Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi amerikkalaisissa vessoissa on yksi pytty ja kaksi pesuallasta?

Vierailija
30.09.2026 |

Yhdessäkö sellaisessa vessassa käydään? 

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan käsiäkin kaksi. 

Vierailija
2/28 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Funny 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiseen altaaseen tulee kuuma vesi ja toiseen kylmä,siksi

Vierailija
4/28 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska amerikkalainen rouva ei halua käyttää samaa pesuallasta miehensä kanssa. Sellainen on hyi-hyi.

Vierailija
5/28 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kakkaa ja kaksi pesee käsiään.

Vierailija
6/28 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ihmiset käyvät yksin vessa-asioilla, siksi yksi pönttö riittää. Sen sijaan naamanpesu, parranajo, meikkaus, hampaiden pesu jne. ovat toimia, joita voi hyvin tehdä yhtä aikaa  ja rinnakkain. Se taas on hankalaa ahtaassa vessassa yhden altaan ja pienen peilin päällä. 

Ja hei, ei ole mikään jenkkileffa juttu, on myös monessa suomalaisessa kodissa. 

Vierailija
7/28 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ihmiset käyvät yksin vessa-asioilla, siksi yksi pönttö riittää. Sen sijaan naamanpesu, parranajo, meikkaus, hampaiden pesu jne. ovat toimia, joita voi hyvin tehdä yhtä aikaa  ja rinnakkain. Se taas on hankalaa ahtaassa vessassa yhden altaan ja pienen peilin päällä. 

Sadoissa suomalaisissa kodeissa olen elämäni aikana käynyt, mutta yhdessäkään en ole nähnyt vessassa tupla-allasta.

Vierailija
8/28 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sadoissa suomalaisissa kodeissa olen elämäni aikana käynyt, mutta yhdessäkään en ole nähnyt vessassa tupla-allasta.

Sadoissa????  

Vierailija
9/28 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä en ole eläissäni nähnyt, näin ollen asiaa ei ole olemassa". :-)

Vierailija
10/28 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sadoissa????  

Niin, onko siinä jotain ihmeellistä? Omiakin ollut jo 10 ja ensi vuonna muutan taas.

Vierailija
11/28 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Monessa suomalIsessa kodissa".

Vierailija
12/28 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kun tämmöisessä täysin harmittomassa aiheessa kommentit juuttuu modeen ja samaan aikaan saa vaikka mitä törkyä tuottaa. Varsinainen moderointi!

Vierailija
13/28 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi allasta nopeuttaa aamutoimia, kun voin pestä hampaat ja meikata aamulla  samaan aikaan kun mies ajaa partaansa ja hoitaa muut aamutoimet. 

Edellisessä asunnossa nämä piti tehdä ainoassa ahtaassa vessassa vuoron perään.

Vierailija
14/28 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Monessa suomalIsessa kodissa".

No meilläkin on emmekä mitään miljonäärejä ole, joten tuskinpa olemme ainoita. 

Vierailija
15/28 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on, helpottaa kummasti arkiaamuja kahden teinin kanssa, jotka seisovat siellä tekemässä ihonhoitoa ja meikkaamassa. Jää sitten ainakin se toinen vessa meille vanhemmille, muuten ne olisivat molemmat vessat blokattuina koko aamun.

Vierailija
16/28 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä edes kahta suihkua ahtaissa kylppäreissä, yleensä suihkussakin käydään yksitellen. Jos kylppäri on saunatilojen yhteydessä, ei lie kovin kummoinen homma vuorotella eli osa löylyttelee ja osa suihkuttelee.

Vierailija
17/28 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä olen kiinteistönvälittäjänä käynyt ihan oikeasti sadoissa suomalaisissa kodeissa ja voin kertoa, että tuplalavuaari ei ole mikään harvinaisuus. Toki se vaatii asunnolta jonkin verran kokoa, että sinne mahtuu sen kokoinen kylppäri, että sinne menee järkevästi kaksi lavuaaria. 

Vierailija
18/28 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tupla-allas ja jos kylppäri pitäisi remontoida niin ihan varmasti laitettaisiin uuteen myös. 

Se on vain aamuisin niin kätevää kun toinen voi meikata samalla kun toinen ajaa partaansa tms eikä tarvitse jonottaa vessan ovella. 

Sama vaikka käsienpesussa ennen ruokailua jne. 

Tupla-allashan ei vaadi mitään erikoista vesiliitännän tai viemärin suhteen kun ne voidaan haaroittaa. Ainoa mitä allas vaatii on vähän enemmän tilaa leveyssuunnassa, minkätakia sellainen ei aina mahdu suomalaisiin postimerkin kokoisiin vessoihin. 

Vierailija
19/28 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on, helpottaa kummasti arkiaamuja kahden teinin kanssa, jotka seisovat siellä tekemässä ihonhoitoa ja meikkaamassa. Jää sitten ainakin se toinen vessa meille vanhemmille, muuten ne olisivat molemmat vessat blokattuina koko aamun.

Meillä ihan sama kahden teinitytön kanssa:-)

Vierailija
20/28 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama on muuten rantautumassa Suomeen, kun katselet uusien ja uudehkojen myynnissä olevien rivarien ja ok-talojen myynti-ilmoituksia. Pieni vessa, jossa juuri mahtuu kääntymään, mutta 2 käsienpesupaikkaa kyllä löytyy. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme