Ideoita 6- vuotta täyttävän kissan synttäreille? Herkkuja on, mutta ohjelmapuolta kaipaisin?
Kommentit (77)
Eläinkaupan makuvesi on kissojen kaljaa.
Mistä oi mistä tulee 6-vuotta? Voiko ap selittää? Millä logiikalla se on yhdyssana?
Lankakerä, aitoa villalankaa, emännän vastasilitetty vielä lämmin silkkipusero, katkarapuja kermavaahdossa, kananrintamousseta. Miauuu!
Vierailija kirjoitti:
Mistä oi mistä tulee 6-vuotta? Voiko ap selittää? Millä logiikalla se on yhdyssana?
Tässä ketjussa puhutaan kissan syntymäpäivistä, ei kielioppiasioista.
Vierailija kirjoitti:
Laservalodisco.
Miksi laserlelu on haitallinen?
Saaliin tavoittamattomuus: Kissan luontainen saalistusketju vaatii onnistumisen eli fyysisen saaliin kiinni saamisen ja sen tunnistamisen.
Laserpiste ei johda koskaan mihinkään konkreettiseen, mikä turhauttaa kissan.
Vierailija kirjoitti:
6 vuotta (ilmeisenä sanaliittona erillään: numero ja sana omilla paikoillaan ilman viivaa)
6-vuotias (yhdyssanana väliviivan eli yhdysmerkin kanssa) kielikello.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
6 vuotta (ilmeisenä sanaliittona erillään: numero ja sana omilla paikoillaan ilman viivaa)
6-vuotias (yhdyssanana väliviivan eli yhdysmerkin kanssa) kielikello.
Kyllä, mutta en silti ymmärrä, miksi 6 vuotta koetaan yhdyssanaksi. Lisäksi monet kirjoittavat, että asuin ulkomailla 4-vuotta. Eli eivät sekoita sitä ikävuosiin. Kirjoittavatko he myös, että 5-kissaa? 4-päivää? Meillä on 2-autoa?
Mä olen viettänyt aina kissan synttäreitä.
Laulanut aamulla onnittelulaulun ja sanonut rakastavani.
Etsinyt yläkaapista kultaisen perintölautasen ja antanut sille houkuttelevan pitkänaruisessa paketissa lelun, jolla leikitään ja Shebaa, hänen herkkuaan. (Muutoin syö terveellisemmin)
Ruokailun taustalle jotain ylevää musiikkia.
Lisäksi joku on käynyt kylässä ja kanssaan juteltu kissan upeudesta.
Vierailija kirjoitti:
Tarjoa "makuvettä". Kissat pitävät vedestä, jossa on hajuja esim. perunantuoksua.
Peruna on usein myrkyllistä kissoille.
Onpas paljon luuserimiehiä (kissojen vihaajia) taas tässäkin ketjussa. Helppo ymmärtää miksi. Kissat saavat omistajiltaan rakkautta, mutta luuserimies jää ilman naista.
Vierailija kirjoitti:
kissan synttärit? Et oo tosissas!
Miksi se sinua ahdistaa? Rauhoitu. Elämässä on tärkeämpiäkin asioita kuin se sun oma napasi ja kyrpäsi.
Terveisin,
M34, vaimo, kolme lasta ja 3 kissaa
Ihan hyvin voi järkätä kissalle synttärit. Kutsuu samalla kamut kylään ja järkkää niille kahvitarjoilun, ja kisulle herkkuja. Nykymaailmassa kandee käyttää kaikki hyvät tilaisuudet juhlimiseen, jos mahdollista.
Toi kissakeitto on samaa luokkaa kuin entisen Leningradin saslikkipäivät. Alkuviikosta myrkytettiin puluja, loppuviikosta joka kuppilan listalla oli jotain saslikkia.
Muistakaa tämä. Kissaviha on yksi naisvihan ilmenemismuoto. Jos mies kertoo yhdenkin "vitsin" mikä käsittelee eläinrääkkäystä, niin hän on sadisti. Voi teeskennellä "hyvää tyyppiä" mutta sadismi on heti pinnan alla.
En ole aiemmin järjestänyt synttäreitä meidän kissoille, mutta uusi perinne alkaa nyt. Kun näin miten paljon vihaa ja haukkumista tähän ketjuun tulee eläinrääkkääjämiehiltä (kyllä, he ovat miehiä) niin päätin ihan heidän kiusakseen ruveta järjestämään synttäreitä. :D
Synttäreillä tärkeintä on osoittaa kissalle hellyyttä (kissan ehdoilla) ja ottaa valokuvia, niin että hyvät muistot säilyvät.
Jokainen kissan kanssa vietetty hetki on laatuaikaa. Nauttikaa siitä.
Itse päätin heittää ex-avomiehen ulos talosta kun hän valitti, että minä "keskityn liikaa kissaan". Kissa on ollut minulla elämänkumppani jo yli 10 vuotta. Avomies oli tullut kuvioihin vasta pari vuotta sitten. Talo on minun omistuksessani, joten mies lähti ja kissa asuu edelleen täällä.
Vaihda lakanoita, varsinkin aluslakanaa, koko päivä.
Vierailija kirjoitti:
Paljon Onnea teidän 6 vuotiaalle mussukalle! Mikä hänen nimi on ja minkälainen kissa?
6-vuotiaalle
kissan synttärit? Et oo tosissas!