Miehet joukkoraiskasi naisen, 57 todistajaa ei tehnyt mitään
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/yhdysvalloissa-kuohuu-tuntien-joukk…
Tämä juttu on aivan sairas. 7 miestä raiskasi huumattua naista 7 tuntia. Rangaistukset näille ihmisroskille olivat naurettavan pieniä, olemattomia. Onneksi tapaus on avattu uudelleen (kyllä, vasta nyt kun tapaus on saanut julkisuutta, muuten olisi jäänyt läpsäisyksi ranteelle)….
Vituttaa.
Mutta se mikä hirveän teon lisäksi kauhistuttaa on tuo että suunnitelmat väkivallasta jaettiin snapchatissa jossa 57 muuta miestä todisti nämä aikeet. Eikä kukaan sanonut mitään.
MIKSI ETTE MIEHET PUUTU toisten miesten tekemisiin? Miksi olette niin kipeitä saamaan toisten miesten hyväksyntää?
Missä on ne kuuluisat naisia ”suojelevat” miehet?
Kommentit (501)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämänkin ketjun voisi tiivistää "että tapetaan kaikki miehet ja pojat Suomesta, niin voi naiset käydä rauhassa yliopistoa Amerikassa" 🤪🤪
Aika erikoinen päätelmä.
Mitä muuta noista "silpotaan miesten sukupuolielimet" vastauksista voi päätellä.
Miehille keskimäärin tuntuu olevan aivan ylitsepääsemättömän vaikea ja pelottava asia, että ITSE pitäisi miehenä tehdä jotain oikein. Ettei saakaan vinosti vaan hymyillä ja katsella vierestä kun toinen mies perseilee. Se, jos jokin, on MUNATONTA.
Miehet mielellään näkevät itsensä rohkeina. Hyvin epäselvää on, mikä rohkaisee ajattelemaan näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämänkin ketjun voisi tiivistää "että tapetaan kaikki miehet ja pojat Suomesta, niin voi naiset käydä rauhassa yliopistoa Amerikassa" 🤪🤪
Aika erikoinen päätelmä.
Mitä muuta noista "silpotaan miesten sukupuolielimet" vastauksista voi päätellä.
Pahojen miesten kastroiminen ei ole tappamista.
Vierailija kirjoitti:
Miehille keskimäärin tuntuu olevan aivan ylitsepääsemättömän vaikea ja pelottava asia, että ITSE pitäisi miehenä tehdä jotain oikein. Ettei saakaan vinosti vaan hymyillä ja katsella vierestä kun toinen mies perseilee. Se, jos jokin, on MUNATONTA.
Kerrotko mitä se hyödyttää?? Olen auttanut monta kertaa ja jopa puutunut, mut paskaa tulee vaan naisten osalta silti niskaan. M34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko mitä se hyödyttää?? Olen auttanut monta kertaa ja jopa puutunut, mut paskaa tulee vaan naisten osalta silti niskaan. M34
Se hyödyttää siinä yksittäistilanteessa, ja yleisesti se hyödyttää koko yhteiskunnassa siinä vaiheessa, kun useampi mies saa itsestään irti toimia niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tekijät valkoisia vai mustia?
Valkoisena miehenä en jostain syystä osaa hävetä mustien miesten tekoja.
Mahtavaa. Ihon väri on sinulle tässä se ratkaiseva siinä oliko teko oikein vai väärin, niinkö?
Voin iloksesi kertoa, että pääosin näyttävät olevan valkoisia poikia. Joku aasialaisen näköinen joukossa.
Onko myöskään väliä sukupuolella. Oliko miehiä vai naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska KAIKKIEN miesten pitää yhdistyä ja kohdella myös naisia ihmisarvoisesti. Mädät omenan pilaa koko korin.
Ai miten liittyy Suomeen? Täällähän ei voi mennä edes taksiin. Ennen se oli varma keino pysyä turvassa esim. pikkujoulujen jälkeen.
Suomessa naisen raiskaamisesta annetut tuomiot ovat niin alhaisia, että ne pikemminkin yllyttävät tekoon.
Nainen ei ole turvassa edes omassa kodissaan. Jos nainen jää väkivallasta henkiin, alkaa toisenlainen kidutus. Videoita jaetaan ja naisen elämästä
rikotaan sakin hivutukselka vähäisinkin toivo ja pääsy takaisin normaaliin elämään ja turvallisuuteen.
Miesten mielestä (ja myös joidenkin naisten. Ielestä) hauskasta jutusta seuraa naiselle pitkiä pelkotiloja, fyysisiä vaivoja ja elinikäisiä sairauksia, pelkoa, nälkää ja työkyvyttömyyttä.
Ehkä se sakin hivutusta antaville on hauska asia. Minua ei naurata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti huoris vain katusi jälkikäteen kimppakivaansa. Onhan näitä.
