Nyt kesän kynnyksellä huomaa, kuinka väärän kokoisia liivejä suurin osa naisista käyttää.
Monilla liivit puristavat kunnon selkämakkaran ja huomaa, että liivien ympärysmitta on väärä! Menkää naiset edes kerran elämässänne liivikauppaan, jossa myyjä tietää ja neuvoo liivikokonne! Saatatte yllättyä!
Kommentit (8)
Minäkin olin tiputtaa silmät päästäni, kun menin liivikauppaan. Olin aina ostanut C80-kokoisia. Liivimyyjä ihmetteli, miten ihmeessä voin niihin mahtua. Lopputulos oli, että olen E70... joissain malleissa menee D75.
Kyllä kannatti käydä edes kerran.
ainakin tällaiselle isorintaiselle: on ihmeellinen tunne, kun liivejä ei tunne ollenkaan, ihan kuin ei olisi päällä.
jos sattuu olemaan pienet rinnat ja iso rinnanympärys....
mä kävin samoilla liivikutsuilla joulun alla saadakseni koon selville ja aioin ostaa sitten halvemmalla liivit jostain! mutta empä oo sopivia löytäny, oon tämmönen eri pari tissi ja imetykset muokannu rintoja niinettä tältäkin firmalta vain yhdet oli hyvät! ei oo paljon vaihtoehtoja!
AA ja A kuppien liiveissä kupit on tosi kapeat ja tälläiselle laakearintaiselle pienellä ympärysmitalla varustettu B-kuppi istui parhaiten.
tässä ilman rintsikoita ja ihan hyvä on olla :) Tosin koko varmaan aa75, että sekin vaikuttaa.
Myyjät mukavia ja asiantuntevia. En enää muualta liivejä ostakaan.
JIHUUU! =) nyt raskin kerrankin ostaa. Oli tiistaina iltana liivikutsut itellä kotona ja nyt oli ihan pakko tilata kun en mistään löydä näin hyviä ja sopivia!