Miksi ostatte bensaa/dieseliä jos se mielestänne liian kallista?
Ihme jankutusta. Täällä on paljon tärkeämpiäkin asioita pohdittavaa kuin polttoaineen tai sähkön hinta.
Kommentit (31)
Välillä sitä on vaan ostettava, vaikka onkin ladattava hybridi. Toki näillä bensan hinnoilla tulee ajettua bensalla paljon vähemmän kuin sähköllä.
Pitäisikö se varastaa??? Miksi itse valitat ruoan hinnasta, ei sinun ole pakko syödä.
No kun pakko ois päästä liikkumaan kodista mm. töihin ja harrastuksiin. Tänne ”muualle Suomeen” nuo hinnat pahiten iskevät, eli alueille joissa ei kulje julkinen liikenne minuutin välein eikä ole kaukolämpöä.
Miksi ap syöt ruokaa vaikka olet lihava?
Ajattele niitä sudanin lapsia.
Ruohonleikkuriin ostin 5l 98. Oli kallista. Autoilu sähköllä jo 7 vuotta.
Hidastuu matkan teko jos joutuu loppumatkan työntämään
Vierailija kirjoitti:
Välillä sitä on vaan ostettava, vaikka onkin ladattava hybridi. Toki näillä bensan hinnoilla tulee ajettua bensalla paljon vähemmän kuin sähköllä.
Muista kuitenkin säännöllisesti ajaa myös sillä polttomoottorilla. Menee aika karuun kuntoon jos jatkuvasti ajetaan vain sähköllä.
Koska ikävä olis kävellä 40km töihin.
Hmm. Mitähän muuta sinne tankkiin sitten vois laittaa..
Mapsin mukaan työmatkaan menisi 15 tuntia kävellen. Busseja sinne ei kulje. Joten ostan dieseliä.
Jos kaikki nykyiset polttomoottoriautot muuttuisivat sähköautoiksi mitäpä luulet riittäisikö sähkö?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap syöt ruokaa vaikka olet lihava?
Ajattele niitä sudanin lapsia.
Meillä on täällä aamupala, kaksi lämmintä ruokaa ja iltapala. Omalla rahalla voi pyytää jonkun tuomaan muutakin jos tarvitsee.
AP.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö se varastaa??? Miksi itse valitat ruoan hinnasta, ei sinun ole pakko syödä.
Jos ei syö, kuolee. Jos ei tankkaa bensaa, ei kuole. Mä en oo tankannut bensaa 20 vuoteen, koska ajan dieselillä.
Valitan, koska nyt polttoaineen hinnassa on korruption makua. Miksi muualla hinta on laskenut, mutta ei Suomessa? Pystyn kyllä taloudellisesti ostamaan polttoainetta, mutta kiva sekin raha olisi käyttää muuhun. Tykkään yksityisautoiluista ja ajan joka paikkaan. Siksi ostan bensaa/dieseliä
Saisi maksaa enemmänkin
Vihreet Akat ry
Capricen V8 tykkää bensasta ja minä Capricella kruisailemisesta.
Vierailija kirjoitti:
No kun pakko ois päästä liikkumaan kodista mm. töihin ja harrastuksiin. Tänne ”muualle Suomeen” nuo hinnat pahiten iskevät, eli alueille joissa ei kulje julkinen liikenne minuutin välein eikä ole kaukolämpöä.
Missä kone hallissa sä asut jos pitää dieselillä/löpöllä lämmittää kun ei kaukolämpöä ole?
Kuka Sinulle on muka väittänyt, että bensa olisi muka meille vauraammille kallista?
En osta, en ole ostanut enää 8 vuoteen. Valitan silti.