Pelottaako olla yrittäjän puoliso?
Pelottaako muita yrittäjien puolisoita oman perheen turvallisuus? Miehelläni on yritys ja alaisia kymmenkunta, henkilöstön vaihtuvuus on aika suuri ja hyvää työvoimaa on vaikea saada. Mieheni on joutunut antamaan jo potkut muutamille, esim. huumeidenkäytön takia. Minua pelottaa aika usein, että joku mieheeni suivaantunut huumehörhö tai muute hullu kostaa meidän perheen kautta. Välillä en saa nukutuksi, kun pelkään että joku polttaa meidän talon ja mietin, mistä ikkunasta ja missä järjestyksessä heittäisin lapset ulos...
Kommentit (4)
Omaan firmaan ei olla pantu penniäkään omaa rahaa, joten kaikki mitä tulee on plussaa. Jos firma menisi nurin, löytäisi mieheni vuorokaudessa hyväpalkkaisen työn itselleen. Monesti häntä onkin jo houkuteltu muualle, mutta vielä ei ole sen aika:)
miehellä on firma (jossa olen itse osakkaana), jossa on " renki" ... itse käy muualla palkkatyössä...
Odotin pikemminkin sitä yksin jaksamisen ihmettelyä kun mies joutuu paiskimaan töitä n. yötä päivää.
Mutta sinulle toivon urheutta kestää uhkakuvasi. Ei kai ne hörhöt ekana tule puolisoa ja lapsia kiusaamaan..?
Jos mieheni sairastuu ja joutuu jäämään pidemmälle sairauslomalle, ei ole mitään turvaa. On ihan yksinyrittäjä. Minä olen toppuutellut häntä ihan harrastusten valinnassakin, hän ei pystyisi tekemään töitä jalka paketissa. Eli ei mitään liian fyysisia lajeja. Jonkinlainen pahanpäivän rahasto kyllä on, mutta ei sillä montaa viikkoa pärjätä.