Mies sanoo, ettei halua kolmatta lasta mutta..
Meillä on 1v ja 3v lapset.
Keskusteltiin eilen miehen kanssa ja hän sanoi,että ei halua kolmatta lasta nyt.
Ehdotin,että voisin ITSE mennä sterilisaatioon.
Tähän hän vastasi,että ei haluaisi kuitenkaan mitään lopullista ehkäisymenetelmää.
Miten tulkitset tilanteen?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Miksi meidän pitää tulkita miehen sanomisia? Eikö ap osaa keskustella miehensä kanssa?
Osaa. Mies ei osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sinun kantasi lapsilukuun? Jos olet tyytyväinen, niin mene steriin. Mies istukoot aidallaan.
Ei kun se mies ei haluu lasta, niin hän menee vasektomiaan.
Ap haluaa lapsen, niin mikä logiikka tos on, että ap menis sterattavaksi?
Siis mies nimenomaan EI halua tehdä sitä lopullista päätöstä vaan aloittaja sinne steriin oli menossa..
Ei ollut. Ap sanoi, että mies menisi leikattavaksi.
Mies ehkäisee, jos ei lasta halua. Voi mököttää hetken, mutta kyllä kondomi alkaa löytää tiensä heppiin, jos oikeasti ei halua lasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi meidän pitää tulkita miehen sanomisia? Eikö ap osaa keskustella miehensä kanssa?
Osaa. Mies ei osaa.
Tyypillinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sinun kantasi lapsilukuun? Jos olet tyytyväinen, niin mene steriin. Mies istukoot aidallaan.
Siis mies nimenomaan EI halua tehdä sitä lopullista päätöstä vaan aloittaja sinne steriin oli menossa..
Mitä? Aloituksessa lukee näin:
"Ehdotin,että voisin ITSE mennä sterilisaatioon. "
Eli ap ehdotti miehelle, että hän (siis ap) voisi mennä sterilisaatioon. Mies ei tätä halunnut.
Voisko se mies solmia mulkkunsa solmulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ap ehdotti miehelle, että hän (siis ap) voisi mennä sterilisaatioon. Mies ei tätä halunnut.
Totta turiset, sori luin väärin.
Kuten todettua, mielipiteitä satelee, toinen toistaan typerämpiä. Kannattaisi keskustella siinä suhteessa.
Suunnittelee eroa ja haaveilee uudesta perheestä jonkun toisen kanssa.
Chris Watts ei myöskään halunnut kolmatta lasta...
Ehkä mies ei ole täysin varma? Haluaa jättää avoimeksi mahdollisuuden vielä yhteen lapseen? Vaikea sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä AP sanoo haluavansa kolmannen lapsen? AP itse ehdotti menevänsä ITSE steriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta turiset, sori luin väärin.
Sinä ja kymmenen muuta.
No kuulostaahan päätös todella lopullisesta, enkä ihmettele jos haluaa jättää takaportin auki iltatähdelle, jos mieli muuttuukin. Voit itsekin olla todella varma siitä nyt, että et halua enempää lapsia, kun he ovat noin pieniä. Mutta ethän itsekään voi tietää muuttuuko mieli, kun he ovatkin vaikka 10 ja 8.
Tuntuu isolta päätöksestä tehdä tuossa elämänvaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Voi tulla ero, voi tulla puolison kuolema, miksi sabotoida tulevaisuuden mahdollisuus?
Lapsikin voi kuolla. Silloin yleensä tehdään uusi lapsi (niin kuin se korvaisi kuolleen).
Ei ole mies eikä mikään, varsinainen vastuiton liero.
Miehen sterilisaatio on paljon, paljon, paljon yksinkertaisempi toimenpide kuin naisen.
Mies haluaa pitää oven raollaan, jos vaikka teille tuleekin ero ja mies löytää uuden vaimon, joka haluaakin lapsen.
En nyt oikein muuten tuota tulkitsisi. Toki kyseeseen voi tulla myös iltatähti teidän perheeseenne, mutta vähän outo maku jää vastauksesta.
No pitäishän toi keskustella halki, esim. mies vois mennä itse sterilisaatioon, jos ei lapsia lisää halua, on kai miehelle helpompi. Meillä menin minä kolmannen lapsen jälkeen, hormoonit ei itselleni sovi ja mies ei uskaltanut mennä.