Tämähän on jo se Trumpin kannattajien narratiivi asiaan. Pojat vain olivat poikia jne. Ja tietenkin alkoholi.
Suomalaisia naisia ja lapsia ei suojella, vaikka lähes päivittäin naiset joutuvat kokemaan seksuaalista väkivaltaa ja jättämään esim. taksinkäytön uussuomalaisten taholta. Eipä kiinnosta edes vasemmistoa.
Mistä oikein puhut. Minun suomalaisen miehen näkemys on että yhdenkään naisen ei saa joutua jättämään taksia, meidän on ryhdyttävä toimiin asettamaan laki jossa jokaiselta taksiraiskaajalta pää poikki niinkuin kanalta kertalaakista. Loppuu se raiskaaminen. Emme me miehetkään sitä hyväksy. Te naiset ette vaadi kovempia tuomioita, syytätte vain kaikka miehiä ja hyväksytte ettei taksia käytetä. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tappaisit itsesi seuraavana hyvänä tekona naisille😇😇.
Minä miehenä tuomitsen teon ja pidän kaikkia raiskaajia hirviöinä.
Jaa taas tämmöinen tapaus missä jokunen mies perheille oikeuttaa naiset tuomitsemaan kaikki reilu 4 liljardia miestä. Mutta onneksi naiset on yksilöitä eikä ole koskaan vastuussa muiden naisten teoista vaikka miehet on yhtä.massaa missä kaikki miehet on vastuussa kaikkien miesten teoista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska KAIKKIEN miesten pitää yhdistyä ja kohdella myös naisia ihmisarvoisesti. Mädät omenan pilaa koko korin.
Ei pitäisi taas provosoitua, mutta itsepähän te ne sosiopaatit ja syntymäkusipäät itsellenne valitsette. Kerran toisensa jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti huoris vain katusi jälkikäteen kimppakivaansa. Onhan näitä.
Tämähän on jo se Trumpin kannattajien narratiivi asiaan. Pojat vain olivat poikia jne. Ja tietenkin alkoholi.
Suomalaisia naisia ja lapsia ei suojella, vaikka lähes päivittäin naiset joutuvat kokemaan seksuaalista väkivaltaa ja jättämään esim. taksinkäytön uussuomalaisten taholta. Eipä kiinnosta edes vasemmistoa.
Mistä oikein puhut. Minun suomalaisen miehen näkemys on että yhdenkään naisen ei saa joutua jättämään taksia, meidän on ryhdyttävä toimiin asettamaan laki jossa jokaiselta taksiraiskaajalta pää poikki niinkuin kanalta kertalaakista. Loppuu se raiskaaminen. Emme me miehetkään sitä hyväksy. Te naiset ette vaadi kovempia tuomioita, syytätte vain kaikka miehiä ja hyväksytte ettei taksia käytetä. Miksi?
Meinasiko joskus siirtyä sanoista ihan tekoihin vaan jääpikö ihan höpöttelyn puolelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tekijät valkoisia vai mustia?
Valkoisena miehenä en jostain syystä osaa hävetä mustien miesten tekoja.
Mahtavaa. Ihon väri on sinulle tässä se ratkaiseva siinä oliko teko oikein vai väärin, niinkö?
Voin iloksesi kertoa, että pääosin näyttävät olevan valkoisia poikia. Joku aasialaisen näköinen joukossa.
Onko myöskään väliä sukupuolella. Oliko miehiä vai naisia?
Miehet on kumman yliedustettuja. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyytäkää sitä karhua suojelemaan.
Se karhu ei olisi alunperinkään raiskannut. Saati kutsunut kuutta muita karhuja mukaan.
Ei myöskään suurin osa miehistä ja te naiset kuorossa kiljutte KAIKKIA miehiä auttamaan
No jos suurin osa naisista on kokenut seksuaalista häirintää / ahdistelua / vakavampaa, niin kyllä mun logiikan mukaan silloin suurimman osan miehistä olisi syytäkin auttaa. Miehet yllättäen vielä ovat juuri se sukupuoli, joka naisten kimppuun käy. Eikö se olisi silloin ihan loogista, että miesten kuuluisi naisia auttaa.
Koska suurin osa naisista ei todellakaan ole kokenut minkäänlaista häirintää. Olen kysellyt asiasta isolta joukolta naisia. Suurin osa heistä sanoi että on mukava kuinka fiksuja ja kohteliaita miehiä on paljon. Sinun unesi on että suurin osa naisista tuollaista kokisi. Ei koe. Me miehetkin koetaan jos kaikki esim naisten pyytämättä lähettämät alastonkuvat laskettaisiin mukaan.
Tämä on valitettavasti totta. Suurin osa ihmisistä on kuin hylkeitä, seuraavat laumaa ja yrittävät sulautua joukkoon. Tuohon että sanoo mielipiteensä kun on joukko eri mieltä olevia vastassa, tarvitaan tietynlaista henkistä johtaja-asennetta, jota vain harvalla on.