Mitä teillä syödään tänään ruuaksi?
Kommentit (36)
Kanakastiketta, salaattia ja riisiä.
Jauhelihaa ja pottuja. Yleensä teen loppuviikoksi vähän arkista parempaa, nyt en viitsi.
Eilistä italianpataa syötiin jo 😃
Ajattelin pitää ramen illan ja vetää muutaman paketin. Mukana pari uuttakin makua. Vetistä paskantelua tiedossa.
Mulla on jauhelihakeittoa vielä täksi iltaa.
Vierailija kirjoitti:
Jauhelihaa ja pottuja. Yleensä teen loppuviikoksi vähän arkista parempaa, nyt en viitsi.
Tänään on torstai.
Alan kohta tehdä kaalilaatikkoa. Naapurien iloksi avaan välioven ennekuin alan kokkailla.
Miksi ette syo hernekeittoa ja pannukakkua mansikkahillolla? Tänään on torstai ja hernari-/ pannari-päivä. Mihin on kadonnut kaikki isänmaallisuus ja kulttuurikasvatus??? Olen pöyristynyt!
Turskasta kalakeiton, varmaan sulatan pakkasesta ohrarieskaa kylkeen.
Kaapeista löytyi naanleipää ja pulledporkia ja salaattia.joten niitä
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette syo hernekeittoa ja pannukakkua mansikkahillolla? Tänään on torstai ja hernari-/ pannari-päivä. Mihin on kadonnut kaikki isänmaallisuus ja kulttuurikasvatus??? Olen pöyristynyt!
Anna meille hutiluksille tämä kerta anteeksi, ensi viikolla lupaan parantaa tapani ja viettää torstain hernerokan ja pannarin seurassa lukien Seitsemää veljestä.
Mutta siis itselläni tänään ruokana katkarapucaesarsalaatti sekä illalliseksi risottoa.
Peruna-jauhelihapaistosta, päällä paaaaaaljon juustoa. Salaattia lisänä.
Vierailija kirjoitti:
Meidän perheessä sunnuntai on hernerokkapäivä, ropsua on silloin tällöin päivästä riippumatta 😁
Ajattelin tehdä tortilloja. En ole ikinä ennen tehnyt enkä tiedä vielä mitä niihin laitetaan. Tortillalevyt ostan valmiina.
Vierailija kirjoitti:
Voisi syödä kasvishernekeittoa ja pannukakkua hillolla.
Kasviskiusausta ja kanafilenugetteja.
Shakshukaa. Helppo ja nopea ruoka.
Vierailija kirjoitti:
Peruna-jauhelihapaistosta, päällä paaaaaaljon juustoa. Salaattia lisänä.
Meillä sama!
Eilistä jauheliha-tomaattikasiketta ja pastaa. Siihen kylkeen väsään sekasalaatin. Vatsa kiittää!