lapset tehtävä nuorempana. Eikös sulla ole 2 lasta. Turha enää 50v sitö surra, jotkut eivät saa yhtäkään vaikka haluaisivat.
Ap nyt suree, katuu ja haikailee ihan kaikkea. Ei kykene olemaan onnellinen lähes mistään.
Vierailija kirjoitti:
Aika aikansa kutakin. Itse nautin nykyisestä vapaudesta. Lapsivuodet on jo kerran nähty. Sitten seuraavaksi mielellään lapsenlapsia.
Mä en melko varmasti saa laosenlapsia, on 2 poikaa jotka ei nyt seurustele ja sanoneet etteivät tee lapsia, asuvat kauempanakin. En varsinaisesti kaipaakaan, nautin eläkepäivistä mielellään oman aikataulun mukaan.
Ja kun mies ei enää "halua". Paitsi joskus ja jouluna.
Ihan turhaan alapeukutat. Ihan itse olet kertonut.
Vierailija kirjoitti:
Ihan turhaan alapeukutat. Ihan itse olet kertonut.
En ole yhtään mitään alapeukuttanut.ap
Onneksi voit vaikka adoptoida, ryhtyä sijaisvanhemmaksi tai muuksi läheiseksi aikuksi lapsille eri järjestäjen kautta, sekä olla läsnä tuntemiesi ihmisten lasten elämässä turvallisena aikuisena.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi voit vaikka adoptoida, ryhtyä sijaisvanhemmaksi tai muuksi läheiseksi aikuksi lapsille eri järjestäjen kautta, sekä olla läsnä tuntemiesi ihmisten lasten elämässä turvallisena aikuisena.
Älä yllytä ap:ta. Saa taas jonkun "hyvän" idean.
Vierailija kirjoitti:
Voin mä nykyään esim tukihenkilöksi alkaa.ap
Hyvä, kun pärjäsit edes yhden lapsen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän et ole henkisesti, etkä fyysisestikään terve, joten todella huono idea. Tuskin edes valittaisiin tuollaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on yksi lapsi, lisää en ole kaivannut. Yhden kanssa on kätevää ja helppoa.
Ja sille helppoa kun sinä heität tennarit. Ei riitoja kenenkään kanssa. win- win
Eikö yksi tai kaksi lasta riitä, miksi ihmeessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän et ole henkisesti, etkä fyysisestikään terve, joten todella huono idea. Tuskin edes valittaisiin tuollaiseen.
Kyllä mulle sitä vuosia sitten ehdotettiin. Halusin vain ensin lapseni kasvattaa aikuiseksi. Nyt hän on aikuinen. Joten voi tuollaista miettiä.ap
Vierailija kirjoitti:
Eikö yksi tai kaksi lasta riitä, miksi ihmeessä?
Riittää.ap
Eiköhän ne selvitä aika tarkkaan, millaiset taustat, terveys yms. tukihenkilöillä on. Ja hyvä niin.