Naisrokkareiden musaa?
Laittakaas vaihteeksi naisrokkareiden biisejĂ€? đ
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
KyllÀhÀn suomen oma Tiktak on kovinta tyttörokkia mitÀ olla ja voi ja kun vielÀ itse soittavat ja tekevÀt kaiken....samaa taisi tehdÀ myös Indica mutta ei ollut kyllÀ ihan noin kova vaikka kova sekin.
Miksi joku alapeukuttaa bÀndiÀ jossa kaikki soittajat ja laulajat ovat naisia ja tekevÀt itse biisinsÀ ja soittavat itse soittimet.
EihÀn tÀllaisia ole koko maailmassa kovin paljon ja monet laulutkin vielÀ todella hyviÀ, vaikka ei ole edes ihan omaa genreÀ, mutta silti pakko myöntÀÀ.
VISIONS OF ATLANTIS - Pirates Will Return (Official Live Video)
Vierailija kirjoitti:
Lita Ford aika kova.
Huh, törkeĂ€n kuuma nainen! KyllĂ€ kasarilla oli upeita naisia đ
Linkin Parkissa on nykyÀÀn naislaulaja. Kannattaa katsoa esim. Emptiness Machine.
PitÀisi tietÀÀ sinun ikÀ ja haluatko suomi humppaa. Jos haluat vanhoja naisrokkari suosituksia, niin voin niitÀ antaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KyllÀhÀn suomen oma Tiktak on kovinta tyttörokkia mitÀ olla ja voi ja kun vielÀ itse soittavat ja tekevÀt kaiken....samaa taisi tehdÀ myös Indica mutta ei ollut kyllÀ ihan noin kova vaikka kova sekin.
Miksi joku alapeukuttaa bÀndiÀ jossa kaikki soittajat ja laulajat ovat naisia ja tekevÀt itse biisinsÀ ja soittavat itse soittimet.
EihÀn tÀllaisia ole koko maailmassa kovin paljon ja monet laulutkin vielÀ todella hyviÀ, vaikka ei ole edes ihan omaa genreÀ, mutta silti pakko myöntÀÀ.
Maailma on tÀynnÀ tytöistÀ ja naisista koostuvia bÀndejÀ.
Bangles: Manic monday (Princen biisi)
Santa Lucia, TarharyhmÀ. SiinÀ pari bÀndiÀ.