Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asunnon ominaisuus joka on sinulle ehdoton ei

Vierailija
29.09.2026 |

Taloa vastapäätä toinen talo josta suora näkyvyys asuntoon. En voisi ikinä asua, talvella klo 16 jälkeen jos on kaihtimet ylhäällä ja valot päällä niin asunto on kunnon akvaario.

Kommentit (372)

Vierailija
101/372 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parvi ja loft-asunto on ehdoton ei. Eli makkari on parvella eikä mitään erillistä huonetta. En ostaisi edes kesämökkiä, jossa on parvi.

Vierailija
102/372 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kallis asunto on ehdoton ei.Vanhat kerrostaloasunnot,joissa kuuluu naapurien äänet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/372 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ison, meluavan tien varrella ja näkymät pakokaasuihin. Naapuri näkyy ikkunasta. Sähkölämmitys. Pölyisiä avohyllyjä ja pölyistä sormipaneelia. Ahtaat huoneet ja kulkuväylät. Huono vedenpaine suihkussa, tosin nämä varmaan väistämättä lisääntyvät kaikkialla veden säästön vuoksi, koska jotkut vain eivät osaa käydä nopeasti suihkussa.

Vierailija
104/372 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurit liian lähellä. Liian isot ikkunat. Keittiö + olohuone kuin avokonttori.

Jos tontilla ei kasva mitään muuta kuin nurmikkoa, niin vähän mietityttäisi että saako siihen edes kasvamaan mitään pensasta saati puuta, vai onko maa jotenkin myrkyttynyt.

Vierailija
105/372 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tuo asumismukavuudesta eväävä,riippuu itsestä..Kyllä melu on järkyttävämpää .Ostetaan joku melukone ok.alueelle ,piiaa kaiken,huutaa 24/7 vknlopun jne.Kuuluu enempi kuin joku oikea työkoneTyökoneiden melu on hillitympää..Tai rakennetaan 30v tonttia koko ajan.Oon miettinyt kun itse rakennettiin kaikki tarvittava niin nopeaan kuin mahdollista.Töissä kun on se rajoitti tekemistä.Aina saa kaiuttimet eteen ja kasvattaa korkeita puita pensaita näköesteekdi.Mut meluntorjunta on vaikeaa , tontit vieri vieressä..Ei tarvitse olla kuin yksi kyllä,ja sekin päivystää autotallissa nurkalla,kameroista KO näkee nyt on pihallaan joku.Uusivuosi raketit ammutaan päin ties mitä .En ite ammu.Oon kuullut katolla ,seinissä.Huvittavaa toimintaa .Eikö muuten saa näkyvyyttä Itse koitan olla  mahdoll.näkymätön.Mikäbtässä on normaaliin käytöstä enää??hullussa maailmassa.Koti pitää Suomessa olla ,jos asuisi Espanjassa tms. lämpimässä maassa,olisko välii .

Vierailija
106/372 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avokeittiö ja sauna

Vierailija
107/372 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täys valkoisuus

Kalustella ja tekstiileillä saa muokattua värimaailman  haluamakseen. Valoinen seinä tekee valoisaksi ja avartaa

Itse inhoan tummia värejä seinissä, ei sitä valoillakaan saa kompensoitua valoisaksi ja tekee ahtaaman tuntuiseksi

Vierailija
108/372 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Kahta tasoa, ja ei kerrostaloon enää.

Vierailija
109/372 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikkunat näin, että aurinko paistaa melkein koko päivän.

Vierailija
110/372 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen

Vierailija
111/372 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian kallis asunto on ehdoton ei.Vanhat kerrostaloasunnot,joissa kuuluu naapurien äänet. 

Kyllä ne on ne uudet missä kuuluu  naapurin  äänet, ohuet seinät

Vierailija
112/372 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa kun tulee valoa. Kaihtimet ja verhot on keksitty

Vierailija
113/372 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko tuo asumismukavuudesta eväävä,riippuu itsestä..Kyllä melu on järkyttävämpää .Ostetaan joku melukone ok.alueelle ,piiaa kaiken,huutaa 24/7 vknlopun jne.Kuuluu enempi kuin joku oikea työkoneTyökoneiden melu on hillitympää..Tai rakennetaan 30v tonttia koko ajan.Oon miettinyt kun itse rakennettiin kaikki tarvittava niin nopeaan kuin mahdollista.Töissä kun on se rajoitti tekemistä.Aina saa kaiuttimet eteen ja kasvattaa korkeita puita pensaita näköesteekdi.Mut meluntorjunta on vaikeaa , tontit vieri vieressä..Ei tarvitse olla kuin yksi kyllä,ja sekin päivystää autotallissa nurkalla,kameroista KO näkee nyt on pihallaan joku.Uusivuosi raketit ammutaan päin ties mitä .En ite ammu.Oon kuullut katolla ,seinissä.Huvittavaa toimintaa .Eikö muuten saa näkyvyyttä Itse koitan olla  mahdoll.näkymätön.Mikäbtässä on normaaliin käytöstä enää??hullussa maailmassa.Koti pitää Suomessa olla ,jos asuisi Espanjassa tms. lämpimässä maassa,olisko välii .

että mitä?

Vierailija
114/372 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Hissin ovi oman ulko-oven vieressä. Jatkuva kolina ja pauke.

- Huoneen ikkuna alkaa vasta ikään kuin puolivälistä seinää ylöspäin. On kuin kuopassa olisi.

- Kaasuliesi

- Liian pieni taloyhtiö, tyyliin neljä asuntoa per rappu. Menee liian henkilökohtaiseksi helposti.

- Talot, joissa kaikki asunnot ovat nuorilla sijoittajilla. Asun sellaisessa. Jatkuva suuri vaihtuvuus luo tunnelman kuin asuisi motellissa. Kukaan ei tervehdi ketään, ensi viikolla taas uusi naama.

Vierailija
115/372 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

?????

Vierailija
116/372 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnon huono fiilis. 

Vierailija
117/372 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ison, meluavan tien varrella ja näkymät pakokaasuihin. Naapuri näkyy ikkunasta. Sähkölämmitys. Pölyisiä avohyllyjä ja pölyistä sormipaneelia. Ahtaat huoneet ja kulkuväylät. Huono vedenpaine suihkussa, tosin nämä varmaan väistämättä lisääntyvät kaikkialla veden säästön vuoksi, koska jotkut vain eivät osaa käydä nopeasti suihkussa.

Pakokaasunäkymät, tuo on hyvä. 

Vierailija
118/372 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa kun tulee valoa. Kaihtimet ja verhot on keksitty

Ei auttanut mitään v.18 hellekesänä, oli kauheaa olla tulikuumassa asunnossa.

Vierailija
119/372 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle alle 140 neliötä on kauhistus, nykyinen riittää nippa nappa. Mieluiten 200 neliötä

Vierailija
120/372 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerros- tai rivitaloasunto. En enää elävänä suostu sellaisessa asumaan. Sain niin tarpeekseni niistä taloyhtiön paskakokouksista ja naapureista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä