Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksikää mulle ammatti!

Vierailija
31.05.2007 |

Mä en oikeasti tiedä, mitä elämältä haluaisin.

Olen vähän sellainen " taiteilijasielu" , ollenkaan en tykkää aikatauluista enkä pakosta, mutta niihin kyllä sopeudun ja olen tunnollinen jos johonkin olen sitoutunut.

Mulla ei mikään ammatti oikein nappaa, se mikä tänään tuntuisi kivalta, tuntuu jo huomenna ikävältä.

Yksi ammatti minulla jo on ja ylioppilas olen. Vakituinen työpaikka odottaa äitiysloman jälkeen. Huono palkka ja huonot työajat.

Haluaisin tehdä jotain auttamistyötä, mieluiten vapaaehtois-sellaista, mutta tietenkään niistä ei rahaa saisi ja sitähän aina tarvitaan.

Olen aika räiskähtelevä luonne, mutta tulen kyllä kaikkien kanssa toimeen. Jos jostakusta en pidä, olen silloin hiljaa. Minulla pitää olla kuitenkin toimintaa ympärilläni, sillä tylsistyn helposti. Työ alkaa aika pian maistumaan puulta, syystä että en ole vielä löytänyt omaani.

Mikähän tälläiselle vaeltelijalle olisi sopiva ammatti? Olen 25 vuotias, opiskelukin tulisi kyseeseen, kunhan vain tietäisin, mitä haluaisin.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- " taiteilijasielu"

- lyhytjänteinen

- aikataulut ei kiinnosta

- räiskähtävä luonne

- ei nappaa

Sulle voisin suositella yksityisyrittäjyyttä ilman alaisia. Toisen palvelukseen ei ainakaan kannata mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä