Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teloituksesta eloonjääneelle jää varmaan aivovamma, miutta

Vierailija
01.10.2026 |

Jätetäänköhän hänet nyt eloon?

Jos pystyykin vielä jotenkin kommunikoimaan ja kertoo kokemuksestaan? Mitä tästä vielä seuraa?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti jää eloon mutta kovien kipujen kanssa. Niin sairas eukko että ansaitsi tuon.

Vierailija
2/35 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävää

Elämä on.

Vierailija
4/35 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka tekivät kidutuksen ja terveen kehon runtelun tälle naiselle, ovat nyt itse pahoja. Ja pahaa toivovat taas vampyyreja.

Vierailija
5/35 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti jää eloon mutta kovien kipujen kanssa. Niin sairas eukko että ansaitsi tuon.

"otettiinko Piken lapsuudessa tapahtuneesta seksuaalisesta hyväksikäytöstä ja raiskauksesta esitetyt väitteet täysin huomioon ennen kuolemantuomion antamista."

Naisparka. Toivon, että menehtyy hänen itsensä vuoksi. Sairaalla tavalla kohdeltu lapsuudesta saakka.

Vierailija
6/35 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiintoinen case. Jos ei kuole teloitukseen, niin sitten yritetään pitää hengissä vaikka aivokuolleena. Syynä on se, että laki ei salli ns. toimituksen viemistä loppuun riittävillä keinoilla. Kun on määrätty kaksi ruisketta, niin kolmatta ei saa antaa. Ei, vaikka kävisi näin. 

Ennen vanhaan pyöveli sentään hoiti homman loppuun saakka. 

Vierailija
7/35 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne jotka tekivät kidutuksen ja terveen kehon runtelun tälle naiselle, ovat nyt itse pahoja. Ja pahaa toivovat taas vampyyreja.

Samaa mieltä. Ei mitään tervepäistä sakkia nämä kärsimyksellä ratsastavat henkilöt.

Vierailija
8/35 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo akka on kidutusmur*aaja kidutti nuorta viatonta naista kuoliaaksi. Toivon että hän kituu todella pahoissa kivuissa ennen kuolemaansa

Vierailija
9/35 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko prosessi antaa todella huonon, sairaan kuvan USA:n oikeusjärjestelmästä. On kuitenkin todettava, ettei Suomi ole yhtään sen parempi - mm. paljousalennuksia rangaistuksiin!

Vierailija
10/35 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän hänellä jo ennestään ole aivovamma.

Vierailija
11/35 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo akka on kidutusmur*aaja kidutti nuorta viatonta naista kuoliaaksi. Toivon että hän kituu todella pahoissa kivuissa ennen kuolemaansa

Kasva aikuiseksi. Et tiedä elämästä mitään.

Vierailija
12/35 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs nyt sitten,takas vankilaan aivovammaisena joka ei pysty itsestään  huolehtimaan? Tuskin vartijat ehtii pukea ja syöttää.

Vierailija
13/35 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"otettiinko Piken lapsuudessa tapahtuneesta seksuaalisesta hyväksikäytöstä ja raiskauksesta esitetyt väitteet täysin huomioon ennen kuolemantuomion antamista."

Naisparka. Toivon, että menehtyy hänen itsensä vuoksi. Sairaalla tavalla kohdeltu lapsuudesta saakka.

Oletko muuten lukenut, mitä hän teki sille tyttöparalle, jonka tappoi? 

Minä en oikein ymmärrä sitä, miten huono lapsuus ja seksuaalinen hyväksikäyttö antaa luvan kiduttaa toisen nuoren hengiltä? Löytyisikö sinulta ymmärrystä, jos tuollaisen teon kohteeksi joutuisi oma lapsesi? Sitä selitettäisiin sillä paremmaksi, että oli huono lapsuus. 

Vierailija
14/35 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasva aikuiseksi. Et tiedä elämästä mitään.

haista paska mulqqu sä et tiedä elämästä mitään ja minä hakkaisin sua paskaksi jos avaisit tyhmän suusi mun edessä 

sinä olet aivoton paska

Vierailija
15/35 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki muiat ansaitsisivat saman!

Vierailija
16/35 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkit ovat barbaareja.

Vierailija
17/35 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Ei mitään tervepäistä sakkia nämä kärsimyksellä ratsastavat henkilöt.

Jospa jumala päätti rankaista tätä naista teoistaan? Siksi kävi miten kävi. 

Vierailija
18/35 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävää

Pystytkö nyt olemaan vai tarvitaanko ambulanssia?

Vierailija
19/35 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä tuota kuolemantuomioita.

Suurempi rangaistushan on olla loppuikänsä vankilassa.

Ja sitä paitsi se, että ihminen murhataan ns.laillisesti, ei tee tuon asian täyteenpanijoita yhtään sen paremmaksi kuin itse syytettykään. Murha kuin murha.

Vierailija
20/35 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HÄN ON VIATON UHRI KUTEN KAIKKI NAISET😫😩

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi