En voi seurustella naisen kanssa joka käyttää halpaa hajuvettä
Halpa hajuvesi tai ei hajuvettä ollenkaan on totaalinen turn-off
Hyvälaatuinen hajuvesi kertoo laatutietoisuudesta ja itseensä oikealla tavalla panostamisesta. Halvan hajuveden käyttö kertoo siitä ettei muutkaan asiat elämässä ole laadukkaita tai hyvin.
Hajuveden kuuluu olla parfume eikä eau de toilette.
M48
Kommentit (231)
Mä ap en ikinä voisi olla sun kanssa, vaikka olisit fiksu, rikas, komea ja sinulla olisi iso kalu ja mitäänhän näistä sinulla ei ole!
Vierailija kirjoitti:
Mä ap en ikinä voisi olla sun kanssa, vaikka olisit fiksu, rikas, komea ja sinulla olisi iso kalu ja mitäänhän näistä sinulla ei ole!
Olen tosi iloinen viestistäsi, kiitos. Ap
Olen huomannut että nykyään monet edulliset tuoksut ovat kalliita parempia. Mistä lie johtuu.
Osta lahjaksi parfyymi, sillähän siitä pääsee. Kannatta toki varmistaa, että tuoksu on lahjan saajan mieleinen.
Ilmeisesti et tiedä naisten tuoksuista paljoakaan. Monissa luxusbrändeissä on usein parfyymi suositumpi, kuin edt. Mutta, kuten niin monessa asiassa, tässäkin poikkeus vahvista säännön.
Esim: Givency L'Interdit parfyymi on suositumpi kuin edt. Kun taas Chanelin, Chance eau Tendre edt on paljon suositumpi kuin parfyymi. Tähän on monia syitä. Viimekädessä ostaja äänestää lompakollaan.
Pitää tuntea brändit ja tuoksut, jotta voi tehdä parhaan mahdollisen ostospäätöksen.
Mää ostan aina halvinta, muuhun ei ole varaa. Mutta se ei olisi meidän seurustelun este vaan se että olet tollanen!
Vierailija kirjoitti:
Osta lahjaksi parfyymi, sillähän siitä pääsee. Kannatta toki varmistaa, että tuoksu on lahjan saajan mieleinen.
Iholla hajuvesi mukautuu käyttäjäänsä ja muodostaa hänelle yksilöllisen ominaistuoksun. Siksi kaikki hajuvedet eivät sovi jokaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Naisen pitää jo valmiiksi käyttää laadukkaita parfyymejä. Ei kannettu vesi kaivossa pysy. Ap
Vierailija kirjoitti:
Just
Ostat sille sitten aina laadukkaita tuoksuja lahjaksi,varmasti tykkää.
Vierailija kirjoitti:
JA OMA KUUKAUSIPALKKASI, AP, ON...?
Miksi huudat? Käytöstapoja, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Ostat sille sitten aina laadukkaita tuoksuja lahjaksi,varmasti tykkää.
Osaako arvostaa niitä jos ei alunperinkään ymmärtänyt niitä käyttää? Ap
Ja siinä oli syy siihen ettet ole ikinä seurustellut kenenkään kanssa?
Sanohan ap kolme suosikkiasi näistä kalliista ja laadukkaista parfyymeista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JA OMA KUUKAUSIPALKKASI, AP, ON...?
Miksi huudat? Käytöstapoja, kiitos.
AP, KERRO KUUKAUSIPALKKASI.
NYT.
Vierailija kirjoitti:
Mää ostan aina halvinta, muuhun ei ole varaa. Mutta se ei olisi meidän seurustelun este vaan se että olet tollanen!
Aina on varaa laadukkaaseen ja kalliiseen parfyymiin. Pitää vain jättää joku turhake ostamatta. Elämä on valintoja täynnä. Ap
Nuorena en halunnut miestä jolla on mustat sukat. Piti olla muistaakseni valkoiset. Ja muita asioita listalla.