Ne kristityt, joiden mielestä lehden toimittajan voi erottaa, koska hän on lesbo!
Tällainen ajatteluhan on TÄYSIN kristinuskon vastaista! Tässä yksi synti nostetaan ylitse muiden. Lesbous nostetaan syntien synniksi. Vai oletteko sitä mieltä, että minkään lehden toimittajana ei voi olla SYNTINEN ihminen? Monta lehteä teille jää jäljelle?
Minkä muun synnin takia toimittaja voidaan erottaa? Entä jos hän elää avoliitossa? Käyttää ehkäisyä? Ajattelee toisinaan pahaa toisista? Kadehtii toisinaan toisen omaisuutta?
Nyt keskustelemaan uskovaiset.
t: kristitty, joka on pöyristynyt, jos potkujen takana todella on itseään uskovaisiksi kutsuvat
Kommentit (11)
tekeytyvät mielellään "kolmen lapsen heteroäideiksi" tai jopa "kristityiksi".
Ensinnäkin en ole koskaan äänestänyt vasemmistoa, minulla on 2 lasta ja olen kristitty (en kylläkään vl). Kerro ihmeessä oma mielipiteesi siitä, mitkä synnit ovat niitä suurimpia syntejä, joiden vuoksi ihmistä saa syrjiä ja mitkä niitä pienempiä, joiden vuoksi ei saa. Raamatussa ei ole mitään suurempi-pienempi syntikäsitystä. kaikki ihmiset ovat syntisiä. Syntisyyden vuoski ei voida erottaa työpaikasta (jos ei riko maallista lakia), koska muuten missään työpaikassa ei olisi yhtään työntekijää.
t: ap
vaan yleensäkin herättää kristittyjen parissa asiasta keskustelua. Minusta on täysin RAAMATUN VASTAISTA alkaa syrjiä jotain tiettyä syntiä tekeviä ihmisiä ja suosia sitten jotain toista syntiä tekeviä ihmisiä.
Mitä Raamattu sanoo homoseksuaalisuudesta? Onko homoseksuaalisuus syntiä?
--------------------------------------------------------------------------------
Kysymys: Mitä Raamattu sanoo homoseksuaalisuudesta? Onko homoseksuaalisuus syntiä?
Vastaus: Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1 Moos. 19:1-13; 3 Moos. 18:22; Room. 1:26-27; 1 Kor. 6:9). Room. 1:26-27 opettaa nimenomaan, että homoseksuaalisuus on seurausta Jumalan kieltämisestä ja tottelemattomuudesta Häntä kohtaan. Kun ihminen jatkaa elämistä synnissä ja epäuskossa, Raamattu kertoo meille, että Jumala "luovuttaa" hänet vielä kamalampaan ja paheellisempaan syntiin näyttääkseen hänelle, miten turhaa ja toivotonta on elämä erossa Jumalasta. 1 Kor. 6:9 sanoo, että homoseksuaaliset vääryydentekijät eivät saa omakseen Jumalan valtakuntaa.
Jumala ei luo homoseksuaalisia ihmisiä. Raamattu sanoo, että ihmisestä tulee homoseksuaali synnin vuoksi (Room. 1:24-27) ja pohjimmiltaan omasta tahdostaan. Ihmisellä saattaa olla synnynnäisesti suurempi taipumus homoseksuaalisuuteen, aivan kuten joillakin on taipumusta väkivaltaisuuteen tai joihinkin muihin synteihin. Tämä ei anna ihmiselle lupaa tehdä syntiä antamalla periksi syntisille mielihaluilleen. Jos jollakulla on taipumusta vihaan tai raivoon, saako hän silloin antaa periksi noille taipumuksille? Ei tietenkään! Sama pätee homoseksuaalisuuteen.
Raamattu ei kuitenkaan kuvaa homoseksuaalisuutta sen suurempana syntinä kuin mitään muutakaan. Kaikki synti loukkaa Jumalaa. Homoseksuaalisuus on vain yksi niistä asioista, jotka 1 Kor. 6:9-10 luettelee asioina, jotka pitävät ihmisen poissa Jumalan valtakunnasta. Raamatun mukaan Jumalan anteeksianto on tarjolla yhtä lailla homoseksuaalille kuin avionrikkojalle, epäjumalanpalvelijalle, murhaajalle, varkaalle jne. Jumala myös lupaa kaikille Jeesukseen Kristukseen turvautuville voiman voittaa synnin, myös homoseksuaalisuuden (1 Kor. 6:11; 2 Kor. 5:17).
Ei sitten jatkossa yhtään ihmetellä, miksi meitä kristittyjä pidetään ylimielisinä ja väitetään, että luulemme olevamme parempia (synnittömämpiä) kuin ei-uskovaiset, jooko!
t: ap
Nyt hän valehtelee Ilta-Sanomissa antaen ymmärtää, että lähti vapaa-ehtoisesti Journalistista, vaikka todellisuudessa sai potkut. Osaako hän muuta kuin valehdella?
Korhonen valehtelee koko ajan kuten kuten nämä lesbot/kommunistit//ateistit aina, he valehtelevat, koska he eivät tunne Jumalaa. He ovat sellaisia kuin ovat,siksi että ovat kääntäneet selkänsä Jumalalle, he eivät kuulu Jumalalle vaan Saatanalle. He ovat valheen isän lapsia. Kun ihminen kääntää selkänsä Jumalalle, paholainen saa hänestä otteen. Vain Jeesuksen Kristuksen sovitustyö voi pelastaa meidät tuosta valheen ja pimeyden kavalasta otteesta takaisin Jumalan yhteyteen. Valheesta totuuteen.
Tähän Jeesus sanoi:
"Jos Jumala olisi teidän isänne, te rakastaisitte minua,
sillä minä olen lähtöisin Jumalasta
ja tulen hänen luotaan.
Minä en edes päättänyt tulostani itse, vaan hän lähetti minut.
Miksi te ette ymmärrä minun puhettani?
Siksi, että te ette siedä kuunnella, mitä minä sanon.
Te olette lähtöisin Saatanasta.
Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää.
Saatana on ollut murhaaja alusta asti.
Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.
Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan,
sillä hän on valehtelija ja valheen isä.
Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden.
Se, joka on lähtöisin Jumalasta, kuulee mitä Jumala puhuu.
Te ette kuule, koska ette ole lähtöisin Jumalasta."
Korhonen elää synnissä ja synnissä eläminen on eri asia kuin yksittäiset synnit. Kristitty, se jonka silmät Pyhä Henki on avannut ei halua elää synnissä vaan haluaa tehdä parannuksen synneistään, koska kun Pyhä Henki on avannut ihmisen silmät, Hän on avannut ihmisen silmät myös näkemään, miten tuhoavaa synti on ja kuinka pimeyden henkimaailma on todellisuutta.
Kristitty ei kuulu enää Saatanalle, hän haluaa kuulua Kristukselle, sillä Kristus on vapauttanut hänet pimeän, valheen ja Saatanan orjuudesta.
Korhosen tarkoitusperät ovat puhtaasti pahat, hän haluaa olla mädättämässä Suomea yhdessä Erkon ja Halosen kanssa, jotka ovat hänen takapirujaan.
no vautia,vauhtia....
Kyllä tällaisille lääkitys löytyy.
Jumala loi kaikki paitsi homot, vammaiset, sairaat, ateistit jne, jne..
suuntautumisella ei ole mitään väliä. Enemmän olisin huolissani, jos lehden päätoimittajaksi hakisi vaikka uusnatsismia ihaileva rahanahne narsisti.
t. yksi uskovainen