Mitä teillä syödään tänään ruuaksi?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette syo hernekeittoa ja pannukakkua mansikkahillolla? Tänään on torstai ja hernari-/ pannari-päivä. Mihin on kadonnut kaikki isänmaallisuus ja kulttuurikasvatus??? Olen pöyristynyt!
On suolistosairaus. Ei pysty syömään hernettä.
Kuorin pottuja ja lihapullia ruskealla kastikkeella lisukkeeksi eilistä tuoresalaattia
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette syo hernekeittoa ja pannukakkua mansikkahillolla? Tänään on torstai ja hernari-/ pannari-päivä. Mihin on kadonnut kaikki isänmaallisuus ja kulttuurikasvatus??? Olen pöyristynyt!
Sappikivet tykkää huonoa herneestäkin, huutavat hoosiannaa
Tagliatelle alfredo con pollo, Dennis valmisruoka.
En taida syödä mitään. Varmaan joku proteiinivanukas pitäis vetää.
Kissanraato ja pullo pari Stolichnayaa
- Emma K.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jauhelihaa ja pottuja. Yleensä teen loppuviikoksi vähän arkista parempaa, nyt en viitsi.
Tänään on torstai.
Tiedän. Siis loppuviikkoa eletään. En tarkoittanut viikonloppua.
ei ole ruokaa, leipää on vähän jäljellä. Ollaan ilman.
Vierailija kirjoitti:
Sitä hernekeittoa ei tee ikinä mieli. Piti tehdä ja höystää sitä purkkisoppaa vähän salamilla, että se maistuisi, mutta silti se jäi, kun ei vaan tehnyt mieli. Pannaria en osaa edes tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jauhelihaa ja pottuja. Yleensä teen loppuviikoksi vähän arkista parempaa, nyt en viitsi.
Tänään on torstai.
Se on sekaisin.
Sitä uutta maksalaatikkoa (3 kpl)
Vierailija kirjoitti:
Kuorin pottuja ja lihapullia ruskealla kastikkeella lisukkeeksi eilistä tuoresalaattia
Tämä kuulostaa ainoalta, oikealta hyvältä.
Mainion hyvä tuo tarkentava täsmennys aiheen otsikossa, että erityisen täsmällisesti nimenomaan ruuaksi syödään, ettei tule väärinkäsityksiä virheymmärryksinä.