Onko nolompaa ruokaa aikuisille vieraille kuin kalapuikot?
Kommentit (40)
Mä en itse varmaan tarjoaisi kalapuikkoja, mutta olisin onnessani, jos joskus saisi kylässä kalapuikkoja hyvällä kastikkeella.
Tofu, kumi kuuluu autonrenkaisiin eikä lautaselle.
Vierailija kirjoitti:
Tofu, kumi kuuluu autonrenkaisiin eikä lautaselle.
Tofu ei ole kumia.
Vierailija kirjoitti:
Nauravat nakit ja ranskalaiset
Kyllä hävetti kerran kun deitti tilasi oikeasti nakit ja ranskalaiset. Ei kyllä muutenkaan olisi tullut jatkoa, mutta kyllä tuosta tilauksesta jo arvasi, ettei olla yhteensopivia.
Talossa talon tapaan. Olisin vain kiitollinen, että saisin syödyksi. Ärsyttävämpää on p*skantärkeän esittäminen ja että syödään sitä kalleinta lihaa mitä kaupasta löytyy ja oikeasti nähdään nälkään seuraavat viikot sen takia. Aitous on parasta ja jos isäntäväki syö kalapuikkoja niin silloin niitä sitten syödään.
Lapsena en tykännyt kalapuikoista, vain selkeästä kalasta ilman mössöjä, mutta puikot ovat huimasti parantuneet noista päivistä, joten en pistäisi pahakseni jos tarjottaisiin. Itse en kyllä kutsutuille vieraille tarjoaisi mitään valmisruokaa
Kalapuikot ovat herkkua.
Varsinkin jos on niiden mausteeksi ja koristeeksi sitruunaviipaleita ja tilliä.
Perus-Jamppa
En kehtaisi tarjota juutalaisille tai muslimeille sikaa.
Aina voit olla syömättä kun ei ruoka kelpaa.
Mulle kyllä kelpaisi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole noloja ruokia
Olen samaa mieltä.
Kalapuikot eivät olekaan ruokaa vaan prosessoitua, ruoankaltaista tuotetta.
Kyllä esimerkiksi "meriantura a la Walewska duchesse-perunoiden kanssa, ohessa sesongin vihanneksia ", on huomattavasti nolompaa kuin kalapuikot.
Nykypäivänä voi olla onnellinen, jos edes jotain syötävää tai juotavaa tarjotaan. Mikään pakko ei ole syödä, jos ei kelpaa.
On. Sosekeitto.