Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kansanedustajien asunnoissa on käyty salaa

Vierailija
01.10.2026 |

Turvallisuus | Halla-aho: Kansanedustajilta tuli tietoa, että heidän kodeissaan oli käyty
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012312992.html

Vieraan vallan agentit tuskin käyttää aikaansa tavan edustajien kämppiin merkkejä jätäämään. On joku muu hörhö mutta yritetään vääntää agenttitarinaa ja korostaa omaa merkitystään. Hälytykset ja turvakamerat päälle. 

Kommentit (273)

Vierailija
261/273 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, se on maaliman onnellisin kansa käyny vetäisemässä JARRUjäljet pönttöön. 

Vierailija
262/273 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyyh nyyh minä minä luulen että meillä on käyty ei vahinkoa olenhan intaan laittanut kakalla käynnitkin ENKS MÄ OO HYVÄ???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/273 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä Rysä käy lähes päivittäin, jos vetämätön vessa on sen merkki...

Vierailija
264/273 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kiinalaiset toimijat taas kyseessä johon Venäjä sanoo että ei mitään osuutta ole.

Vierailija
265/273 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos pytty vahingoittuu ja syyllistä ei löydy? Mitä jos kutsumaton vieras tiputtaa raikastimen pyttyyn ja pytty menee tukkoon? Joudunko maksamaan?

Vierailija
266/273 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkuhousut vessanpöntössä vailla selitystä – tällaisiin tilanteisiin IS:n kirjeenvaihtaja on joutunut Venäjällä

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000012311279.html

HAHAHA. V*ttu et jotkut on oikeesti tyhmii. Luulee et heti agenteiks, kun ite on unohtanut esineit ties minne.

Vierailija
267/273 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paksulta kuulostaa, toisen kotiin on tunkeuduttu, eivätkä mitään rikosjälkiä ole jättäneet tai ole otettu.

Eihän ne teidän "ryssytelijöiden" mukaan ole "ryssyjä" voineet olla kun nehän vie kaiken mennessään mikä on huonosti kiinni.

Vierailija
268/273 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa Venäläiseltä toiminnalta. Ennen muinoin reissuilla itään ja mm. Viipuriin olen törmännyt ilmiöön missä kakkaa on sujautettu kauppaan menevien jalkoihin ja ulko-ovelle.. Bussilastillinen porukkaa virtaa kauppaan ja ei osaa epäillä tuollaista ja samalla epähuomiossa vie kengissään paskan sisälle ja se leviää joka puolelle. Koko tavaratalo haisee. Myyjät olivat kait tietoisia, että joku härnäsi heidän firmaansa tai pelkästään suomalaisia turisteja. Saa nähdä koska sitä itseään ilmestyy ostoskeskuksiin Suomessa.

Vierailija
269/273 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kansanedustajien paskapuheilta.

Vierailija
270/273 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa Venäläiseltä toiminnalta. Ennen muinoin reissuilla itään ja mm. Viipuriin olen törmännyt ilmiöön missä kakkaa on sujautettu kauppaan menevien jalkoihin ja ulko-ovelle.. Bussilastillinen porukkaa virtaa kauppaan ja ei osaa epäillä tuollaista ja samalla epähuomiossa vie kengissään paskan sisälle ja se leviää joka puolelle. Koko tavaratalo haisee. Myyjät olivat kait tietoisia, että joku härnäsi heidän firmaansa tai pelkästään suomalaisia turisteja. Saa nähdä koska sitä itseään ilmestyy ostoskeskuksiin Suomessa.

Kakkakepposet on aina hauskoja 9

Vierailija
271/273 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakkaan pskat k-edustajien turvallisuudentunteelle. Lisää rikastusta, ei saa pelätä, so-so.

Vierailija
272/273 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin sitä vaan kuljetaan talosta taloon. Lukot ei pitele. Jälkiä ei jää ellei niin haluta.

Vierailija
273/273 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkuhousut vessanpöntössä vailla selitystä – tällaisiin tilanteisiin IS:n kirjeenvaihtaja on joutunut Venäjällä

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000012311279.html

HAHAHA. V*ttu et jotkut on oikeesti tyhmii. Luulee et heti agenteiks, kun ite on unohtanut esineit ties minne.

Vähä hoono soomi sul.