Siis tekeekö jotkut edelleen voikkulieväät töihin kun talossa on edullinen lounasruokala jossa voi viettää rentouttavan lounastaon
Lounashetken pitäisi katkaista työpäivä ja se on myös sosiaalinen tapahtuma. Kiireesti siivouskomeron vieressä hotkaistu voikkuli ei sitä ole
Kommentit (25)
Lounas on rentouttava silloin kun työkaverit ovat lounaalla ja itse saa mussuttaa eväitä rauhassa.
Täytyypi kohta laittaa juustuvoikkuli suukkuluukkuun. Maiskistarallaati!
Edullinen? Ehkäpä päälliköiden tulotasolla, ei muiden.
Lounasaika ei ole työaikaa vaan vapaa-aikaa. Ja toisekseen kun sosiaalinen tapahtuma on työasioista puhumista, niin teet ilmaista työtä menemällä lounasravintolaan syömään.
Vierailija kirjoitti:
Täytyypi kohta laittaa juustuvoikkuli suukkuluukkuun. Maiskistarallaati!
Niin varmasti, Suomessa kun hotkaistaan lounas aivan outoihin aikoihn.
No joillain on talous sen verran tiukilla, että omia eväitä syömällä säästää helposti satasen kuukaudessa. Rahaa se on sekin.
-Paljon on hinta edullisella annoksella?
-Tulee ruoka keskuskeittiöltä?
-Kuinka usein tarjoillaan esim. kesäkeittoa ja vegaanipyöryköitä?
Vierailija kirjoitti:
Lounasaika ei ole työaikaa vaan vapaa-aikaa. Ja toisekseen kun sosiaalinen tapahtuma on työasioista puhumista, niin teet ilmaista työtä menemällä lounasravintolaan syömään.
Kyseinen aihe ei kiinnosta aapeetä ollenkaan. Hän vain koettaa olla "hauska" käyttämällä sanaa -voikkuli'
Opettele tunnistamaan trollit
Vierailija kirjoitti:
-Paljon on hinta edullisella annoksella?
-Tulee ruoka keskuskeittiöltä?
-Kuinka usein tarjoillaan esim. kesäkeittoa ja vegaanipyöryköitä?
Et vissiin ole lounasruokaloissa käynyt
Mitäs jos talossa ei sellaista ole?
Toimarit käy lunssilla, muilla on voikkulit tai kiissulit.
Syöminen tilassa missä on muitakin ei ole rentouttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa. Ton sanan mukahauskuus kuoli aikaa sitten
says who? Vaikutat pesunkestävältä av-addiktilta joka päivystää täällä aamusta iltaan
En. Mä teen yleensä salaatin evääksi. Voi olla myös muuta kotiruokaa tai eineksiä. Meillä on kyllä talossa ruokala, mutta se on toisessa rakennuksessa. Ei jaksa lähteä sinne asti. Yritän myös syödä töissä halvalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
says who? Vaikutat pesunkestävältä av-addiktilta joka päivystää täällä aamusta iltaan
Onko tuo sana sun mielestä sitten jotenkin vauvapalstalla erityisesti käytettävä sana? Mä en oo selvästikaan palstaillut täällä tarpeeksi, jos näin on. - eri
Todellakin teen omat eväät. Joskus se eväs on myös voileivät. Se suurkeittiössä valmistettu lounasruoka ei ole maukasta ja siellä ruokalassa on niin helkkarin likaista, ettei siellä tee mieli syödä. Meillä on myös olemassa ihan taukohuone, ei tarvitse missään siivouskomeron vieressä kyhjöttää.
Mä rentoudun kun saan syödä ne voikkulileipäni ihan yksinäni.
Otan kotoa ihan ruokaa evääksi. En ala maksamaan ala-arvoisesta moskasta, jota laitosruoka on.
lounaalla kuuluu syödä kolmen ruokalajin lounas viinipaketilla. näitä on paremmissa ravintoloissa tarjolla.