Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Säälin ihmisiä jotka joutuu ajamaan jollain Toyotalla tai vastaavalla kunnon autojen sijaan.

Vierailija
02.10.2026 |

Itse ajan saksalaisella preemiumilla.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on pikkuinen ärhäkkä Yaris suunnilleen kaikilla varusteilla mitä saa ja ollaan tosi tyytyväisiä. Kulutus pieni, sopivan tilava meille ja hyvä ajettava. Huoltolaskus halpoja ja Toyotalla on tosi hyvä se Toyota Relax-takuu. 

GR yaris on ärhäkkä, mutta ei todellakaan taloudellinen.

Vierailija
22/42 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jännä juttu, että ne jotka ajaa kovaa antavat myös tilaa muille ja siirtyvät oik kaistalle. Toyotat ja skodat ei liiku niin ovat tientukkrina. No, ok, teslat on tiestukkeita myös. Aikaslailla kaikki volvot yms ajaa ja kun hieno auto niin varaa antaa tietä muille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen liikenteessä näkee, kun toyota tai skoda ei liiku. Mutta kun tullaan vauhdilla premium autolla niin nämä roska-autoilijat ja tientukkeet sentään ymmärtää väistyä. Ja onhan autossani rautaakin ympärillä niin paljon enemmän, et roska-autoilijoiden parempi väistää. Sit nämä pilluautoilijat esittää nuorison auton edessä, että ei mennä ohi. Hauska katsoa, kun isolla autolla tullaan perästä niin volkkarit, skodat ja mitä näitä nyt on.. kaikki väistää

Kyllä. Sama kaupassa, baarissa, missä vaan. Kaikki menee kauemmas.

Vierailija
24/42 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toyota Land Cruiset vm 2026 alkaen 152 896,55 €

On hienompi kuin yksikään saksalainen preemium.

Ruotsissa Toyota Land Cruiser vm 2026 karvalakkimalli alkaen 849 900 kr = 75 274,38 euroa.

Jos nyt puhutaan samasta autosta. Paremmin varustellut ovat kalliimpia.

Vierailija
25/42 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toyota Land Cruiset vm 2026 alkaen 152 896,55 €

On hienompi kuin yksikään saksalainen preemium.

Se on edelleen Tojo ja hinnoissaan autoveron ansiosta. Aika kalsea ja pienimoottorinen peli joka vähän normaalimmassa maassa maksaa maksimissaan 90.000 €.

Ruotsissa parhailla herkuilla varustettu tuore Toyota Land Cruiser maksaa tällä hetkellä 95 560 euroa. 

Vierailija
26/42 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälin ap:ta. Toinen jalka jo haudassa, eikä itse edes tajua ajavansa pommilla.

Säälin sinua. Aloittajalla on premium-auto. Sinulla sen sijaan on elämä edessä ja paskalla autolla ajat koko ikäsi. Olisi kannattanut opiskella

Vierailija
27/42 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ottaa kävelevät ihmiset. Jos et osaa juosta kovaa, niin pysy kotonasi.

Vierailija
28/42 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on corolla vm 2006. Olen hyvin tyytyväinen. 

Vierailija
29/42 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että hävettäisi ajaa toyotalla. Onko se auto edes?

Vierailija
30/42 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja ajan hienolla autolla kovaa. En oikein edes tunnista toyotan logoa, skodaa katson säälien. Volvo, mersu bemari, tiedän miten liikkuu mutta kyllä on surkeaa kun joku ajaa skodalla..  tai toyotalla.,, tai coronalla vai mitä näitä nyt on. Mahtaa hävettää

Vierailija
31/42 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena koivu ajaa pyöräilijöiden päälle Audilla. Stop-merkin takaa.  Ulosotossa 50000€. Tän päivän is ja muutkin lehdet.

Pyöräilijä päin tuulilasia. 

Vierailija
32/42 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena koivu tahtoo myös kansanedustajaksi. On ihan hiukan esteitä tällekin kyllä. Ei ihme, että siitä tuli persona non grata koko Suomessa.

Vierailija
33/42 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei tiedä autoista mitään.

Vierailija
34/42 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se auton merkki sun ajotaitoa paranna, jos oot sukee kuski niin oot surkee kuski.

Vierailija
35/42 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälin sinua. Aloittajalla on premium-auto. Sinulla sen sijaan on elämä edessä ja paskalla autolla ajat koko ikäsi. Olisi kannattanut opiskella

BMW on itsemurha. Joillekin se on paras vaihtoehto muidenkin mielestä.

Vierailija
36/42 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei tiedä autoista mitään.

Sinä tiedä romuista kaiken

Vierailija
37/42 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläpä ap suotta sääli meitä Toyotalla ajavia.  Olisi kyllä varaa ostaa kalliimpikin auto, mutta mitä järkeä?  Laitan rahani fiksumpaan, tai annan muhia pankkitillä.

Vierailija
38/42 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja ajan hienolla autolla kovaa. En oikein edes tunnista toyotan logoa, skodaa katson säälien. Volvo, mersu bemari, tiedän miten liikkuu mutta kyllä on surkeaa kun joku ajaa skodalla..  tai toyotalla.,, tai coronalla vai mitä näitä nyt on. Mahtaa hävettää

Mielummin ajan Toyotalla kuin olen tyhmä bimbo.

Vierailija
39/42 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citroenilla ja Renaultilla jää matka usein lyhyeksi sähkövikojen takia. Latelan Tommi sanoi yhdessä jaksossa, että "patonkia ja punaviiniä Ranskassa osataan tehdä, mutta ei autoja."

Vierailija
40/42 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

BMW on itsemurha. Joillekin se on paras vaihtoehto muidenkin mielestä.

Sinulla on ilmeisesti itsemurha edessä, kun mokomia kirjoittelet. Yritä nyt niellä, että olet luuseri joka suhteessa. Huonolla autolla ajat ja autojen moottoria remontoit. Minä ajan hienolla autolla, rautaa on ympäriää niin paljon, että yritä nyt tientuke mennä pois tieltä. Koulutettu nuorisoni ajaa autoillansa myös ja yritä sinä säälittävä mulkku olla kiusaamassa liikenteessä. Itselleni ei edes tule mieleen kiusata muita, kaikki variksenpelättlmet autoinern siirtyy sivuun. Mutta kun sinä älyhoi äläjätä tyyppi näet jonkun itseäsi huonommalla ajavan teinin niin olet heti kiusaamassa.