Maailman huonoin elokuva?
Kommentit (42)
Naisen logiikka (1999): Suomen elokuvasäätiö myönsi elokuvalle 1,1 miljoonan markan tuen vuonna 1991, mutta sen kuvaukset ja valmistuminen keskeytyivät ja jäivät venymään vuosikausiksi muun muassa sairastumisten vuoksi. Kun elokuvasäätiö vuosia myöhemmin vaati tukirahojaan takaisin, Pasanen kuvasi elokuvan loppuun pakon edessä kuuden vuoden kuvaustauon jälkeen. Lopputulosta on kuvattu poikkeukselliseksi suomalaisen elokuvan historiassa, ja se sai teatterikierroksellaan vain 304 katsojaa.
Tähän mennessä huonoin minkä olen nähnyt oli pekko elokuva. En muista mikä niistä enkä haluaisi muistaa koko elokuvaa. Mulla tuli vitutuksesta päänsärky siitä elokuvasta. Pahuksen muisti kun se on joskus liian hyvä. Ei sheldon tasoa mutta silti muistan paljon.
Vierailija kirjoitti:
Suomen marsalkka
Ketä se on?!
The Room (2003) on kyllä kalkkunoiden kapeinta kärkeä. Edvin Laineen Tuntematon sotilas sijoittuu myös, mutta saa muutaman säälipisteen.
Mulla oli läjä spede dvd elokuvia, kyllä ne roskiin päätyivät sen jälkeen kun lahjoitin eteenpäin. En tuomitse, vaikka se seitsemän veljestä olikin ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Tähän mennessä huonoin minkä olen nähnyt oli pekko elokuva. En muista mikä niistä enkä haluaisi muistaa koko elokuvaa. Mulla tuli vitutuksesta päänsärky siitä elokuvasta. Pahuksen muisti kun se on joskus liian hyvä. Ei sheldon tasoa mutta silti muistan paljon.
Ihan oikein sulle v*tun luuserille.
Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Olen kaksi eri kertaa katsonut Prestige-elokuvaa ja aina siinä kohdassa kun arvaan loppuratkaisun, nukahdan.
En normaalisti nukahda juuri koskaan elokuvia katsoessa, ja yhden ja saman elokuvan kohdalla se on tapahtunut kahdesti. En usko kyseisen elokuvan olevan millään tavalla arvioituna hyvä elokuva. Nyt katsoin elokuvan lopun viimeinkin Netflixistä ja sehän oli juuri kuten arvasinkin.
Itse pidin todella paljon tästä leffasta, vaikka en mikään Nolan-fanipoika olekaan, Bale, Jackman, ihku Scarlet.. Caine ja Bowie ja kaikki - hyvä casting. Oma "suosikkini" näistä suosituista hittileffoista olisi Troija. Jotenkin Brad Pitt ja koko tämä leffa on niin koomisen huono, että katson tätä ihan komediana, vaikka yrittääkin olla vakava eeppinen suurdaama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein sulle v*tun luuserille.
Ei mulla muuta.
Ei se kehuttavasti mene sinullakaan kun ei mitään muuta. Katso vaikka kissavideoita jos ne helpottaisivat olemistasi.
Jackie Chanin Bleeding Steel oli kyllä aikamoista Kiina propagandaa. Valkoisilla ja Afroilla aina pahat mielessä viattomia aasialaisia vastaan oli lähinnä koko p_skan leffan sanoma.
Last man standing
En kyennyt katsomaan loppuun vaikka siinä oli Bruce Willis.
Vierailija kirjoitti:
Jackie Chanin Bleeding Steel oli kyllä aikamoista Kiina propagandaa. Valkoisilla ja Afroilla aina pahat mielessä viattomia aasialaisia vastaan oli lähinnä koko p_skan leffan sanoma.
Onneksi DCA-Suomessa on taas pyörinyt lineaarisessa pötyputkessa ideologisesti täysin neutraalit Rocky IV ja Rambo kolmonen- jotka muuten sopivat hyvin myös ketjuun. American Sniperkin taisi juuri tulla taas tösöstä.
Pulp Fiction, aivan syvältä koko leffa. Mieletön ja paljon huonompi kuin vähemmälle huomiolle jäänyt Natural Born Killers (syntyneet tappajiksi). Tarantino on muutenkin yksi yliarvostetuimpia ohjaajia, Oliver Stone oli se parempi ohjaaja jonka tekopyhä hollywood kielsi.
Vierailija kirjoitti:
Pulp Fiction, aivan syvältä koko leffa. Mieletön ja paljon huonompi kuin vähemmälle huomiolle jäänyt Natural Born Killers (syntyneet tappajiksi). Tarantino on muutenkin yksi yliarvostetuimpia ohjaajia, Oliver Stone oli se parempi ohjaaja jonka tekopyhä hollywood kielsi.
Pulp oli 90 luvun alussa hyvin ikoninen mutta elokuvana tosiaan aika sekava. Siihen aikaan oli tärkeämpää rikkoa 80-luvun kaavat kuin tehdä hyvä elokuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi DCA-Suomessa on taas pyörinyt lineaarisessa pötyputkessa ideologisesti täysin neutraalit Rocky IV ja Rambo kolmonen- jotka muuten sopivat hyvin myös ketjuun. American Sniperkin taisi juuri tulla taas tösöstä.
Sulla menee koko Rocky 4:n pointti ohi jos pidät sitä lähelläkään samanlaisena kuin puhdas propaganda leffa Bleeding steel. Rocky 4 ei glorifioinut amerikkaa tai amerikkalaista elämäntyyliä vaan koko leffan idea oli yhdistää kaksi suurvaltaa urheilun kautta.
Jackie Chan on avoimesti pyrkinyt kiinan kommunistipuolueen jäseneksi ja siksi tehtailee silkkaa propagandaa "hyvittääkseen" uusille isännille sitä että oli nuorena osa hong kongin demokratia liikettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla menee koko Rocky 4:n pointti ohi jos pidät sitä lähelläkään samanlaisena kuin puhdas propaganda leffa Bleeding steel. Rocky 4 ei glorifioinut amerikkaa tai amerikkalaista elämäntyyliä vaan koko leffan idea oli yhdistää kaksi suurvaltaa urheilun kautta.
Jackie Chan on avoimesti pyrkinyt kiinan kommunistipuolueen jäseneksi ja siksi tehtailee silkkaa propagandaa "hyvittääkseen" uusille isännille sitä että oli nuorena osa hong kongin demokratia liikettä.
Siis, kirjoitat tuollaisen viestin, ja väität minulta menneen Rocky nelosen pontti ohi :D Ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis, kirjoitat tuollaisen viestin, ja väität minulta menneen Rocky nelosen pontti ohi :D Ok.
Kyllä se sulta ohi meni. Mutta nauti sä vaan Jackie Chanin Kiina propagandasta. Lmao!
Näkispä Cosby showta jostain edes FAST streaminä. Siinä vasta hyvä sarja.