Kokoomus aikoo tuhota köyhät ja sairaat kokonaan ensikaudella
Onnea meille!
Pahoinvointi senkun lisääntyy.
Mihin ne verorahat sitten menee? Miksi ihmiset maksaa veroja?
Kun lapsetkin voivat jo niin huonosti. Kyllä sydäntä kylmää.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavissa vaaleissa äänestän vasemmistoa. Viime vaaleissa äänestin keskustaa ja aiemmin persuja.
Typerä kun olin
No joo, sehän se onkin hyvä ratkaisu 🤬
Ketä tässä pitäisi sitten? En todellakaan anna ääntäni kokkareille, persuille enkä keskustalle.
Ek,n yrittäjiin kohdistuvien leikkauksien määrää ei tietenkään ilmoitettu koska todellisuudessa ne on 0€. Käsittämätöntä että pörssi yhtiöille maksetaan yritystukea, esim UPM 250miljoonaa, Tallink joka on Eestiläinen laiva yhtiö 30miljoonaa jolla kompensoidaan palkka kuluja.
Se on tavoite. Tää palsta on yksi keino.
Eivät halua, että muut tietää kaikista tempuista mitä ovat tehneet köyhille jo nyt
Vierailija kirjoitti:
Itse en rankaisisi köyhiä, mutta sairailta kyllä leikkaisin. Saavat valtavasti rahallista tukea.
Tää on kai ragebaitti? Ei kai kukaan luule sairaiden saavan valtavasti rahaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillistä vassupaskan ulinaa.
Eikö muuta sanottavaa ole?
Eivät nämä ikinä osaa muuta kuin pitää tällaista epäinhimillistä mölinää. Saunan taakse pitäisi viedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en rankaisisi köyhiä, mutta sairailta kyllä leikkaisin. Saavat valtavasti rahallista tukea.
Tää on kai ragebaitti? Ei kai kukaan luule sairaiden saavan valtavasti rahaa?
Sittenhän sinulla ei ole tuloja lainkaan jos sairailta leikataan.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta tulee todella kammottavaa monille jos ei nyt ole laittanut rahaa säästöön vielä töissä ollessaan. Suomen olot on aika anteeksiantamattomat, kylmällä pihalla pakkasessa, sateessa ja loskassa ei juuri keikuta ilman asuntoa tai muita perustarpeita. Ja kun työpaikka menee niin avot, sen jälkeen oletkin vapaata riistaa hyväksikäyttäjille.
Jos on koulutusta ja osaamista, uusi työpaikka löytyy helposti. Jos ei Suomesta, niin jostain muualta.
Tässäpä mielipide jonka mukaan turvan leikkaaminen toi töitä ja asunnon. 😡
Vierailija kirjoitti:
Perustetaan ihmisoikeusryhmiä suomalaisia puolustamaan? Somessa keskustelua.
Somekeskustelut ei nyt nykytilanteessa riitä, täytyy olla samanlaista yhteiskunnallista kuohuntaa kuin Saksassa 1920-luvulla.
Suomi tuhoaa itse itsensä yltiöpäisellä avustusten jakamisella ulkomaille, veikkaanpa että nyky hallituksen lainan oton määrät ovat menneet Ukrainaan ja Suomessa asuvien sopuli laumojen elättämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Valtavasti tukea? 595€/kk ja sillä pitää maksaa ihan kaikki. Lääkkeet jää ostamatta ja lääkärissä käymättä.
Vierailija kirjoitti:
Vielä se sinunkin elämä itkuksi muuttuu. Mitään muuta et osaa hokea kuin vassu sitä vassu tätä, etkä edes tiedä miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtavasti tukea? 595€/kk ja sillä pitää maksaa ihan kaikki. Lääkkeet jää ostamatta ja lääkärissä käymättä.
Minä olen työkyvyttömyyseläkkeellä ja kuukaudessa kansaneläkkeen ja takuueläkkeen sekä eläkkeensaajanasumistuen kanssa saan n. 1450€/kk. Veroja tai edes yleveroa en maksa. Päivääkään en ole töitä tehnyt kun sairastuin kesken opiskelujeni.
Vierailija kirjoitti:
Tässäpä mielipide jonka mukaan turvan leikkaaminen toi töitä ja asunnon. 😡
Jutun kirjoittanut persu, kaunis fiktiivinen satu, vailla todellisuuspohjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä vassareista muuta voi sanoa.
Niin, et niin kun olet saatanan tyhmä. Tuskin olet päivääkään töitä tehnyt, vielä se elämä opettaa sinunlaisia perskokkareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät nämä ikinä osaa muuta kuin pitää tällaista epäinhimillistä mölinää. Saunan taakse pitäisi viedä.
Muuhun teistä ei ole kuin väkivaltaan ja uhkailuun, tyypillistä tyhmille nisteille.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus katselee ensi kaudella maailmaa oppositiosta.
Eipä taida, mutta persuilla toivottavasti näin.
Se on hyvä. Ilmanen raha täytyy lopettaa. Valtion lypsäminen lopettaa.
No joo, sehän se onkin hyvä ratkaisu 🤬