Sukupuolten välinen "ystävyys"
Voiko miehet ja naiset olla oikeasti ystäviä? Käsittääkseni korkeintaan kavereita. Sen syvemmälle ei päästä koska kiinnostuksen kohteet ja aivot ovat liian erilaiset. SukuPUOLET täydentävät toisiaan luonnollisesti. Miehet kaveroituu miesten kanssa ja rakastelee naisia ja naisilla sama mutta toisin päin.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en voi mitää sille et haluaisin nussia mun jokaista nais"kaveria" suoraan pilluun ja nähä ja kouria niiden perseitä ja tisui
Olipas keharin viesti. Heräsi vain mielenkiinto, että mitä muuta kautta voi nussia kuin suoraan? Että jos vaikka korvaan työntää sen, niin ilmestyykö terska kuitenkin sinne alapäähän?
Allun ÄO < 71. Se on ihan ke hi tys vam mai suu den rajamailla. ja mieti: siltikin Postissa töissä. Huonoa mainosta firmalle tämä Anton Ekman Vantaalta.
Ihan sama, onko mies vai nainen. Kaikki ne alkavat vonkaamaan seksiä, jos ystävyyssuhde vähänkin syvenee.
t. yksiavioinen heteronainen
Mun entisella avo-puolisolla oli mies kaveri ja heti erottuamme he muuttivat yhteen ja perustivat perheen (erosivat muutaman vuoden päästä). Minua se ei haitannut päin vastoin se oli helpotus että sai rauhassa olla eron jälkeen koska hän keskittyi uuteen parisuhteeseensa eikä vaivannut enään minua. Uskon kyllä että voivat olla ystäviä mutta tietty riski siinä piillee jatkuvasti jos heillä natsaa hyvin yhteen, mutta jokainen päättäköön itse minkälaista suhdetta haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Outo ajatus tuossa aloituksessa, että syvempää ystävyyttä ei miehen ja naisen välillä voisi olla. Kyllä minä katson puolisoni parhaaksi ystäväkseni ja ihmiseksi, jonka kanssa minulla on syvin yhteys. Tämän lisäksi minulla on kaksi vastakkaista sukupuolta olevaa ystävää, joiden kanssa ei ole taas mitään romanttista tai seksuaalista ulottuvuutta.
Voi toki johtua siitä, että otan ihmiset ensisijaisesti ihmisinä, en sukupuolina.
Olet aivan oikeassa ja tuota minäkin tulin sanomaan.
En ikimaailmassa olisi parisuhteessa tuollaisen aivottoman miehen kanssa, joka näkee minut pelkkiän runkkuruumiinosina ja jonka kanssa minulla ei ole hyvää, syvää henkistä ja emotionaalista yhteyttä ja luottamusta.
Jos ei ole sitä, ei ole seksiäkään. Tämä on myös todettu lukuisissa tutkimuksissa: jos henkinen yhteys katkeaa, loppuu myös seksi.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama, onko mies vai nainen. Kaikki ne alkavat vonkaamaan seksiä, jos ystävyyssuhde vähänkin syvenee.
Aika outoja ystäviä sulla sitten. Mä en vonkaa seksiä ystäviltäni. Viime viikonloppuna mieskaveri olisi voinut vongata sitä multa kun polteltiin yhdessä ganjaa ja soiteltiin musiikkia, mutta näin ei sitten käynyt. Ja mähän en vonkaa häneltä kun en näe mitään merkkejä hänessä, että häntä se kiinnostaisi. Mulle on arvokkaampi tämä keskusteluyhteys kuin mikään hikinen hinkutus. Siitä on sen verran kokemuksia että ei väliä vaikkei ikinä enää.
Jotkut voivat olla ystäviä vastakkaisen sukupuolen kanssa, toiset eivät.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Itsellä ollut aina kaverit lähinnä poikia/miehiä, koska omat kiinnostuksenkohteeni on olleet enemmän pojille ja miehille tyypillisiä (tietokoneet, elektroniikka, pelit, autot). Teininä pari kertaa tosiaan minuun ihastui tällaiset kaveripojat, mutta ei ne mitään alkaneet "vongata", vaan tekivät aloitteen siitä, voitaisiko suhde muuttaa muuksikin. Toisessa tapauksessa yritettiinkin seurustelua, ei siitä tullut mitään. Toisessa heti tein selväksi, että mun tunteet on pelkästään kaverilliset. Molemmissa tapauksissa kaveruus jatkui. Eikä missään vaiheessa ollut mitään vonkaamisongelmaa.
Itse laitan kakkoseen kaikkia työkavereitani ja he nauttivat!
Voi olla ystäviä, jos nainen antaa pllua palkinnoksi. Tällöin mies taas palkitsee sen naiselle naisen haluamilla keskusteluilla.
Sääliksi käy teitä, ahtaat ihmisparat, joilla on pahuksenmoinen PUUTE sekä ystävistä että seksistä.