Mitä teet, kun lapsi/lapset nukkuu päikkäreitä?
Mä laitan kahvit tulemaan, selaa lehdet, torstait on parhaita, kun n´tulee Me naiset ja kerran kuussa Vauva-lehti. Syön usein lasten kanssa, joten otan kahvin kanssa ehkä palan suklaata tms. Siten menen nettiin ja oon usein täällä vauva-netissä ja luen s-postit. Maksan laskuja, poltan joskus jopa yhden tupakan.
Koskaan en itse nuku enkä myöskään siivoa. Korkeintaan raivaan lelut lattialta. Lapsia 2.
Kommentit (4)
ja sit kirjottelin sähköpostit. Yleensä teen kaikkea muuta kuin mitä pitäisi tehdä. Vietän ihan omaa aikaa :).
Nukun usein itsekin, katon töllöä, luen lehden ja postit..
oon päättäny et koti saa odottaa, pikku huilihetki vain ja ainoastaan itselle sen olen ansainnu.
Joskus harvoin saatan viikata pyykkejä, laittaa pyykkikoneen pyörimään, ommella verhoja tai jotain muuta pikkujuttua.
Nyt päikkäriaikaan roikun netissä, syön lounaan, juon kahvia, teen tehtäviä esikoisen kaa. Lähinnä relaan ja koetan pitää talon rauhallisena jotta kuopus nukkuisi mahdollisimman hyvin. Esikoinen äsken rakensi auto radan, söi mehujään ja nyt katsoo telkkaa. Kohta harjoitellaan lukemistä noin 15 minsaa. Aion myös leipoa korvapuusteja tänään välipalaksi.
t. mami0305