Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä olet riippuvainen?

Vierailija
31.05.2007 |

Oletko päässyt eroon jostakin entisestä riippuvaisuudesta? Miten?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä jokin aika sitten listaan olisi kuulunut nukahtamislääkkeet, mutta ei enää. Lääkkeet vaan loppuivat, ja tiesin, että jos menisin taas uusimaan reseptiä, tulisi lääkärin osalta mutinaa, ja ei ehkä edes heruisi uutta reseptiä, kun oli ennenkin käsketty vähentää niitten napsimista ja lopettaa. Lopetin siis kylmiltään, nukuin huonosti ehkä viikon, mutta sen jälkeen kaikki ok.

Tupakoinninkin olen joskus lopettanut cold turkey ja olin pari vuotta polttamatta, ennenkuin sorruin uudestaan.

Vierailija
2/11 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tupakasta riippuvainen. Toi rööki on paha, koska mä en halua lopettaa, poltan iltaisin itsekseni parvekkeella. Ja nautin kybällä, mutta en kehtais julkisesti polttaa enkä polta lasteni eikä edes mieheni nähden.

Olin ennen myös unilääkkeistä/nukahtamislääkkeistä. Jätin pois kun tulin raskaaksi enkä enää hae reseptiä kun tiedän olevani taas niissä koukussa ja se vasta oli rasittavaa!!!

t.mami0305

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ripsiväristä

2. Puuterista

3. Huulirasvasta

4. Jokapäiväisestä suihkusta

No ei tuu mieleen muuta, en juo kahvia tai polta tupakkaa, en käytä huumeita, viikottain otan alkoholia.

Vierailija
4/11 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman niitä ei voi elää, on saatava joka päivä banaani. Kamalaa jos kotoa ei löydy banskua! Porkkanaton päivä on kauhistus.

Vierailija
5/11 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahviriippuvainen olen niin pahasti, ettei päiväni lähde käyntiin ilman 2 - 3 isoa mukillsta kahvia.

Toivon ja rukoilen tulevani raskaaksi siitäkin syystä, että pääsen vihdoin sekä tupakasta, että nikotiinista eroon.

Alkoholia ilman pärjään kyllä, vaikka silloin tällöin tuleekin nautittua jonkin verran.

Vierailija
6/11 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka vauva on tämä palsta, toinen on omani, joka tyhjentää rinnat ja täyttää sydämen.

Olen ollut riippuvainen tupakasta, siitä pääsin eroon kun tulin raskaaksi. Ja pepsi-maxista, sen lopetin ihan tahdonvoimalla.

Vierailija
7/11 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkimmäinen ottaa itseä aivoon ja on välillä tosi naurettavaa.

Vierailija
8/11 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös netistä olen ollut riippuvainen, nyt olen enää tupakasta, kahvista ja urheilusta riippuvainen.

Vierailija
9/11 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on masennusta ja ahdistuneisuutta ja muutakin " pientä" häikkää ja mielialalääkitys muutenkin (en tiedä, olenkohan sitten riippuvainen Seroxatistakin) ja aiemmin ollut paniikkikohtauksia. Otan bentsoja päivittäin yhden taikka kaksi taikka kolme... Tarpeen mukaan.

Vierailija
10/11 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossainmäärin punaviinistä (voin lopettaa koska vaan...) salmiakaista, kermaviilistä, netistä ja tv:eestä

Vierailija
11/11 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos en saa joka päivä pastaa, on ihan tyhjä olo!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän