Nina af Enehjelm tehnyt kirjan "Tapani kansa ja minä". Paljastus tyttärestä
Lehdet huutavat tänään Tapani Kansa -Kirjaa.
Ilmeisesti tyttärensä on laittanut välit täysin poikki vanhempiinsa 12 v sitten ja vaihtanut koko nimensä eikä halua olla missään tekemisissä. Nina vain ei kerro, mistä tämä johtuu. Syyhän on aina olemassa.
Lisäksi Tapanin kaikki 3 lasta taistelevat oikeudessa Ninaa vastaan perinnöstä.
Aiotteko lukea?
Kommentit (409)
Nina oli kasarin kauneimpia naisia Stadissa.
Vilkaisin tuota Yle Areenaa, siellähän oli paljon tuttuja naamoja keskustelemassa, kaikki näyttävät nyt niin nuorilta, vaikka ovat mua useamman vuoden vanhempia.
Lähes kaikki noista sen ajan "intellektuelleista" yhtä tai kahta lukuunottamatta jäivät wanna be -taiteilijoiksi ja muiksi elämäntapataiteilijoiksi - sen sijaan meistä liepeillä pyörineistä useista tuli ns. jotain.
Taivaan kiitos kieltäydyin kaikista ohjelman kaltaisista tilaisuuksista ja muutenkin pidin etäisyyttä, vaikka yksi parhaista ystävistäni siihen aikaan oli ihan tuon jengin ytimessä. Mutta aika tyylikkäitähän ihmiset tuolloin olivat. Se arroganttius vain oli liikaa, jo silloin. Alkoi ahdistaa, lähdin karkuun Lontooseen ja Berliiniin. Enkä sekaantunut liikaa päihteisiin. Moni on kuollut, myös silloinen avomieheni.
Vierailija kirjoitti:
Iso ikäero pariskunnan välillä. Oli varmasti isoin syy eri asuntoihin.
Siis Nina ja Tapani? Vain 11 v, normaali ikäero.
Tämän jutun valossa ymmärrän paremmin miksi Tapani ja Nina tekivät ne talokaupat. Jos molemmilla oli toive, että tyttären puoliso ei pääse perintöön käsiksi.
Vierailija kirjoitti:
Tämän jutun valossa ymmärrän paremmin miksi Tapani ja Nina tekivät ne talokaupat. Jos molemmilla oli toive, että tyttären puoliso ei pääse perintöön käsiksi.
Olisihan puolison avio-oikeuden voinut sulkea pois testamentissa. Niin olen itse tehnyt.
Ninahan on myös osoitus siitä, ettei kasarillakaan ne kauneimmat tytöt menneet missikisoihin. Se ei todellakaan ollut cool.
Eikä Tapani Kansakaan ollut cool... Siis niissä piireissä, jotka itse olivat olevinaan Suomen cooleimpia - ainakin omasta mielestään ja nuoruuden ehdottomuudella ;)
Vierailija kirjoitti:
Ninahan on myös osoitus siitä, ettei kasarillakaan ne kauneimmat tytöt menneet missikisoihin. Se ei todellakaan ollut cool.
Eikä Tapani Kansakaan ollut cool... Siis niissä piireissä, jotka itse olivat olevinaan Suomen cooleimpia - ainakin omasta mielestään ja nuoruuden ehdottomuudella ;)
Minun mielestäni Nina oli kyllä kaunis ja toki osallistuikin useisiin kauneuskilpailuihin (ei kuitenkaan Miss Suomi-kisaan) ja myös kirjoitti myös kauneuskilpailuista. Itsellänikin on hyllyssäni yksi Ninan kirjoittama missihistoriikki. Taitava kirjoittaja.
En ole seurannut lainkaan Ninan edesottamuksia tai Kansan, mutta kaunishan Nina edelleen on, todella kaunis. Oikeasti kauniit naiset ovat kauniita usein ihan loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni Nina oli kyllä kaunis ja toki osallistuikin useisiin kauneuskilpailuihin (ei kuitenkaan Miss Suomi-kisaan) ja myös kirjoitti myös kauneuskilpailuista. Itsellänikin on hyllyssäni yksi Ninan kirjoittama missihistoriikki. Taitava kirjoittaja.
Hän kirjoitti misseistä, mutta tiedossani ei ole, että olisi itse osallistunut. Jos olisi osallistunut, niin varmaan olisi osallistunut Miss Suomi -kisoihin ja voittanut ne. Mihin missikisoihin hän sitten osallistui?
Vierailija kirjoitti:
mutta eikös tytär peri äitinsä? Eihän tuo mitään ratkaise, että omaisuus siirtyy biologisten vanhempien välillä.
Vierailija kirjoitti:
Teitä ei kiinnosta?
Kiinnostaakohan muita, eli ostaako joku kirjan. Ap
No ei todellakaan kiinnosta!
Kysyin tekoälyltä, ei senkään mukaan Nina ole osallistunut mihinkään missikisoihin, vaan toiminut mallina. Se oli kasarilla kyllä cool. Moni ystäväni oli malli. Kun kerran tulin Suomeen, oli jokaisella bussipysäkillä mun paras ystävä mainostamassa jotain todella vähissä vaatteissa :) Hänen tyttärensäkin oli mallina pitkään Italiassa.
Vierailija kirjoitti:
Teitä ei kiinnosta?
Kiinnostaakohan muita, eli ostaako joku kirjan. Ap
En tietenkään osta kirjaa. Kaiken saa lukea somesta, etenkin ne kohukohdat ihan ilmaiseksi.
Miksi tukisin ahnetta fröken Enehjelmiä ostamalla hänen satukirjansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän kirjoitti misseistä, mutta tiedossani ei ole, että olisi itse osallistunut. Jos olisi osallistunut, niin varmaan olisi osallistunut Miss Suomi -kisoihin ja voittanut ne. Mihin missikisoihin hän sitten osallistui?
Ehkä muistan väärin. Mielikuvani juontuu jostain 1970-luvun loppuvuosilta 1980-luvun alkuun ja "Jaana"-lehteen. Olisiko sitten vain joku valemuisto, jota kannan mukanani? Yritän etsiä netistä jotain todistetta ja palailen asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Kysyin tekoälyltä, ei senkään mukaan Nina ole osallistunut mihinkään missikisoihin, vaan toiminut mallina. Se oli kasarilla kyllä cool. Moni ystäväni oli malli. Kun kerran tulin Suomeen, oli jokaisella bussipysäkillä mun paras ystävä mainostamassa jotain todella vähissä vaatteissa :) Hänen tyttärensäkin oli mallina pitkään Italiassa.
Hän teki väitöskirjan misseistä. Eli on sangen oppinut neiti tämä Enehjelm. :D
Onkohan Nina narsisti? Lapsi ei halua olla tekemisissä. On vain Ninan versio tapahtumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä muistan väärin. Mielikuvani juontuu jostain 1970-luvun loppuvuosilta 1980-luvun alkuun ja "Jaana"-lehteen. Olisiko sitten vain joku valemuisto, jota kannan mukanani? Yritän etsiä netistä jotain todistetta ja palailen asiaan.
Nina Af Enehjelm oli töissä Jaana-lehdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän teki väitöskirjan misseistä. Eli on sangen oppinut neiti tämä Enehjelm. :D
Ei ole väitellyt hän tohtoriksi. Kirjoitti kirjan suomalaisesta missi-instituutiosta.
Iso ikäero pariskunnan välillä. Oli varmasti isoin syy eri asuntoihin.