Mies ei matkusta kotikaupunkiisi varta vasten ensitreffille. Miten reagoit?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Missä meillä sitten ne treffit olisi? Ajatteleeko mies että naisena juoksen hänen perässään?
No ei. - Jatkan ajatusleikkiäni. Kuvitellaan nyt, että olsin onnistunut jonkun naisen innostumaan ja kiinnostumaan minusta niin paljon, että mielessöni on alkanut jyskyttää ajayus, että hänet minä haluaisin tavata ja kohdata kasvokkain. mutta hän asuukin Uppsalassa, - Ei siinä mitään olen käynyt Uppsalassa aiemminkin ja tiedän, että se on mukava ja nätti kaupunki, jossa vosin hyvin mennä vierailemaan.
Voisin silti ehdottaa hänelle, että vaikka Uppsala tarjoaa paljon nähtävää ja kulttuurielämästä minulla on mukavia muistoja ja vaikka haluaisi nähdä erityisesti hänet, niin mitä jos nähtäsiinkin Tukholmassa, jonne hänellä on matkaa Uppsalasta alle 100 kilometrä minulla toki useampi satakilometriä enempi -riippumatta siitä lennänkö vai matkasinko maitse ta i laivalla meren ylitse.
Mies ei ole treffimateriaalia, ei todennäköisesti edes viesti/seuraajamateriaalia :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos treffit menevätkin vituiksi tai muuten huomaatte että ette sovi toisillenne? Fiksu ei ala riskiä ottamaan.
Tai sitten tulee oharit.
Yks syy mikä on tehnyt oman kumppanin löytämisestä vaikeaa on, että omalla kotiseudullani ei ole juurikaan oman ikäluokkani naisia sinkkuna. - Ja vaikka olen seurannut esim. joskus tosi-tv sarjaa 90 päivää morsisammena, missä osa minun mieletäni vähän yksinkertaiemmiltakin vaikuttavista miehistä (. ikäänkui itse olsin sen parempi ja tai fiksumpi) on onnistunut hämmästyttävällä tavalla saamaan naisen lentämään heidän luokse satojen tai jopa tuhansien kilometrein päästä.
Itse en tiedä miten hurmaisin ja ihastuttaisin omilla höpinöilläni ja kuvillani ketään naista niin, että voisin kutsua hänet luokseni. Tai ylipäätään niin, että saisin hänet uskomaan, että hän ottaisi minut tosissaan, eikä ajattelisi minun olevan vain epätoivoinen reppana tai vähintään seksiä odottava ja tai vaativa pervo jos itse luaputuisin matkustamaan häne luokseen, vähintään satojen kilometrien päähän
Mutta joo. Jos leikitään ja haaveillaan, että joskus vielä saisin vaikka sitten netin kautta mahd. treffata nainen ja välimatkaa meillä olisi tosiistamme pidemmälti, tarkoitan vähntään useampi satakilometriä, niin oma ajatuskeni saattais olla, että tuolloin voitaisiin sopia treffit (a) julksielle paikalle ja (b) mahd. paikkaan, joka sijaitsisi paikassa, jonne molemmat matkaisivat, eikä ensitrettit olsi kummankaan, ainakaan välittömässä läheisyydessä.
En jaksanut lukea.
Mitäs sitten täällä notkut?
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ole treffimateriaalia, ei todennäköisesti edes viesti/seuraajamateriaalia :D
Miksi kenenkään pitäisi seurata sinua?
Vierailija kirjoitti:
Missä meillä sitten ne treffit olisi? Ajatteleeko mies että naisena juoksen hänen perässään?
Puolimatkan krouvissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos treffit menevätkin vituiksi tai muuten huomaatte että ette sovi toisillenne? Fiksu ei ala riskiä ottamaan.
Tai sitten tulee oharit.
Yks syy mikä on tehnyt oman kumppanin löytämisestä vaikeaa on, että omalla kotiseudullani ei ole juurikaan oman ikäluokkani naisia sinkkuna. - Ja vaikka olen seurannut esim. joskus tosi-tv sarjaa 90 päivää morsisammena, missä osa minun mieletäni vähän yksinkertaiemmiltakin vaikuttavista miehistä (. ikäänkui itse olsin sen parempi ja tai fiksumpi) on onnistunut hämmästyttävällä tavalla saamaan naisen lentämään heidän luokse satojen tai jopa tuhansien kilometrein päästä.
Itse en tiedä miten hurmaisin ja ihastuttaisin omilla höpinöilläni ja kuvillani ketään naista niin, että voisin kutsua hänet luokseni. Tai ylipäätään niin, että saisin hänet uskomaan, että hän ottaisi minut tosissaan, eikä ajattelisi minun olevan vain epätoivoinen reppana tai vähintään seksiä odottava ja tai vaativa pervo jos itse luaputuisin matkustamaan häne luokseen, vähintään satojen kilometrien päähän
Mutta joo. Jos leikitään ja haaveillaan, että joskus vielä saisin vaikka sitten netin kautta mahd. treffata nainen ja välimatkaa meillä olisi tosiistamme pidemmälti, tarkoitan vähntään useampi satakilometriä, niin oma ajatuskeni saattais olla, että tuolloin voitaisiin sopia treffit (a) julksielle paikalle ja (b) mahd. paikkaan, joka sijaitsisi paikassa, jonne molemmat matkaisivat, eikä ensitrettit olsi kummankaan, ainakaan välittömässä läheisyydessä.
Ja sähän et pääse kauemmas kuin mammasi napanuoran mitan päähän, joten lopeta haaveilu. Et tule naista löytämään kun et kykene irrottautumaan istukastasi.
Se on aina ilahduttavaa kun on näin kannustavia kanssa eläjiä. - Ja olsiko se oikeasti niin kovin kamalaa, jos jatkaisinkin eloani hautaan asti sinkkuna? - Parisuhde on minusta mahdollsiuus ei velvollisuus tai pakko, johon pitäisi hampaat irvessä pyrkiä ja tai tavoitella. - Mutta haaveilla ja unelmilla on minusta tärkeä merkitys vaikka ne kaikki eivät ikinä toteuisikaan. Ja viel: totta on, että olen ja olen ollut varmaan vähän lapsellinen ja naivi kun olen ajatellut, että löydän ja kohtaan oman mahd. tulevan kumppanini jos niin on tarkoitettu. Jollei niin käy elän ja olen sinkkuna, siitähän minula on jo kokemusta. - Ja se, että asun nyt syrjässä ei estänyt minua aikanaan nauttimasta myös isommissa kaupungeissa elämisestä ja asumisesta, - Jos saan hyvän syyn niin voisin harkita palaavanikin.
Asun Helsingissä enkä deittaile maakuntasarjalaisia.
Minun asuntooni on moni nainen matkustanut useammaksi päiväksi kerrallaan ensitreffeille. Nämä ovat olleet elämäni parhaita tapaamisia.
Minne ihmiset menevät, jos heillä on niin vaikeaa deittailla? Kerran eräs espoolainen nainen tuli tapaamaan minua baarissa Helsingin keskustassa. Hän ajoi omalla autollaan, ja joimme sinä iltana; hän oli valmis viettämään yön autossaan. Hän ei pyytänyt minua tekemään mitään muuta; hän vain halusi harrastaa seksiä kanssani.
Välimatka, riippumatta sen pituudesta, on teille liikaa.
Ja sähän et pääse kauemmas kuin mammasi napanuoran mitan päähän, joten lopeta haaveilu. Et tule naista löytämään kun et kykene irrottautumaan istukastasi.