Teloituksesta eloonjääneelle jää varmaan aivovamma, miutta
Jätetäänköhän hänet nyt eloon?
Jos pystyykin vielä jotenkin kommunikoimaan ja kertoo kokemuksestaan? Mitä tästä vielä seuraa?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiintoinen case. Jos ei kuole teloitukseen, niin sitten yritetään pitää hengissä vaikka aivokuolleena. Syynä on se, että laki ei salli ns. toimituksen viemistä loppuun riittävillä keinoilla. Kun on määrätty kaksi ruisketta, niin kolmatta ei saa antaa. Ei, vaikka kävisi näin.
Ennen vanhaan pyöveli sentään hoiti homman loppuun saakka.
Voikohan hän vaatia korvauksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne jotka tekivät kidutuksen ja terveen kehon runtelun tälle naiselle, ovat nyt itse pahoja. Ja pahaa toivovat taas vampyyreja.
Tuo akka on kidutusmur*aaja kidutti nuorta viatonta naista kuoliaaksi. Toivon että hän kituu todella pahoissa kivuissa ennen kuolemaansa
Kasva aikuiseksi. Et tiedä elämästä mitään.
Jos tuon naisen teko olisi kohdistunut sinun lapseesi tai muuhun läheiseen ihmiseen, tai sinuun itseesi, niin olisiko sinulla yhtä hällä väliä asenne?
Oikeuttaako lapsuuden kokemukset murhaamaan viattoman ihmisen?
Käsittääkseni hän oli itse pyytänyt toisenlaista teloitustapaa juuri tuon metodin epävarmuuden takia. Ei siis enää vastustanut kuolemaa mutta ei luottanut että tällä tavalla henki todella lähtee. Eikä ilmeisesti suotta.
En ymmärrä miten esimerkiksi eläimiä lopetetaan rutiininomaisesti suonensisäisillä aineilla päivittäin mutta ihmisten teloitukset menevät noinkin usein pieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne jotka tekivät kidutuksen ja terveen kehon runtelun tälle naiselle, ovat nyt itse pahoja. Ja pahaa toivovat taas vampyyreja.
Samaa mieltä. Ei mitään tervepäistä sakkia nämä kärsimyksellä ratsastavat henkilöt.
Äärioikeisto rakastaa rskauksia ja naisentappoja. On se täällä nähty. Ainut mikä niitä siinä tökkii (pun) on se, jos tekijä ei olekaan liljanvalkoinen finnipersenatsi.
Yleensähän se aina on. JSS.
Kuten Kotkassa. Kuten Vantaalla. Kuten jo 17 kertaa tänä vuonna saatana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää
Elämä on.
Paitsi Piken uhrilla ei ole elämää.
Vierailija kirjoitti:
Käsittääkseni hän oli itse pyytänyt toisenlaista teloitustapaa juuri tuon metodin epävarmuuden takia. Ei siis enää vastustanut kuolemaa mutta ei luottanut että tällä tavalla henki todella lähtee. Eikä ilmeisesti suotta.
En ymmärrä miten esimerkiksi eläimiä lopetetaan rutiininomaisesti suonensisäisillä aineilla päivittäin mutta ihmisten teloitukset menevät noinkin usein pieleen.
Koska ihmisille ei ole tarkoitus tehdä noin
Nainenhan sai vast rauhoittavat ruiskeet. Lukekaa uutisenne itse.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että hänen uhrinsakin pyysi toisenlaista tapaa kuolla.
Vierailija kirjoitti:
Nainenhan sai vast rauhoittavat ruiskeet. Lukekaa uutisenne itse.
Joiden piti olla sillä annostuksella tappavia
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä tuota kuolemantuomioita.
Suurempi rangaistushan on olla loppuikänsä vankilassa.
Ja sitä paitsi se, että ihminen murhataan ns.laillisesti, ei tee tuon asian täyteenpanijoita yhtään sen paremmaksi kuin itse syytettykään. Murha kuin murha.
Jos ihminen on paha, niin eikö sen voi palauttaa sinne mistä tulikin? Iäisyyteen? Haluaisitko tämän naisen naapuriksi?
Miksi elättää tällaista tyyppiä, josta ei koskaan tule yhteiskunnan tuottavaa jäsentä? Tai jonka säilyttämisen kustannukset maksavat veronmaksajat. Tämäkin on ollut yli 30 vuotta valtion hoivissa. Eikä ole mikään pullantuoksuinen mamma.
Suomessa vankeja yritetetään sentään kuntouttaa ja ohjata osaksi yhteiskuntaa. Suurin osa suomalaisista vangeista käy vankilassa vain kerran ja pääsee sitä kautta tylsän elämän alkuun. Amerikassa on vähän eri meininki.
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiintoinen case. Jos ei kuole teloitukseen, niin sitten yritetään pitää hengissä vaikka aivokuolleena. Syynä on se, että laki ei salli ns. toimituksen viemistä loppuun riittävillä keinoilla. Kun on määrätty kaksi ruisketta, niin kolmatta ei saa antaa. Ei, vaikka kävisi näin.
Ennen vanhaan pyöveli sentään hoiti homman loppuun saakka.
En hyväksy kuoleman tuomiota missään oloissa. Mutta jos kerta tappaa pitää, niin laittaisivat ruiskuun niin vahvat mömmöt, että nousikin lähtisi taivaan aroille. Ihme pihistelyä väärässä paikassa. Vai veikö Iranin pommittaminen kaiken rahan ja piti suolavettä laittaa ruiskuun. Ilmakin olisi ollut taattu tulos! Kaipa sekin paikassa trumplandiassa maksaa nykyään enempi, kuin myrkyt, joita saavat ihan ilmaiseksi omasta takaa.
Toinen tekijä sai lievemmän tuomion vain siitä syystä että oli muutaman kuukauden nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Pike syntyi keskosena vuonna 1976 Yhdysvaltain Länsi-Virginian Beckleyn pikkukaupungissa. Vähävarainen äiti kärsi päihdeongelmista, ja asianajajien esiin tuoman näytön mukaan hän käytti runsaasti alkoholia raskautensa aikana. Pikella oli syntyessään aivovaurio, asianajajat sanovat.
Asianajajien mukaan Pike joutui lapsuudessaan väkivallan, seksuaalisen väkivallan ja laiminlyöntien uhriksi. Tekijöinä oli hänen äitinsä poikaystäviä. Asianajajien mukaan Pike raiskattiin lapsuudessaan 11- ja 17-vuotiaana.
Samoilla ja pahemmistakin kokemuksista selvinneistä ihmisistä tulee kansalaisia, jotka eivät kiduttamalla tapa ikätoveriaan. Eiköhän oikeus ole tuominnut ihan oikein.
Pike syntyi keskosena vuonna 1976 Yhdysvaltain Länsi-Virginian Beckleyn pikkukaupungissa. Vähävarainen äiti kärsi päihdeongelmista, ja asianajajien esiin tuoman näytön mukaan hän käytti runsaasti alkoholia raskautensa aikana. Pikella oli syntyessään aivovaurio, asianajajat sanovat.
Asianajajien mukaan Pike joutui lapsuudessaan väkivallan, seksuaalisen väkivallan ja laiminlyöntien uhriksi. Tekijöinä oli hänen äitinsä poikaystäviä. Asianajajien mukaan Pike raiskattiin lapsuudessaan 11- ja 17-vuotiaana.