Outoa ajaa naiset pois sivustolta
Sivusto on tarkoitettu naisille jossa miesten tulisi lähinnä vierailla kunnioittavasti. Sivusto on täynnä sairaita miehiä, ja he kysyvät naisten mielipiteitä, joihin toiset sairaat miehet vastaavat? VAUVA sivusto on täynnä miehiä jotka keskustelee keskenään, tässä uusin aloitus "Mikä on paras tapa peittää perseen haju?", sitten ihmetellään kun kukaan nainen ei halua olla teidän kanssa missään tekemisissä.
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli kyllä provoksi melko löysää paskaa. Vai että oikein naisten sivusto.
Tämä on perustettu Vauva-lehden lukijoille. Ei siinä kohderyhmässä juurikaan miehiä ollut.
Jaa että vauvojen äidit siis ovat järjestään yksinhuoltajia?
Käytännössä noin, koska miehet ovat miesvauvoja.
Naisille kaikki ovat vauvoja. Naiset eivät näekään muuta kuin vauvoja. Joka paikassa, jatkuvasti 👶 partaisimmastakin miehestä muuttuu vauva..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Henna ole ollut aktiivinen enää vuosiin täällä.
Osa elää vieläkin 10 vuoden takaisella palstalla, missä Henna, Ikis, Huoris, hopeakettu, sössö, hel-nyc, zinccis, kivikissa-äiti ja muut palstahullut on vielä aktiivisia kirjoittajia. Liekö joku psykoosi kun näkee olemattomia keskustelijoita? 🤔
Nuo muut on poistuneet mutta Henna on täällä päivittäin.
Ja tiedät sen mistä? Oletko itse Henna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hennan trollailuja. Sillä on pakkomielle kaikkeen mikä liittyy alapäihin.
Kuka on Henna?
Vaikea uskoa että nainen olisi pahin törkymöykky täällä, sen jo uskonkin että "henna" lavastetaan tälläiseksi.
Ei ole mitään Hennaa. Henna on miehen luoma hahmo, jolla hän pilkkaa milloin ketäkin naista. Kiusaa siis netissä oikeita ihmisiä, naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hennan trollailuja. Sillä on pakkomielle kaikkeen mikä liittyy alapäihin.
Kuka on Henna?
Vaikea uskoa että nainen olisi pahin törkymöykky täällä, sen jo uskonkin että "henna" lavastetaan tälläiseksi.
Ei ole mitään Hennaa. Henna on miehen luoma hahmo, jolla hän pilkkaa milloin ketäkin naista. Kiusaa siis netissä oikeita ihmisiä, naisia.
Mistä tiedät?
Nämä ovat yksi ja sama mies. Syntynyt 1960-luvulla. Nimi alkaa J-kirjaimella. Käyttää myös nimeä Puppa.
"Henna, Ikis, Huoris, hopeakettu, sössö, hel-nyc, zinccis,"
Mitä on tämä harhainen höpinä jossa ollaan tunnistavinaan anonyymeja kirjoittajia ties keneksi myyttisiksi hahmoiksi.
Naistem o ihan turha itkeä ku itse te halusitte että miehiltä kielletään kaikki anonyymit keskustelu palstat kun teitä ahdisti se kun ette kyenneet hallitsemaan ja kontrolloimaan sitä mistä miehet puhuivat. Kun vaaditte muita keskustelu palstoja suljettavaksi on sama asia kuin se että kutsutte miehet tänne suomen ainoalle anonyymille keskustelupalstalle
Vierailija kirjoitti:
Nämä ovat yksi ja sama mies. Syntynyt 1960-luvulla. Nimi alkaa J-kirjaimella. Käyttää myös nimeä Puppa.
Siis oletko itse tämä tyyppi vai seuraatko vierestä hänen kirjoitteluaan? Vai oletko vain harhainen ja pidät omia kuvitelmiasi totena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ihan oikeasti pitkään luulin että täällä vain vauvoihin ja lapsiin liittyvistä asioista keskustellaan … kunnes tulin ja tutustuin sivustoon!
