IL: Nyt jysähti: SDP on PSn linjoilla vieraista kulttuureista tulleiden r*iskaajien karkottamisesta
Eli SDP sanoo ”Send then Back”
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be85b98a-e985-424a-a85a-ef7ace917…
Missä on Koskelan ja Vasliiton kansanedustajien kiljunta ja rääkyminen tästä?
Vain. Hiljaisuus. Heillä.
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
"rkp on oikeasti vihervassaripuolue"
Se on nykyään kielipuolue. Sillä on Marinin hallitusta lukuunottamatta pitkä historia oikeistopuolueena. Sen arvoliberaalius on sinun pienelle päälle liian vaikea asia ymmärtää.
Paskan marjat. Se on "edistyneiden" ja parempien moraaliposeeraajien puolue, joka on melkeinpä jo wokempi kuin vassaripuolueet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa, mitä tehdää kotimaisille rskaajille, joita ei voi karkottaa. Kemiallinen/kirurginen kastraatio? Mielestäni ihan vaidi ratkaisukeino. Ja sitä voisi soveltaa myös jälkikäteen, eli munat veks joka toiselta persulta.
Lobotomia on ainoa lääketieteellinen keino joka persuihin tehoaa, varmuuden vuoksi vähän normaalia syvempi reikä on hyvä porata
Ei ole persujen vika, että miehesi on naisia raiskaava Lähi-idän ukko. Se on sinun oma valintasi.
Olen hetero ja sinkku
Ja nokimuna.
Ihan supisuomalainen hetero ja sekasyöjä ja persujakin äänestänyt, mutta en sen jälkeen äänestä kun pettivät kaikki vaalilupaukset, köyhäkin olen joista persut ei tykkää
Järjenköyhä vasemmistolainen idiootti sinä olet ja olet aina ollut.
Vierailija kirjoitti:
Aiettä. Alkaako ymmärrys vihdoin levitä Suomeen. Tätä on odotettu. Ymmärrän unelman, mutta realismi pitää pitää mukana
Älä usko demarien valheisiin.
Ai nytkö persuille ei kelpaa että joku laittais rajat kii? Persut hallituksessa kolme vuotta =200 000 maamua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa, mitä tehdää kotimaisille rskaajille, joita ei voi karkottaa. Kemiallinen/kirurginen kastraatio? Mielestäni ihan vaidi ratkaisukeino. Ja sitä voisi soveltaa myös jälkikäteen, eli munat veks joka toiselta persulta.
Lobotomia on ainoa lääketieteellinen keino joka persuihin tehoaa, varmuuden vuoksi vähän normaalia syvempi reikä on hyvä porata
Ei ole persujen vika, että miehesi on naisia raiskaava Lähi-idän ukko. Se on sinun oma valintasi.
Olen hetero ja sinkku
Ja nokimuna.
Ihan supisuomalainen hetero ja sekasyöjä ja persujakin äänestänyt, mutta en sen jälkeen äänestä kun pettivät kaikki vaalilupaukset, köyhäkin olen joista persut ei tykkää
Saatko jotain tyydytystä tuollaisesta että netissä haukut jotain tuntematonta henkilöä joksikin, vaikket siitä mitään edes tiedä? Arvauksesikin menee ihan pieleen. Kiihottaako tuo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hetero ja sinkku
Ja nokimuna.
Saatko jotain tyydytystä tuollaisesta että netissä haukut jotain tuntematonta henkilöä joksikin, vaikket siitä mitään edes tiedä? Arvauksesikin menee ihan pieleen. Kiihottaako tuo?
Et taida reppana ikinä itse tajuta että sinun viesteistäsi paljastuu aina kuka jankuttaja siellä taas onkaan äänessä? Luuletko sinä että me muut olemme tällä palstalla yhtä tyhmiä kuin sinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiettä. Alkaako ymmärrys vihdoin levitä Suomeen. Tätä on odotettu. Ymmärrän unelman, mutta realismi pitää pitää mukana
Älä usko demarien valheisiin.
En tietenkään usko. Aivan liian läpinäkyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hetero ja sinkku
Ja nokimuna.
Et taida reppana ikinä itse tajuta että sinun viesteistäsi paljastuu aina kuka jankuttaja siellä taas onkaan äänessä? Luuletko sinä että me muut olemme tällä palstalla yhtä tyhmiä kuin sinä?
