Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpaa muuttaisit eläkepäiviksi: Espanjaan vai Italiaan? Aiotko hankkia sieltä oman asunnon?

Vierailija
01.10.2026 |

Itse muuttaisin mieluummin Espanjaan, siellä hintataso halvempi ja rennompaa. Miehellä peritty kolmio lisäksi siellä. Sinne lähdemme joskus sitten pysyvästi.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muuttaisin Japaniin. 

Vierailija
22/25 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse muuttaisin Japaniin. 

Joo. On vain se kieli aika vit tumainen opetella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjassa ollut jo vuosia kakkosasunto . Siellä sitten asutaan eläkepäivät. Italia on kyllä myös upea . Italiassa muuttaisin Garda tai Comojärvelle 

Molemmat paikat kuvankauniita mutta itse väsyn turisteihin jo parissa päivässä. Ja hintatasokin tupla taviskyliin verrattuna. Toki niistäkin löytyy pikkukyliä missä on rauhallista, esim Comolla Lezzeno tai Lenno mutta niissä ei ole juurikaan palveluita

Vierailija
24/25 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jään tänne Saksaan, keskelle Eurooppaa. 
Ihan sattumalta valitsin tämän maan harjoitteluvaihdoksi, enkä ole katunut sitä, että tänne jäin sitten opiskelemaan lisää ja perhettä perustamaan. 
Viime vuodet ovat näyttäneet, että vielä etelämmässä on liian kuuma, kun meilläkin tänä kesänä oli liian monta 35-38 -asteista päivää. Kreikassa, Italiassa, Espanjassa tai Portugalissa en tykkäisi asua nykyään. Liikaa turisteja, siitä johtuneet korkeat vuokrat, veden vähyys, ympäristön suttuisuus,  huonosti järjestetty roskistoiminta. . . Ei Kiitos. 

Vierailija
25/25 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Euroopan helteet jatkuvat ja pahenevat niin muuttaisin kyllä Pohjois-Eurooppaan. Italian ja Espanjan unohtaisin kokonaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi