Mies sanoo, ettei halua kolmatta lasta mutta..
Meillä on 1v ja 3v lapset.
Keskusteltiin eilen miehen kanssa ja hän sanoi,että ei halua kolmatta lasta nyt.
Ehdotin,että voisin ITSE mennä sterilisaatioon.
Tähän hän vastasi,että ei haluaisi kuitenkaan mitään lopullista ehkäisymenetelmää.
Miten tulkitset tilanteen?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
No pitäishän toi keskustella halki, esim. mies vois mennä itse sterilisaatioon, jos ei lapsia lisää halua, on kai miehelle helpompi. Meillä menin minä kolmannen lapsen jälkeen, hormoonit ei itselleni sovi ja mies ei uskaltanut mennä.
Meillä meni mies, tosin vasta eron jälkeen. Seuraava (lapseton) naisystävänsä olisikin halunnut lapsia ja jätti eksäni kuultuaan että tämä oli käynyt vasektomiassa.
Vierailija kirjoitti:
Kuten todettua, mielipiteitä satelee, toinen toistaan typerämpiä. Kannattaisi keskustella siinä suhteessa.
Kyllä. Osa ei edes tajunnut mitä otsikossa lukee. Loput lähinnä vihaavat miehiä. Tätä on palstanaisten kommunikaatio ja toistensa auttaminen. Onneksi valtaosa naisista EI ole palstanaisia.
Vierailija kirjoitti:
Rotupetollinen suwakkihuøra aikoo tehdä lisää suomalaisvastaisia öyhöttäjiä ja kriitikkoja. Se on sairasta ja häpeällistä toimitaa.
Äitisi on.
Olisin siis itse halunnut kolmannen, mutta mies vastasi näin. T. Ap
Rotupetollinen suwakkihuøra aikoo tehdä lisää suomalaisvastaisia öyhöttäjiä ja kriitikkoja. Se on sairasta ja häpeällistä toimitaa.