Asunnon ominaisuus joka on sinulle ehdoton ei
Taloa vastapäätä toinen talo josta suora näkyvyys asuntoon. En voisi ikinä asua, talvella klo 16 jälkeen jos on kaihtimet ylhäällä ja valot päällä niin asunto on kunnon akvaario.
Kommentit (372)
Liian kallis asunto on ehdoton ei.Vanhat kerrostaloasunnot,joissa kuuluu naapurien äänet.
Ison, meluavan tien varrella ja näkymät pakokaasuihin. Naapuri näkyy ikkunasta. Sähkölämmitys. Pölyisiä avohyllyjä ja pölyistä sormipaneelia. Ahtaat huoneet ja kulkuväylät. Huono vedenpaine suihkussa, tosin nämä varmaan väistämättä lisääntyvät kaikkialla veden säästön vuoksi, koska jotkut vain eivät osaa käydä nopeasti suihkussa.
Naapurit liian lähellä. Liian isot ikkunat. Keittiö + olohuone kuin avokonttori.
Jos tontilla ei kasva mitään muuta kuin nurmikkoa, niin vähän mietityttäisi että saako siihen edes kasvamaan mitään pensasta saati puuta, vai onko maa jotenkin myrkyttynyt.
En tiedä onko tuo asumismukavuudesta eväävä,riippuu itsestä..Kyllä melu on järkyttävämpää .Ostetaan joku melukone ok.alueelle ,piiaa kaiken,huutaa 24/7 vknlopun jne.Kuuluu enempi kuin joku oikea työkoneTyökoneiden melu on hillitympää..Tai rakennetaan 30v tonttia koko ajan.Oon miettinyt kun itse rakennettiin kaikki tarvittava niin nopeaan kuin mahdollista.Töissä kun on se rajoitti tekemistä.Aina saa kaiuttimet eteen ja kasvattaa korkeita puita pensaita näköesteekdi.Mut meluntorjunta on vaikeaa , tontit vieri vieressä..Ei tarvitse olla kuin yksi kyllä,ja sekin päivystää autotallissa nurkalla,kameroista KO näkee nyt on pihallaan joku.Uusivuosi raketit ammutaan päin ties mitä .En ite ammu.Oon kuullut katolla ,seinissä.Huvittavaa toimintaa .Eikö muuten saa näkyvyyttä Itse koitan olla mahdoll.näkymätön.Mikäbtässä on normaaliin käytöstä enää??hullussa maailmassa.Koti pitää Suomessa olla ,jos asuisi Espanjassa tms. lämpimässä maassa,olisko välii .
Vierailija kirjoitti:
Täys valkoisuus
Kalustella ja tekstiileillä saa muokattua värimaailman haluamakseen. Valoinen seinä tekee valoisaksi ja avartaa
Itse inhoan tummia värejä seinissä, ei sitä valoillakaan saa kompensoitua valoisaksi ja tekee ahtaaman tuntuiseksi
Ei Kahta tasoa, ja ei kerrostaloon enää.
Ikkunat näin, että aurinko paistaa melkein koko päivän.
Vierailija kirjoitti:
Liian kallis asunto on ehdoton ei.Vanhat kerrostaloasunnot,joissa kuuluu naapurien äänet.
Kyllä ne on ne uudet missä kuuluu naapurin äänet, ohuet seinät
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun tulee valoa. Kaihtimet ja verhot on keksitty
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko tuo asumismukavuudesta eväävä,riippuu itsestä..Kyllä melu on järkyttävämpää .Ostetaan joku melukone ok.alueelle ,piiaa kaiken,huutaa 24/7 vknlopun jne.Kuuluu enempi kuin joku oikea työkoneTyökoneiden melu on hillitympää..Tai rakennetaan 30v tonttia koko ajan.Oon miettinyt kun itse rakennettiin kaikki tarvittava niin nopeaan kuin mahdollista.Töissä kun on se rajoitti tekemistä.Aina saa kaiuttimet eteen ja kasvattaa korkeita puita pensaita näköesteekdi.Mut meluntorjunta on vaikeaa , tontit vieri vieressä..Ei tarvitse olla kuin yksi kyllä,ja sekin päivystää autotallissa nurkalla,kameroista KO näkee nyt on pihallaan joku.Uusivuosi raketit ammutaan päin ties mitä .En ite ammu.Oon kuullut katolla ,seinissä.Huvittavaa toimintaa .Eikö muuten saa näkyvyyttä Itse koitan olla mahdoll.näkymätön.Mikäbtässä on normaaliin käytöstä enää??hullussa maailmassa.Koti pitää Suomessa olla ,jos asuisi Espanjassa tms. lämpimässä maassa,olisko välii .
että mitä?
- Hissin ovi oman ulko-oven vieressä. Jatkuva kolina ja pauke.
- Huoneen ikkuna alkaa vasta ikään kuin puolivälistä seinää ylöspäin. On kuin kuopassa olisi.
- Kaasuliesi
- Liian pieni taloyhtiö, tyyliin neljä asuntoa per rappu. Menee liian henkilökohtaiseksi helposti.
- Talot, joissa kaikki asunnot ovat nuorilla sijoittajilla. Asun sellaisessa. Jatkuva suuri vaihtuvuus luo tunnelman kuin asuisi motellissa. Kukaan ei tervehdi ketään, ensi viikolla taas uusi naama.
Vierailija kirjoitti:
?????
Vierailija kirjoitti:
Ison, meluavan tien varrella ja näkymät pakokaasuihin. Naapuri näkyy ikkunasta. Sähkölämmitys. Pölyisiä avohyllyjä ja pölyistä sormipaneelia. Ahtaat huoneet ja kulkuväylät. Huono vedenpaine suihkussa, tosin nämä varmaan väistämättä lisääntyvät kaikkialla veden säästön vuoksi, koska jotkut vain eivät osaa käydä nopeasti suihkussa.
Pakokaasunäkymät, tuo on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun tulee valoa. Kaihtimet ja verhot on keksitty
Ei auttanut mitään v.18 hellekesänä, oli kauheaa olla tulikuumassa asunnossa.
Mulle alle 140 neliötä on kauhistus, nykyinen riittää nippa nappa. Mieluiten 200 neliötä
Kerros- tai rivitaloasunto. En enää elävänä suostu sellaisessa asumaan. Sain niin tarpeekseni niistä taloyhtiön paskakokouksista ja naapureista.
Parvi ja loft-asunto on ehdoton ei. Eli makkari on parvella eikä mitään erillistä huonetta. En ostaisi edes kesämökkiä, jossa on parvi.