Heka: Tupakointikielto koskee myös sähkötupakkaa
Millä perusteella tuo kielto on määrätty ja perustuuko se lakiin? Sähkötupakka ei pala, joten mihin tämä kielto perustuu?
Kommentit (122)
mutta höpötupakin polttelua ei sentään missään kielletä, onhan se kaiken lisäksi niin maan perusteellisen terveellistäkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein helsinkiläisille. Me täällä maalla jo luovutaan savuttomuusideologiasta.
Eihän kyse ole nyt savuttomuudesta, vaan hajuttomuudesta. Tuo koskee kaikkia hajuja mitä rappukäytävään voi päästä.
Pierasin, saanko häädön🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein hyvä juttu 👍
Ruoanlaiton kieltäminen vai? Sitähän tämä kielto tarkoittaa.
Lopettakaa tupakoinnit ja nikotiinit 👍
Kaikki samoja myrkkyjä, ajatelkaa terveyttänne ja muita ihmisiä 👍
En polta, en ole koskaan polttanut tai käyttänyt nikotiinituotteita. Miksi minun elämääni puututaan tämmöisellä typerällä lailla?
Vierailija kirjoitti:
Samaan aikaan koko rapun pskanhajuun peittävän etnoruuat on ihan hey-oukei.
Yksikin näistä ruokapiireistä lähtöisin oleva kun käyttää hissiä, se dunkkaa puolipäivää maustesäkille.
Mulla asuu samassa rapussa 3 afrikkailaisperhettä, jotka keittelee aivan järkyttävänhajuista (kuulemma jotain kapakalaa) aamusta iltaan, ja se haju tunkee myös meidän muiden kämppiin sisälle. Ihan meinaa oksennus tulla! Parveketupakointi ei mua haittaa, mutta nouo karmeat myrkkykaasut kyllä! Miksei niitä kielletä?
Vierailija kirjoitti:
mutta höpötupakin polttelua ei sentään missään kielletä, onhan se kaiken lisäksi niin maan perusteellisen terveellistäkin!
Kiellettiinhän se, yrttien polttelu vesipiipusta ja vapottelu kielletty.
Muuttakaa maalle ja jättäkää stadi vieraskielisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti. Sähkötupakka on tupakka siinä missä perinteinen tupakkakin.
Ei todellakaan ole.
Eikä nuuska mitään tupakkaa. Miksi opettajat ilmoittaa heti jos koulussa käyttää?
Nuuska on tupakkaa, nikotiinipussit eivät ole. M52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksikin näistä ruokapiireistä lähtöisin oleva kun käyttää hissiä, se dunkkaa puolipäivää maustesäkille.
Mulla asuu samassa rapussa 3 afrikkailaisperhettä, jotka keittelee aivan järkyttävänhajuista (kuulemma jotain kapakalaa) aamusta iltaan, ja se haju tunkee myös meidän muiden kämppiin sisälle. Ihan meinaa oksennus tulla! Parveketupakointi ei mua haittaa, mutta nouo karmeat myrkkykaasut kyllä! Miksei niitä kielletä?
Eikös tuo kielto koske myös niitä? Höyrystäminen on kielletty ja ruoanlaitossa höyrystetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein hyvä juttu 👍
En polta, en ole koskaan polttanut tai käyttänyt nikotiinituotteita. Miksi minun elämääni puututaan tämmöisellä typerällä lailla?
Eihän kukaan sitten ole puuttumassa elämääsi 👎
Taisit vain ymmärtää väärin 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tais just omakotitalojen kysyntä ja hinnat pompsahtaa. Tosin asunnossa sisällä saa edelleen tupakoida.
Ei kukaan noudata tuota vapotuskieltoa. Tupakointikiellon ymmärrän, mutta en vapotuskieltoa. Mistä sen edes voi huomata?
Vapetus, VAPETUS.
Kyllähän sen vesihöyrystä huomaa, joissain sähkötupakoissa höyry on kuin höyryvetyrissa. Tosin sillä erotuksella, ettei vapen höyry ole ulkopuolisille vaarallista. Siksi kielto on naurettava eli kyse ei olekaan terveydestä, vaan hajusta.
Se on vapottaminen, ainakin meidän keski-ikäisten kesken se on ollut aina vapottamista ja vaporisaattorit ovat vapoja. Te teinit voitte kutsua niitä vaikka persereijäksi, minua se ei kiinnosta.
Ah, ihanaa olla lähes nelikymppinen teini. En ole ikinä kuullut kenenkään kutsuvan vapea vapoksi, missään.
Vm 1987
Itse olen 70-luvulla syntynyt ja meillä oli vapot jo ysärillä pilveä varten. Mistä tämä teinien vape-sana on oikein tullut?
Sama.
T. Helsinkiläinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapottajien jäljiltä asunnot haisevat kuin kemikaalivarastot, tai tuoksukynttiläosastot.
Kyllä se maustettu, eli hajustettu, höyry tunkeutuu rakenteisiin. Turha luulla muuta.
Vapottajat olette varmaan käyneet ko. tuotteita myyvissä liikkeissä. Haju löyhähtää heti ovea aukaistessa.
Nikotiinipussit eivät haise.
Tuskin kannattaa verrata tupakkakaupan hajuja asuinhuoneistojen hajuihin.
On kokemusta verrata, HAISEE
Ja pari kerrosta alempana asuvan parvekkeella höyryttelijän haju tunkee ylös ja korvausilmaventtiileistä sisälle asuntooni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein hyvä juttu 👍
Tuossa kiellettiin myös yrtit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapottajien jäljiltä asunnot haisevat kuin kemikaalivarastot, tai tuoksukynttiläosastot.
Kyllä se maustettu, eli hajustettu, höyry tunkeutuu rakenteisiin. Turha luulla muuta.
Vapottajat olette varmaan käyneet ko. tuotteita myyvissä liikkeissä. Haju löyhähtää heti ovea aukaistessa.
Nikotiinipussit eivät haise.
Tuskin kannattaa verrata tupakkakaupan hajuja asuinhuoneistojen hajuihin.
On kokemusta verrata, HAISEE
Ja pari kerrosta alempana asuvan parvekkeella höyryttelijän haju tunkee ylös ja korvausilmaventtiileistä sisälle asuntooni.
Mistä tiedät, että kyse on sähkötupakasta? Et voi erottaa mistä mintun tai muun yrtin haju on peräisin.
Vierailija kirjoitti:
Sama julkisissa. Koko bussi käryää.
Vape on käsittääkseni vapaaehtoisia pelastajia esimerkiksi avustavat kadonneiden etsinnässä.
EI TEILLÄ OO MUUTA TEKEMISTÄ KUIN VAINOTA AINA JOITAIN . MITÄ JOS TEITÄKIN ALETAAN VAINOTA ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein hyvä juttu 👍
Tuossa kiellettiin myös yrtit.
Epäsuora ilmaisu kannabikselle ja muille poltettaville huumeille 👍
Ei koske sinua, raitista ihmistä, ollenkaan 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti sitten koskee myös vesipiippuja ja muita höyrystimiä, sillä sähkötupakassa ei tupakkaa ole.
Kyllä: "Tupakointikielto koskee myös sähkötupakkaa ja poltettavaksi tarkoitettuja kasviperäisiä tuotteita, kuten
yrttisavukkeita ja vesipiipussa käytettäviä yrttiseoksia."
Onneksi budista ei ollut puhetta