Sanna Antikainen (ps): "Arviolta 50-vuotias mies tunkeutui kotiini"
Kansanedustaja Sanna Antikainen (ps.) kertoo tuntemattoman miehen tunkeutuneen hänen kotiinsa Outokummussa viime viikonloppuna.
Antikainen kertoo asiasta Facebook-päivityksessään. Hänen mukaansa tilanne tapahtui lauantain ja sunnuntain välisenä yönä 20.-21. syyskuuta.
Mies tuli Antikaisen mukaan sisään asuntoon lukitsemattomasta ovesta. Antikaisen mukaan ovi oli jäänyt lukitsematta vahingossa.
– Heräsin siihen, että hän puhui minulle keskellä yötä. Tilanne oli pelottava, vaikka minua tai muita talossa olleita ei uhattu väkivallalla, hän kirjoittaa.
Antikaisen mukaan mies poistettiin asunnosta poliisin kehotuksesta. Kansanedustaja kertoo, että seuraavana päivänä mies palasi pihalle etsimään puhelintaan ja avaimiaan.
https://yle.fi/a/74-20185412?utm_source=social-media-share&utm_medium=s…
Kommentit (77)
Ei kiinnosta kuten ei päättäjiä kiinnosta tavisten kärsimykset.
Yön Timo? Palasiko etsimään pistooliaan?
Vierailija kirjoitti:
Oli siis kännissä. Selvinpäinhän ei yksikään mies menisi lähelle tuollaista tynnyriä.
Tais olla Timo vauhdissa, sen kainalossahan tuo Sanna taitaa viihtyä. Kyllä siinä pistoolit laukee, eiks jee?
Vierailija kirjoitti:
Sanna Antikainen on itse asiassa usein ollut esillä puolustaessaan taviksia, työssäkäyviä, pienituloisia jne.
Vihervassari pääsi taas toimintaan
Minä taas en muista hänestä muuta kuin tämän vanhan uutisen.
Ei unohdu enää oven lukitseminen illalla.
Vierailija kirjoitti:
Sannalla hyvät tissit!
Läskillä on läskit tissit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna Antikainen on itse asiassa usein ollut esillä puolustaessaan taviksia, työssäkäyviä, pienituloisia jne.
Persut puhuvat yhtä, mutta painavat nappia Orpon käskyjen tahtiin.
mitä antikainen oli vetänyt kun tuollaista kuvitteli?
Vierailija kirjoitti:
Oli siis kännissä. Selvinpäinhän ei yksikään mies menisi lähelle tuollaista tynnyriä.
Demarin logiikalla vääräihoisten ja vääräuskoisten kimppuun täytyy hyökätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sannalla hyvät tissit!
Ihan sama, mutta isot on silti.
Tunkeituja tuli toisiin aatoksiin nähdessään ison koiran.
Olen myös täysin varma, että Vornasen kanssa vietettyjen Ihku-iltamien jälkeen pöntöstä löytyy aikamoisia hybridi-yllätyksiä.
Antikainenhan oli puoli viiden jälkeen aamulla kadulla humalassa, ja seuraavana päivänä n.klo.13 eduskunnassa äänestämässä hallituksen luottamuksesta - saattanut unohtua vessan vetäminen, kun on krapulassa/kännissä kiirehtinyt eduskuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sannalla hyvät tissit!
Niin, rinnat ovat pitkälti rasvakudosta. Yllätys jollekin joka ei ole päässyt tissien lähelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No -ei kyllä ole ainakaan eduskunnan täysistunnoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vihervassarit ja demarit ovat häpäisseet Suomen niin pahasti, että huhhuh.
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan, päättäjät hylänneet suomalaiset täysin viimeistään vuonna 2015.
Miksi suomalaisten tulisi välittää päättäjistä paskan vertaa? Sortajistaan.
Minulle aivan sama, ei kiinnosta.