myrkkypiikeistä selvinneen silmät pidätyskuvassa
Katso myrkkypiikeistä kuin ihmeen kaupalla selvinneen pidätyskuva! Miksi hänellä on kuvassa pikimustat silmät? Kuin paholaisella?
Kommentit (63)
Apua! Ihan kauhee, kuvassa on pelkät silmämunat. Minne muu osa päästä on jäänyt?? Siis missä tää on voinu tapahtua. Silmätkö sinne selliin laitetaan? Ei kait niitä säilötä etikkaan Sydänkäpy-kultin tilalla? Vissiin taas Moskova ollu asialla, ainaki mitä telegramissa juorutaan
Et samalla viitsinyt kuvaa linkittää?
Vierailija kirjoitti:
Tässä is uutisessa on se pidätyskuva kun scrollaa alas.
Vierailija kirjoitti:
No halooo!?
Vierailija kirjoitti:
Tummat silmät, ruskea tukka, niihin kerran langeta sain
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä is uutisessa on se pidätyskuva kun scrollaa alas.
Kiitos.
Nopeuttaa ja helpottaa paljon.
Vauvalla satoja ketjuja ja jos jokainen näistä uutisista täytyy itse metsästää netistä ei siihen riitä vuorokauden tunnit.
Nainen oli tekonsa tehdessään nuori 19-vuotias tytön tyllerö ja hyväksikäytetty. Tarviiko välttämättä myrkkyruisketta? Suomessahan olis ollu vapaana ja hetken istumisen jälkeen.
"Mustat silmät yötä tummemmat
Tulta kuumemmat kaikkein kauneimmat
Mulle loistaen sadun kertovat
Jonka jokainen on kuullut kerran
Mustat silmät luokseen kutsuvat
Luoden unelmat pilviin nostavat
Satuun silmien uskonut mä en
Nyt se satu minut valloittaa mustat silmät
Yötä tummemmat tulta kuumemmat
Kaikkein kauneimmat mulle loistavat
Salaa kutsuen leikkiin jota en voi vastustaa
Mustat silmät yötä tummemmat
Tulta kuumemmat kaikkein kauneimmat
Mulle loistavat salaa kutsuen
Leikkiin jota en voi vastustaa
Leikkiin jota en voi vastustaa"
Vierailija kirjoitti:
Tummat silmät, ruskea tukka, niihin kerran langeta sain
Syrjällään nyt on sydänrukka, rakastan häntä niin.
"Sitten tapahtui jotain odottamatonta. Kaksi myrkkyannosta saanut kuolemaantuomittu ei kuollutkaan. Hän alkoi kuorsata."
Mikä ny pahan tappais. Ei mikään.
Vierailija kirjoitti:
Nainen oli tekonsa tehdessään nuori 19-vuotias tytön tyllerö ja hyväksikäytetty. Tarviiko välttämättä myrkkyruisketta? Suomessahan olis ollu vapaana ja hetken istumisen jälkeen.
Suomessa olisi uusinut tekonsa kerran tai kaksi.
Millaiset sinun silmäsi ap olisivat noiden elämänvaiheiden jälkeen.
Sillä on vahva lääkitys ollut tod. näk. ikänsä. Siksi se selvisi myrkkypiikeistä.
Vierailija kirjoitti:
Lapsuus mikä tuolla on ollu niin harvasta jos kenestäkään tulee täysipäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiasia.
Juu. Se mitä tuli jostain jenkkijulkaisusta luettua niin eipä mitään herkkua ollut tytön elämä ainakaan jutun mukaan.
Jos juttuun on yhtään uskominen niin myrkkypiikin antaminen olisi väärin. Itse olen niin kuin yleensä ottaen kuoleman rangaistuksen kannalla, mutta näillä tiedoilla (vajailla toki) en olisi myrkkypiikkiä antamassa.
Silmät näyttävät siltä kuin Supernatural sarjassa joillain hahmoilla oli.