Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihdon firman kalliit koodarit tekoälyyn. Olisinpa ymmärtänyt aikaisemmin!!

Vierailija
02.10.2026 |

Nyt loppui pitkät kahvitauot ja bugisen paskakoodin tuottaminen 8 tonnin kk palkalla.

Suosittelen muillekin. Tää on tosi helppoa. Muutaman kerran päivässä vaan käskyttää sitä sen äpin kautta. Tekee 12-14 tuntisia työpäivä. Itse ei tarvii edes olla paikalla.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤖🤖🤖

Vierailija
2/22 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset incelli laittanut tekemään 24/7, kun itse olet vauvapalstalla kuitenkin joka päivä 7-23?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset incelli laittanut tekemään 24/7, kun itse olet vauvapalstalla kuitenkin joka päivä 7-23?

Pitää välillä tarkistaa mitä se on tehnyt. Lisäksi 5 tunnin ikkuna tulee välillä täyteen.

Ap

Vierailija
4/22 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto 

Vierailija
5/22 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se toimii, jos on kokenut arkkitehtitasoinen henkilö suunnittelemassa ja laadunvarmistamassa sitä koodia. Mutta ainakaan mitään tietoturvakriittistä sovellusta ei tosiaan kannata ihan puhtaana maallikko + tekoäly vibekoodauksena tehdä.

Vierailija
6/22 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
7/22 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä v_ttua sää oot tehnyt, me tilattiin tietoturvallinen asiakasjärjestelmä. Miks ne tiedot vuotaa?"

"No qu mul oli hyvät vibat"

Vierailija
8/22 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutisista veivattu aloitus? Lienet persu?

Vierailija
9/22 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla kohta puoli miljoonaa koodaria työttömänä, mitähän työtä tuollainen sitten hakee, tottunut suuriin palkkoihin ja tarjolla olisi määräaikaista ja osa-aikaista rappusiivousta, ruokalähetin hommaa tai Alepalle kassaksi, joka voi olla vaikeaa kun ei noilla ole minuuttiakaan kokemusta?

Vierailija
10/22 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla kohta puoli miljoonaa koodaria työttömänä, mitähän työtä tuollainen sitten hakee, tottunut suuriin palkkoihin ja tarjolla olisi määräaikaista ja osa-aikaista rappusiivousta, ruokalähetin hommaa tai Alepalle kassaksi, joka voi olla vaikeaa kun ei noilla ole minuuttiakaan kokemusta?

Älä puhu asioista mistä et mitään edes tiedä. 

Vierailija
11/22 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se kehitys menee. Enää ei ojia kaiveta lapiolla ja puita kaadeta pokasahalla.  Maistereiden työn tuottavuus ei ole 30 vuodessa parantunut. Nyt siihenkin tulee suuri muutos. 

Vierailija
12/22 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se toimii, jos on kokenut arkkitehtitasoinen henkilö suunnittelemassa ja laadunvarmistamassa sitä koodia. Mutta ainakaan mitään tietoturvakriittistä sovellusta ei tosiaan kannata ihan puhtaana maallikko + tekoäly vibekoodauksena tehdä.

Älä selitä. Ihan niin kuin suomalaisen "huippu" koodarin softa ei olisi täynnä tietoturva aukkoja. Tää koodi on just hyvä tälleen. Itse kokeilen aina jokaisen ominaisuuden ja hyvin se toimii. Asiakkaat on tyytyväisiä ja paljon hyvää palautetta on tullut. Toisin kun ennen kun oli ne lusmut töissä.

Ap

Vierailija
13/22 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin, että tällä palstalla aihe ei ole vapaa vaan vajaa. Kuitenkin AV-lyhenne on oikein. Olisinpa ymmärtänyt aikaisemmin!

Vierailija
14/22 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä selitä. Ihan niin kuin suomalaisen "huippu" koodarin softa ei olisi täynnä tietoturva aukkoja. Tää koodi on just hyvä tälleen. Itse kokeilen aina jokaisen ominaisuuden ja hyvin se toimii. Asiakkaat on tyytyväisiä ja paljon hyvää palautetta on tullut. Toisin kun ennen kun oli ne lusmut töissä.

Ap

Ongelmia on luvassa.

Vierailija
15/22 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uutisista veivattu aloitus? Lienet persu?

Ööö?? Ihan olen tilannut grok tekoälyn ja käyttänyt sitä. Suosittelen. Paljon parempi kuin nuo eräät woketekoälyt mitä valemediat ylistää. Niitä käytin aluksi mutta parin päivän jälkeen huomasin ettei niistä ole mihinkään.

Ap

Vierailija
16/22 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei sulla mitään firmaa ole, katkeroitunut luuseri vain soitat suutasi. Mee pact talkiin kaltaistesi kanssa inisemään pelle!

Vierailija
17/22 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ongelmia on luvassa.

Kerro nyt toki mitä. Niinhän ne koodaritkin uhosivat kun saivat kenkää mutta eipä mitään maailmanloppua ole näkynyt. Päinvastoin, firman tulos vihertää oikein kunnolla kun ei tarvitse noitten vaatimia riistopalkkoja maksaa.

Vierailija
18/22 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun firmalla oli niin riistokatteet, että vaihdoimme intialaiseen koodarifirmaan. vetävät paljon vähemmän välistä kuin sinun firma

Vierailija
19/22 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mitä v_ttua sää oot tehnyt, me tilattiin tietoturvallinen asiakasjärjestelmä. Miks ne tiedot vuotaa?"

"No qu mul oli hyvät vibat"

Ei ne softat mitään vuoda. Mä pyydän aina grokkia tukkimaan kaikki tietoturva aukot. 

Olen myös analysoinut noita projekteja mitä ne meidän entiset koodarit teki ja ihan satoja bugeja ja todella vakavia aukkoja oli siinä raportissa mitä se oli mulle kirjoittanut.  No joke.

Ap

Vierailija
20/22 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sinun firmalla oli niin riistokatteet, että vaihdoimme intialaiseen koodarifirmaan. vetävät paljon vähemmän välistä kuin sinun firma

Onnea vaan. Ihan niin kun en olisi tuota joskus yrittänyt. Nehän on ihan v itun tyhmii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän