Satu Taiveaho täyttää tänään 50
Satu Taiveaho täyttää tänään 50 ja on uskomattoman nuorekas ja harvinaisen söpö ikäisekseen.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
upea nainen ollut aina kohtasi vain todella huonoja ja surkeita miehiä aina
Buaah! 😅 Kaikkosessakaan ei ollut mitään vikaa. On lapsiakin nyt, ei maholta Satulta tullut yhtään 🙄
Miehen kanssa kunnon lutkailut kuusysissä ja töräytti ripulit mun kasvoille💩😋💩😮🥒💩
Tykkäsinn😋😮
Oi kauhee, en tykäis💩😋😂🤣👍👍
Miehen kanssa kunnon lutkailut kuusysissä ja töräytti ripulit mun kasvoille💩😋💩😮🥒💩
Tykkäsinn😋😮
Tykkäsinn😋😮
Tykkäsinn😋😮
Tykkäsinn😋😮
Tykkäsinn😋😮
Tykkäsinn😋😮
Kaikkea hyvää hänelle hyviä vuosia terveyttä myös kaikkoselle mitä näkyy medioissa välillä .
Vierailija kirjoitti:
Mooses makaa miesten kanssa niinkuin tavallisesti naisten kanssa maataan. Ei tarvi muita kivittää kun itse tekee synnit .
Läskimooses puolestaan ei tee muuta kuin syö ja makaa. Ja vielä ihan yksikseen.
On kyllä ihan ikäisensä näköinen vanha kurppa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Buaah! 😅 Kaikkosessakaan ei ollut mitään vikaa. On lapsiakin nyt, ei maholta Satulta tullut yhtään 🙄
No se ettei voi saada lapsia ei aina tarkoita mitään elukoihin liittyvää , olla maho lehmä . Jos nyt sieltä navetasta pääsette ulos . Niin erilaiset sairaudet ja puutostaudit kuin sukupuoli taudit aiheuttaa lapsettomuutta ja tulehdukset. Myös joskus geenit ei sovi yhteen . Usein ei uskontokaan. Että kun pääsette sieltä elukoita joku päivä ihmisiin ja voitte vaikka opiskella aiheesta lääketiede .
Vierailija kirjoitti:
Mooses makaa miesten kanssa niinkuin tavallisesti naisten kanssa maataan. Ei tarvi muita kivittää kun itse tekee synnit .
Jeesus makaa kalliolla seljällään ja viittoo kädellään mistä viinaa saa.
Saatte täältä apua esy.fi Pasila veturitori . HOKKUSPOKKUS sirkus ja rahat meni , lähti huonekalut ja kodinkoneet kuin ruuat kaapista . Tää on todellinen HUIJAREITTEN USKONTO . PURE VÄHÄN SIENIÄ NIIN LENNÄT LATTIALLE .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On niin monia jeesuksia toiset myy huumeita .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On niin monia jeesuksia toiset myy huumeita .
Ompas anaalista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se ettei voi saada lapsia ei aina tarkoita mitään elukoihin liittyvää , olla maho lehmä . Jos nyt sieltä navetasta pääsette ulos . Niin erilaiset sairaudet ja puutostaudit kuin sukupuoli taudit aiheuttaa lapsettomuutta ja tulehdukset. Myös joskus geenit ei sovi yhteen . Usein ei uskontokaan. Että kun pääsette sieltä elukoita joku päivä ihmisiin ja voitte vaikka opiskella aiheesta lääketiede .
Anaaliako?
Vierailija kirjoitti:
Tällä sarja-avioitujalla on "vasta" neljäs avioliitto menossa.
Tarvitseeko sitä tosiaan aina vihille asti mennä? No, jos hän tykkää niin kovin hääjuhlallisuuksista.