Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskisen juttu.. minusta tuntuu että ei siinä mitään raiskausta tapahtunut

Vierailija
31.05.2007 |

puhun kokemuksesta..

no Keskinenhän on elähtänyt ukko joka ostaa rahalla ja maineellaan naisia. Mitä nuorempi sitä parempi.

Minulle kävi kerran niin tapailin saman tyyppistä varakasta ja arvotettua miestä jolla oli nuorten naisten kaataminen pakkomielteenä ja ilmeisesti ongelmia muodostaa kestävää parisuhdetta.. näin jälkeenpäin ajateltuna.

No ok. kerran sitten juhlimme minä, tämä mies ja 17v ystävättäreni hänen asunnossaan. Minua alkoi jo väsyttään alkuillasta mutta ystäväni jatkoi tämän miehen kanssa kaljottelua ja välillä heräsin siihen kun ystävättäreni herätteli minua ja kyseli tupakkaa.

No sitten aamulla heräsin ja menin vierashuoneeseen ja aukaisin oven niin mitä näinkään. Tämä kaunis 17v. makasi siellä alastomana tämän 40-vuotiaan miehen syleilyssä tyytyväisen näköisenä.

No minä siinä oven suussa parhahdin " että mitä helvettiä täällä tapahtuu." No sitten tämä tyttökin havahtui siitä minun kiljuntaani ja kokosi itsensä sieltä sängyn pohjalta ja naama punaisena alkoi selitteleen ettei mitään tapahtunut.

No minä tilasin taksin siitä ja lähimme pois ja autossa hän vielä selitteli sitä samaa että " nukahdin siihen ja heräsin alastomana" ja sitten myöhemmin juttu muuttui niin ( kun hän sai tietää en enää tapaillut tätä tyyppiä) että mies raiskasi hänet koska sanoin että en misään tapauskessa usko etteikö mitään tapahtunut.

Ilmeisesti hän muutteli sitä juttua koska pelkäsi että meidän ystävyytemme kärsii siitä ja häntä nolotti asia.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta veikkaisin että tämä rasikattu on seuraava susan Kuronen, jokohan on kustannus sopimus solmittuna ja Hymyn kanssa tissikuvista tehty diili?

Joku julkisuushakunen typykkä on keksiny oivan keinon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä