muita väsähtäneitä? rv24
tällästä oiretta on nyt ollut jo jonkun viikon, alkoi ehkä joskus 20 viikon tienoilla.
eli mua ei varsinaisesti väsytä (=uneta), mutta esim. kilometrin kävely matka tuntuu kun matkaa ois 100km. mihinkään ei satu, mutta jotenkin on vaan todella voimaton olo ja pienikin rasitus tuntuu ylivoimaselta.
ylipainoakin löytyy ihan hyvin, mutta kahdessa edellisessä raskaudessa sitä on ollut paljon enemmän, eikä silti ole tältä tuntunut..
pelottaa jo valmiiksi mitä kuuma kesä tuo tullessaan...
rv 24+1
Kommentit (5)
olen töissä terveyskeskuksessa joten olishan ton hb-asian tajunnu kattoa toiselta, mut ei käyny mielessekään itsellä...
menempä koittaan heti
Voiko tässä nyt toivomalla toivoa, että se hemppa selittäisi asian, mutta toisaalta olis sellainen " helppo vaihtoehto" . Helpottaahan se heti kun tietää mistä väsy johtuu ja tuota asiaa olisi helppo petrata;)
hb oli pika testillä 107, eli onhan se vähän normaali rajojen alla, mutta ei selittävästi...
...ja aina olen uuvahtanut suunnilleen noilla viikoilla. Selitystä ei ole koskaan löytynyt Hb:sta tai muualtakaan. Mikä lie ilmiö, toiset onnelliset on elämänsä kunnossa samoilla viikoilla! Ei ole sitten auttanut muu kuin levätä, välillä hakea vauhtia sairaslomaltakin. Esikoista odottaessa olin niin väsynyt, että itkin kaverille puhelimessa, kun en edes ehdi mennä lääkäriin saadakseni sairaslomaa, kun on pakko mennä töihin. Hän sitten varovasti ehdotti, että entä jos menisin lääkäriin töihinmenon sijaan...
Ehkä kärsit jostain samantyyppisestä vaivasta kuin minä. Tai sitten tuli mieleen, kun mainitsit ylipainon, että korkeat verensokerit tietty väsyttää myös.
Jaksamisia!! T: Uteriina nyt jo 38+5
onko sulta tarkistettu hemoglobiini milloin viimeksi? Se voisi olla yksi selitys tuolle väsymykselle tuossa vaiheessa. Ilmatkin kyllä vaikuttaa paljon. Itse menen rv:lla 31 ja jännään myös millainen intiaanikesä edessä... Tsemppiä!