Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää: 3-vuotiaani pyyhki kakkaisen takamuksensa äkkiä

Vierailija
03.10.2008 |

petivaatteisiinsa ja vasta pestyt lakanan menivät pyykkiin (olivat WC-kylpyhuoneessa kuivumassa). Sitten jätti banaanin kuoret sisustuskirjani päälle keittiön pöydällä ja siihen tuli lähtemättömät tahrat. ARGH!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sovi jättää lpsiperheessä kirjaa pöydälle...

ap

Vierailija
2/6 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina en ehdi katsomaan perään. Juuri äsken 1-v alkoi syömään Hullujen Päivien kuvastoa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi ollut meidän poika tällä kertaa :). Tsemppiä!

Vierailija
4/6 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/6 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on kolmevuotias ja lisäksi vauva, ja on ihan mahdotonta pitää sitä kolmevuotiasta silmällä joka sekunti. Me ollaan jopa ruuvattu vessan oven kahvat vinksalleen niin että niiden avaaminen olisi vaikeampaa lyhyelle ihmiselle, mutta nyt lapsi on oppinut kuitenkin saamaan ne auki, ja vastaava kakkavahinko on vain ajan kysymys. Toistaiseksi olen onnistunut saamaan pienen kakkijan kiinni ennen kuin se on ehtinyt istua mihinkään tekstiileihin, mutta kakkaa on välillä kyllä sottaantunut pöntönreunaan ja vessan lattiaan.

Yäk. Asiasta on keskusteltu lapsen kanssa moneen kertaan, mutta vaikka sen pitäisi hyvinkin tietää että pitää kertoa äidille ennen kuin menee kakalle, sen "minä itse" -vaihe tuntuu olevan nyt liian voimakas että oppi pysyisi kauan päässä.

Vierailija
6/6 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani lupasi itsekin sotkut nähtyään, ettei tee enää niin. Nähtäväksi jää että muistaako, mutta ihan itse sanoi kyllä ettei enää sotkisi. Herttainen poika.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi