IS K-Kauppa pienensi oluttölkit 0.25 litraan - "asiakkaiden toiveiden täyttymys"
Fazerin linjoilla ollaan.
Kommentit (29)
Ja aina asiakkailta tulleiden toiveiden perusteella.
Varmaan joku trolli lähettelee firmoille kaiket illat toivomuksia esim. että saisko kalapuikkoboksiin vaan 9 puikkoa kymmenen sijaan ja hintaa korkeammaksi, tai jotain.
Siis siellä myydään kahta olutta 2,5 dl tölkeissä! Ei kauppa mitään pienentänyt. Edelleen kaupan jääkaapista saa pint koon 5,68 dl oluita esimerkiksi.
Miksi pitää tahallaan yrittää trollata?!
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä. Jotkut juovat mielellään mutta vain lasillisen. Olisipa limuja ja siidereitäkin 2,5dl pakkauksissa. Voisin ostaa.
Ei sitä koko 1.5 litraa tarvii yhdellä istumalla juoda. Siinä on myös korkki.
Minä toivoin pienempiä tölkkejä ja korkeampaa hintaa.
2,39€/tölkki. Taitaapi jäädä hyllyyn.
Eli asiakkaat halusi pienemmän pakkauksen, samalla tai isommalla hinnalla. I don't think so.
Ps mulle sikäli sama, en juo alkoholia mutta täyttä puppua tää, että "asiakkaat halusi"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä. Jotkut juovat mielellään mutta vain lasillisen. Olisipa limuja ja siidereitäkin 2,5dl pakkauksissa. Voisin ostaa.
Eivät ne juomat parane vaikka niissä olisi korkki kiinni. Jos juon perjantai-iltaisin lasillisen niin montako viikkoa juoma pysyy hyvänä? Eikä esim. tölkkiolutta saa mitenkään järkevästi tiiviisti suljettua.
Fazerin sininen patukka 36g 1.39€ k-kaupassa. True stori.
Hyvin trollattu ap. Kuinka moni vastaaja luki uutisen? Se, että kauppa tuo tarjolle yhden merkin kahta eri olutta pienemmissä pakkauksissa ei tarkoita, että lempparioluenne on pienennetty ja kallistettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ne juomat parane vaikka niissä olisi korkki kiinni. Jos juon perjantai-iltaisin lasillisen niin montako viikkoa juoma pysyy hyvänä? Eikä esim. tölkkiolutta saa mitenkään järkevästi tiiviisti suljettua.
On se korkki siinä 0.5 litran pullossakin. Muuten joudut testaamaan ihan itse kauanko nuo säilyy. Muutaman päivän ainakin omien havaintojen mukaan.
Noita tölkkejä on helpompi iskeä otsaan lyttyyn ja heittää koiralle frispeeksi
Koskakohan työnantajat keksii saman?
"Työntekijöiden toiveesta, palkkaa pienennettiin ja työaikaa pidennettiin 10 tuntiin/pvä. Koska työntekijöiden mielestä on simppelimpi luku tuo tasan kymppi, eikä mikään 7h38min"
Hä? Mun olut laatikossa lukee 24x0.33L.
Ymmärtäisin moisen jos tarkoitus olisi saada myymälään alle euron tölkkejä.
Tosi hyvä idea, Saksassa asuessani otin usein pikkutuopin ravintolassa. Suomessa vaan valitettavasti pienet pakkaukset ovat tolkuttoman kalliita siinä missä muualla maksetaan sisällön mukaan. Järjettömin näkemäni oli jossain puolen litran kahvimaito, puoli litraa maksoi tasan sama kuin litra.
Ai että mua vituttaa nämä ”asiakkaamme ovat toivoneet” sadut. Joo, varmasti jotkut urpot toivovat vaikka mitä, mutta sitä käytetään sitten tekosyynä shrinkflaatiolle. Samalla rahalla vähemmän, korkeampi kilo- tai litrahinta, parempi kate.
Hartwall toi uudet light-lonkerot ja samalla kaikessa hiljaisuudessa poisti 5,5 prosenttisen light-lonkeron kokonaan myynnistä. Varmaan jotkut haluavat vähemmän alkoholia, mutta veikkaan että aika moni asiakas on vittuuntunut tästäkin ns. uudistuksesta. Näillä yrityksillä on tuotekehitysosastoja, joiden on pakko hakea jatkuvasti oikeutusta olemassaololleen, ja toisaalta niiden pitää palvella yrityksen kannattavuutta ja keksiä uusia keinoja millä saadaan kuluttajalta nyhdettyä enemmän rahaa antamalla vähemmän.