Luulen että sinä olet se tyhmä ja luulet minua joksikin toiseksi, en edes nainen ole kuten luulit, enkä ole paljoa tänne kirjoitellut, ei montaa päivää ole siitä kun tämän palstan "löysin" silleen että tänne olen kirjoitellut. Eikö sinulla ole itse ketjun aiheesta mitään keskusteltavaa kun pitää vaan toisia haukkua? ei niin hedelmällistä keskustelua tälläinen. Ilmeisesti nyt jotain henkilö vihaat ja jos joku on kanssasi eri mieltä niin luulet että se on se henkilö, ei kovin tervettä tuollainen, kannattaisi varmaan vähentää tätä foorumia, ai niin ei sinulla taida oikein muutakaan olla elämässäsi. Voi pojuparka.
Vierailija kirjoitti:
"Kiljunta" ja "rääkyminen" ovat sellaisia sanavalintoja, jotka paljastavat, että kirjoittaja on persu.
Huvittavaa että pahin kiljuja ja rääkyjä on riikkuli.
Vierailija kirjoitti:
Ai nytkö persuille ei kelpaa että joku laittais rajat kii? Persut hallituksessa kolme vuotta =200 000 maamua
Persut tarvitsevat maamuja ollakseen olemassa. Eihän niitä muuten äänestettäis. Koskahan ne tajuavat että persut ottaa aina eniten maamuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hetero ja sinkku
Ja nokimuna.
Luulen että sinä olet se tyhmä ja luulet minua joksikin toiseksi, en edes nainen ole kuten luulit, enkä ole paljoa tänne kirjoitellut, ei montaa päivää ole siitä kun tämän palstan "löysin" silleen että tänne olen kirjoitellut. Eikö sinulla ole itse ketjun aiheesta mitään keskusteltavaa kun pitää vaan toisia haukkua? ei niin hedelmällistä keskustelua tälläinen. Ilmeisesti nyt jotain henkilö vihaat ja jos joku on kanssasi eri mieltä niin luulet että se on se henkilö, ei kovin tervettä tuollainen, kannattaisi varmaan vähentää tätä foorumia, ai niin ei sinulla taida oikein muutakaan olla elämässäsi. Voi pojuparka.
Kaikki vassunarkin kliseet yhdessä viestissä :D
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä, mutta pelkään pahoin että kyseessä on vain demareiden populistinen ääntenkalasteluyritys vaalien alla.
Eihän persujen äänestys ole auttanut mitään, pesutuparikastuttaja on täällä meidän elättinä edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Pia Hiltunen: ”Karkotus olisi oikea ratkaisu”
SDP:n kansanedustaja Pia Hiltunen sanoo suoraan, että seksuaalirikosten tuomiot ovat Suomessa aivan liian matalia.
Vaan mitä nämä lainsäätäjät aikovat tehdä asialle? Muutakin kuin heiluttaa huuliaan?
Jos tavallista kansaa pitää kurjistaa ja kyykyttää, lakien muutokset onnistuvat kuukausissa, mutta jos pitäisi tehdä kansaa oikeasti palvelevia lakimuutoksia, niihin menee vuosia tai vuosikymmeniä ja tuloksena on pelkkiä valmiiksi vesitettyjä pykäliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut tarvitsevat maamuja ollakseen olemassa. Eihän niitä muuten äänestettäis. Koskahan ne tajuavat että persut ottaa aina eniten maamuja?
Ja milloin tajuavat senkin, että persuista itsestään on meille tavallisille ihmisille kaikista eniten haittaa?
Sumeaa vappusataslupauksen kaltaista valhetta jos on totta.
Mutta miksi SDP nyt hylkäisi vuosia haalitut islamilaiset äänestäjät jotka eivät todellakaan ole valmiita kompromisseihin mitkä hidastavat Sharian tuloa? SDP:n toiminta, jos se on tarkoituksellista, vaikuttaa parhaimmillaankin sinnetännepäin heittäytymiseltä. PS on tehnyt samaa työtä vakaalla tahdilla vuosikymmeniä mihin SDP nyt ilmoittautui - jos SDP:n lupaus on edes totta…..
Jyrähdän naisena kuin salama. Törkeitä raiskaajia, kaappaaja, elinkauppiaita tai väkivaltarikollisia ei pidä alkuunsakaan ottaa. Ne pitää tunnistaa jo kun he lähtee eri maasta pyrkimään, jopa turistina. Taustat pitää tietää etukäteen tulijoista. Saada tietoja. Jos minä lähtisin ulkomaille, minustakin saa toinen maa kysyä tiedot. Ja ajoissa ilmoittaa jos tulo estetty. Tai selvitys mikä tilanne.
Kolme kertaa saa ra i s kata, että SDP alkaa harkita karkottamista. Muilla vihervassuilla se raja lienee 10 tai enemmän.
Onko tuolla Tytillä muuta mielessä kuin Palestiina? Nytkin mouhoaa a-studiossa