Vuoteen 2015 asti tämä olikin 90 % perheaiheita. Sitten miehet pilasivat palstan.
Valitettavasti tämä ilmiö on tuttua muiltakin naisvoittoisilta alustoilta jossa häiriköinti on ollut joillekin ehkä keskeisin elämänsisältö.
En silti ajattele noiden takia että miehet. Tiedän että tuollainen myrkyllisyys edellyttää jotain aivan erityistä.
Toki edellyttää. Mutta osaatko kuvitella naisten harrastavan samaa miesten keskustelupalstoilla? Paskomistarkoituksessa?
Helposti, aina kun johonkin alkaa kertyä naisia, kaikki pitäisi jostain syystä muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oletko itse tämä tyyppi vai seuraatko vierestä hänen kirjoitteluaan? Vai oletko vain harhainen ja pidät omia kuvitelmiasi totena.
En ole itse enkä kuvittele, tiedän.
Muuhun en vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin ja lopeta ulinasi, se kun ei kiinnosta EDES paskakilon vertaa ketään.
Tässä loistava näyte ap:n avaukseen.
Suurin piirtein samaa tasoa useimpien miesten täällä saaman kohtelun kanssa
Vierailija kirjoitti:
Onkohan niillä univormu?
Arvasin tämän.
Vierailija kirjoitti:
Naistem o ihan turha itkeä ku itse te halusitte että miehiltä kielletään kaikki anonyymit keskustelu palstat kun teitä ahdisti se kun ette kyenneet hallitsemaan ja kontrolloimaan sitä mistä miehet puhuivat. Kun vaaditte muita keskustelu palstoja suljettavaksi on sama asia kuin se että kutsutte miehet tänne suomen ainoalle anonyymille keskustelupalstalle
Kuka nainen on vaatinut palstoja suljettavaksi, en minä ainakaan. Taas ihmeellisiä harhoja, oletuksia että jotkut anonyymit naiset ovat sulkeneet jotain ihmeellisiä miesten keskustelufoorumeita tai vaatineet niiden sulkemista. Koittakaa nyt edes vähän ryhdistäytyä! Ette te yksinkertaisesti voi tietää anonyymien toimijoiden sukupuolta tai identiteettiä. Vanhoina hyvinä aikoina tuollaista kuvittelevat suljettiin laitoksiin kuvittelemaan keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole itse enkä kuvittele, tiedän.
Muuhun en vastaa.
Oletko siis sellainen äitihahmonainen joka seuraa vierestä ja siunaa ja varjelee mieslasta joka trollaa vauvapalstalla? Neulotko hänelle myös värikkäitä kaulureita? Niin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä on tämä harhainen höpinä jossa ollaan tunnistavinaan anonyymeja kirjoittajia ties keneksi myyttisiksi hahmoiksi.
Kuulostaa kieltämättä pikkaisen ironiselta aloitukseen nähden, kun sen pointti on miesten haukkuminen. Niinku, eikö naisilla ole mitään kykyä itsehavainnointiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kieltämättä pikkaisen ironiselta aloitukseen nähden, kun sen pointti on miesten haukkuminen. Niinku, eikö naisilla ole mitään kykyä itsehavainnointiin.
Keillä naisilla? On olemassa enemmän kuin yksi nainen, ja kaikilla naisilla on oma havainnointikykynsä ja ihan omat mielipiteensä asioista. Ei ole mitään yhtä keskusnaista joka puhuu kaikkien naisten puolesta, eikä ole mitään naisten yhteistä tietoisuutta. Sama pätee miehiin ja niihin kaikkiin muihinkin.
Ps. Et voi mitenkään tietää kuka tai mikä esimerkiksi minä olen.
Mikä jogurtti miesnaiseläkeläiselle?
Jonkun pitää olla puolustamassa miehiä täällä, muutenhan tämä olisi täynnä miesvihaketjuja.